Älä sano näin

Nyt olen parillakin eri palstalla huomannut miten trendiPELLET ovat keksineet uuden tyylin kirjoittaa:

Esimerkki 1: "Luin Boris Jeltsinin elämänkertaa, mutta en ymmärtänyt, koska venäjä"

Esimerkki 2: "Ei tullut mave ennätystä, koska heikko"

Ärsyttävä tapa kirjoittaa tökkö-suomea joka kyllä minun onnekseni kestää vain hetkisen, koska trendi!!!!!!

Jos on tarvetta kommentoida tätä viestiäni, niin älkää olko niin ennalta arvattavissa, että kommentoisitte tuohon yllä mainitsemaani tyliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa kun ei osata sanoa adjektiiveja oikein.

Esim, -lle päätteet adjektiiveissa. Esim, ruoka maistuu hyvälle, VITTU SE ON HYVÄLTÄ!!! Eikä mikään hyvälle. Kyllähän se ruoka saattaa sille hyvälle maistua, mutta mille se ruoka maistuu...

On se kyllä raivostuttavaa.. tarkoitit varmaan MILTÄ se ruoka maistuu;)?

Mennään kahaville, mää oon täälä, misä sää oot, tosa tuo on. Itsekkin tulee joskus puhuttua noin

No ei kai nyt sentään murteita pidä tappaa tästä maasta! Tuo on (Pohjois-)Pohjanmaalla ihan normaalia kieltä. Samoin kuin kuin itäsuomalaisten "mie" ja "sie" tai turkulaisten "ketä". Mun mielestä tässä ketjussa ei pitäisi haukkua eri alueiden murteita, vaikka ne muita saattavatkin ärsyttää. Mutta typeristä tai kieliopillisesti vääristä tavoista sanoa asioita olisi oikeasti syytä päästä eroon, kuten "enään", "siintä", "kuullostaa", "omata", tyhmät svetisismit ja anglismit sekä keksimällä keksityt pöhlöt uudissanat ja mukatrendikkäät ilmaisut.

Vituttaa jo kolmatta päivää kun lauantaina sain taas kuulla tekno-sanan täysin väärässä asiayhteydessä. Joillekin ihmisille kaikki konemusiikki on teknoa ja se vituttaa aika huolella. Soittelin autossa Zomboyta ja emännän kaveri alkoi kitiseen, ettei tykkää tällaisesta teknojumputuksesta. Sanoin että ensinnäkin tämä ei ole teknoa, vaan dubstepiä ja toisekseen tässä ei mikään jumputa kuten kuulet. Sain kuulla että kaikki ne on samanlaisia. No niin onkin joo. Cradle of filth on kans rock 'n rollia ja ihan samanlaista kuin Elvis.

Vituttaa jo kolmatta päivää kun lauantaina sain taas kuulla tekno-sanan täysin väärässä asiayhteydessä. Joillekin ihmisille kaikki konemusiikki on teknoa ja se vituttaa aika huolella. Soittelin autossa Zomboyta ja emännän kaveri alkoi kitiseen, ettei tykkää tällaisesta teknojumputuksesta. Sanoin että ensinnäkin tämä ei ole teknoa, vaan dubstepiä ja toisekseen tässä ei mikään jumputa kuten kuulet. Sain kuulla että kaikki ne on samanlaisia. No niin onkin joo. Cradle of filth on kans rock 'n rollia ja ihan samanlaista kuin Elvis.
Hah, mä varmaan nykyään jo suunnilleen erotan dubstepin, trancen ja vaikkapa technon keskenään, mutta viittaan niihin siltikin sanalla tekno tai konepaska. Noita alalajeja on niin paljon, ettei asiaan vihkiytymätön voi millään pysyä perässä, että mikä on mitäkin. Sama pätee raskaaseen musaan.

Sitä paitsi dubstep ja se perkeleen raakkumissoundi tekee ihmisen hulluksi :)

Jotta olis ketjuun jotain asiaakin, niin facebookissa on alkanut pyörimään "paardit" sana, jolla viitataan juhliin tai juhlimiseen. Vielä kun sen laittaa lauseeseen "paardit on parhaat", niin johan pomppaa verenpaine.

En tiedä vituttaako vaiko huvittaako mutta mutsi ja sisko käyttää sanaa auton tuunaus,kun olen pakkeloinut ja maalannut ruostetta piiloon. Tyyliin" Ei kai kannata enää tuunata sitä autoa enempää,ettei se auto näytä tilkkutäkilta:"

Hah, mä varmaan nykyään jo suunnilleen erotan dubstepin, trancen ja vaikkapa technon keskenään, mutta viittaan niihin siltikin sanalla tekno tai konepaska. Noita alalajeja on niin paljon, ettei asiaan vihkiytymätön voi millään pysyä perässä, että mikä on mitäkin. Sama pätee raskaaseen musaan.
Siinä on vaan se, että tekno ei oikein edes ole mikään sellainen päälaji minkä alle voi laittaa kaiken. Miksei sitten puhuta vaikka discosta, mistä tekno osaksi on jalostunut? Konepaska toimii oikein hyvin, techno ei.

Siinä on vaan se, että tekno ei oikein edes ole mikään sellainen päälaji minkä alle voi laittaa kaiken. Miksei sitten puhuta vaikka discosta, mistä tekno osaksi on jalostunut? Konepaska toimii oikein hyvin, techno ei.

niinno, eipä tuo zomboykaan taida dubsteppia olla.

Näitä jumputi-jumputi musiikin alalajeja on lukematon määrä, aivan kuten joka ikisessä musiikki lajissa, metalli lienee hyvä esimerkki.
Itse en kuuntele technoa ja sen kymmeniä ala-lajeja.

Mutta mielenkiinto heräsi, pistä mulle pari esimerkkiä koneilla tehdystä musiikista, missä basso ei jumputa monotonisesti.
Ton Zomboynhan jo mainitsis, täytyy sitä käydä YouTubessa kuuntelemassa.
Tää ei ollut vinoilu viesti, vaan kuten sanoin; Mielenkiinto heräsi.

Näitä jumputi-jumputi musiikin alalajeja on lukematon määrä, aivan kuten joka ikisessä musiikki lajissa, metalli lienee hyvä esimerkki.
Itse en kuuntele technoa ja sen kymmeniä ala-lajeja.

Mutta mielenkiinto heräsi, pistä mulle pari esimerkkiä koneilla tehdystä musiikista, missä basso ei jumputa monotonisesti.
Ton Zomboynhan jo mainitsis, täytyy sitä käydä YouTubessa kuuntelemassa.
Tää ei ollut vinoilu viesti, vaan kuten sanoin; Mielenkiinto heräsi.
Mee tonne dubstep-ketjuun. Siellä on aika paljon biisejä joissa ei ole jumputijumputi-bassoa vaan pitkiä voimakkaita bassokuvioita.

Nää kaikki sanojen pätkimiset vituttaa oikein huolella. Puheessa se vielä menee,kun kuuluu tiettyihin murteisiin, mutta älkää menkö kirjoittamaan niin. "Täl hetkel junas matkal Rovaniemel..." :curs: Perkele!

Älkää aloittako lausetta sanalla "eli", "elikkä" tai "elikkäs". Se antaa teistä vammaisen vaikutelman heti alkuunsa.

Edit. Esimerkkinä: "Elikkäs olen 16-vuotias poika ja käyn salilla." vs "Olen 16-vuotias poika ja käyn salilla." Tuo "elikkäs" on ihan turha sana tuossa.

Älkää aloittako lausetta sanalla "eli", "elikkä" tai "elikkäs". Se antaa teistä vammaisen vaikutelman heti alkuunsa.

Edit. Esimerkkinä: "Elikkäs olen 16-vuotias poika ja käyn salilla." vs "Olen 16-vuotias poika ja käyn salilla." Tuo "elikkäs" on ihan turha sana tuossa.

Elikkäs oon vammainen, noh onneksi meitä mahtuu tänne moneen junaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom