Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseäni ärsytti myös tuo sana "Paardit" kunnes tajusin mistä se tulee (se youtube video) ja käsitykseni muuttui, saatan jopa itse käyttää sanaa paardit.

Sen sijaan yhdet ärsyttävimmistä sanoista on magnesiumin taivutukset, mankku & mankka. "Sinkkimankku ihan lopussa" "Täytyy laittaa mankkaa vähän käsiin". Mankasta tulee ennemminkin mieleen jotkut stereot.

Vammanen:
"Vittu, miten vammanen idea"
Myös nuoret naiset käyttää tätä ilmaisua kavereista esim facebook kuvien kuvateksteissä: "Vammaset <3333"

Tuskin tarvii ees perustella, miks tätä ei saa käyttää.

Tässä on väripaletti miehet vs naiset :P

color-men-women-01.png

Itseäni ärsytti myös tuo sana "Paardit" kunnes tajusin mistä se tulee (se youtube video) ja käsitykseni muuttui, saatan jopa itse käyttää sanaa paardit.

Sen sijaan yhdet ärsyttävimmistä sanoista on magnesiumin taivutukset, mankku & mankka. "Sinkkimankku ihan lopussa" "Täytyy laittaa mankkaa vähän käsiin". Mankasta tulee ennemminkin mieleen jotkut stereot.

ja sitten puhutaan magnesiumista (kiiltävä, pehmeä metalli), kun tarkoitetaan valkoista magnesiumoksidia eli magnesiaa.

Särähtää korvaan ikävästi sana vanilia, sen on vanilja eikä mikään muu!

Mitä mä kuulin eilen kanava surffatessani? Janne kataja (eiks se oo se?) talentissa huus "kreisibailaa viel jatkossakin!!!!". Siis ei jumalauta jos tost tulee joku hevonvitun hokema taas niin vois vaihtaa hiippakuntaa -.-

Murteet kunniaan. Älkää nillittäkö niistä. Tosin stadin slangissa on välillä ärsyttäviä juttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom