Älä sano näin

Niin vituttaa, ja tota kun on kuullu jo niin paljon, liikaa ja liian kauan. Pelkkä "Karppi" sana saa mut melkein kuolemaan vitutukseen. Okei itsekin syön hiilaritietoisesti mutta kun joku duunikaveri kysyy että karppaatko niin sanon että en, olen hiilaritietoinen :D

Mä sanon että en ja yritän vetää jonkun vastakysymyksen. "eli mä karppaan jos en syö perunoita, ootko sä selibaatissa, kun et saa pillua?"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai että on mukava kun ei tarvitse karpata tai olla hiilaritietoinen :D

Offtopikisi menee mutta tapoja on monia, jos haluaa olla mahollisimman kireä ja nesteetön niin se on aika vaikeaa pullamössöhiilaria syömällä :D Käsistähän toi juttu on vaan lähtenyt ja toivonkin että toi hössötys ja sanan käyttö katoaa pian jonkun toisen hössötyksen myötä :D Sit voi taas tulla tänne kiroilemaan.

"Äijä sana"/juttu ihmisperseiden, 17 vuotiaiden siiderisieppojen ja homonnäköisten peltisepänviiksi amisteinien tyyliin jare ja gei-kalle mielestä. :) Kun tämä paska ilmesty, maailma on ollut taas asteen verran vituttavampi paikka.
Sä oot henkisesti liian vanha. Siis äijä jolla on tollaset tekoviikset, on äijien äijä. Toi koko biisi sopii muuten hyvin tohon mun siguun (© Raskolnikov), mutta tämä menee vielä asteen verran yli ollen niin loistava, että yhden asteen parempi huumoripläjäys räjäyttäisi galaksit.

Eivätkö toimittajat vieläkään ymmärrä eroa prosentin ja prosenttiyksikön välillä edes presidentinvaaleissa? Noiden sotkeminen on klassisin virhe taloudesta tai politiikasta puhuttaessa.

Valaise toki minuakin?

Prosenttiyksikkö on kahden sellaisen prosenttiluvun erotus, joiden perusarvona on sama suure.

Prosenttiyksikkö on prosenttiosuuden ilmaisemiseen käytettävä yksikkö, jolla voi esittää prosenttilukujen absoluuttisen eron

Veroprosentti nousi kaksi prosenttiyksikköä 20:stä 22:een. Toisin sanoen vero kasvoi 10 prosenttia.

Get it?

"Hei me karpataan" ja "Karppurilainen" vei viimeisetkin hermot tuohon aihealueeseen -Ei kestä :face:

Sen verran kanssa vituttaa toi että olen jo hautonut ideoita millä tosta pääsisi eroon..

Idea nro.1: Perustaan kalakasvattamo ja aletaan tuottamaan helvetisti karppeja. Väitän että menee tälle hurahtaneelle karppaajakansalle kuin väärä raha. --> Äkkirikastuminen --> Onnellisuus --> Vituttaa vähemmän tämä karppa-sitä-karppa-tätä hössötys.

Idea nro.2: Aletaan porukalla syömään pelkkiä karppeja, perustetaan oma dieettiseura "oikeat-karppaajat" ja väitetään porukalla että tätä on tehty jo 80-luvulta saakka. Haastetaan se ihmisperse joka keksi karppaushössötyksen sanan väärinkäytöstä rosikseen. Sitten kun voitetaan sanan käyttöoikeus ja saadaan sana suojattua, voidaan palata takaisin normaaliin ruokavalioon ja voidaan antaa sanan unohtua ikuiseksi ajaksi.

Toinen asia mikä vituttaa on toi jo moneen kertaan manattu "jytky" ja sen lisäksi ilmestyneet kaikenmaailman vastajytky, homojytky jne....

Voi olla jo sanottu, mutta eniten ärsyttää putous -sarjan hahmojen muka niin hauskat hokemat, kun joillakin on tarvetta viljellä niitä joka välissä... "haittaakssshe?" ei helvetti.

Älä naura jos naurusi kuulostaa ihan vitun tyhmältä.

Yks tyyppi räkättää aina teennäisen ja ihan helvetin typerän kuulosesti :D
No todellakin saa - ja pitää (!) - nauraa, jos vaan naurattaa! Nauru kuuluu elämään :)

Jos toisen naama tai nauru ei miellytä, voi toki aina vaihtaa maisemaa. Turha tehdä maailmasta enää tämän synkempää paikkaa.

Ihmisarvo... :down:
Siitä lähdetään että kaikilla on ihmisarvo ja se on loukkaamaton ja blaablaa..

"Habitus" sain yliannostuksen tästä sanasta kun päädyin paikkaan mikä oli täynnä jotain vähän parempaa väkeä viettämässä firman reissua. Kuuli jotenkin ihan liikaa, ja miksei voi vaan sanoa suomeksi olemus.tjsp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom