Bisshhe...niiku bisse suhuässäl. Se on kaljaa eikä mitään helvetin bisshee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyrkikää välttämään täytesanoja niin paljon kuin mahdollista. Tässäpä klassinen esimerkki erään työkaverin suusta: Tieks katto ku mä katto myöhästyin bussista katto ja mä jouduin katto tuleen kävellen katto. Se kuitenki tekee katto ihan hyvää mun jaloille katto.
Näin meni ihan sanasta sanaan. Vaikka ihan mukavan oloinen tyttö onkin, niin tuo katto-sanan tunkeminen joka vitun lauseeseen saa aikaan sen, että muodollista kuulumisten vaihtelua ja jutustelua lukuun ottamatta pyrin välttämään kommunikointia hänen kanssaan.
+1. Myös "bilettäminen" ja "sidukka" on nou-nou.
"Okke!" ..onks tää taas jotain BB-kamaa?!
jebou
Pointista seitsemänteen, miksi joissain baareissa on tunne että katsotaan oudosti jos tilaa "oluen" eikä "kaljan". :DOlutta se on eikä kaljaa.
"Okke!" ..onks tää taas jotain BB-kamaa?!
Pointista seitsemänteen, miksi joissain baareissa on tunne että katsotaan oudosti jos tilaa "oluen" eikä "kaljan". :D
Onko tietynlaisissa baareissa vain pakko sanoa mieluummin kalja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/KaljaKalja eli kotikalja on Suomessa alle 3 prosenttia alkoholia sisältävä, tavallisesti makeahko ja tumma pöytäolut, jota käytetään yleensä ruokajuomana. Mietoutensa takia sitä ei, muista oluista poiketen, lasketa varsinaiseksi alkoholijuomaksi.
Rapakon takana, kun kyseessä on viittaus Yhdysvaltoihin.
Jopa pahempi on "ISON VEDEN TAKANA"
Erittäin ärsyttävä sanonta, jota käytän itsekin sen ärsyttävyyden vuoksi.