Älä kokeile tätä kotona- ketju

Älä tee johtopäätöksiä tuntemattoman tuoreen chilipippurin tulisuudesta maistamalla sentin palaa kärjestä.
Ja jos teetkin niin älä kuitenkaan vedä koko loppuchiliä kerralla suuhun :david:

tästä tulee mieleen
-Älä kuvittele ettei habanero polttele jos se ei vielä suussa polta pahasti, pahin on vielä edessä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän tän voi tähän ketjuun laittaa.

Älä keskity tankkaamisen aikana mihinkään muuhun asiaan, huomaat pian dieselin valuvan auton kylkeä pitkin maahan.
Älä laita tän jälkeen kättä alle niin, että dieselin valuu kädelle. Tämän jälkeen älä pyyhi kädellä batteri tölkin kantta ja juo sitä.

Batterissa oli hiukkasen outo jälkinaku, jonka tajusin vasta kun olin juonu tölkin.. :jahas::urjo:

Älä laita snapsilasillista sakea mikroon minuutiksi, kuten teet ehkä kaiken muun mikrotettavan ruuan tai juoman kanssa. Se ei kiehu siellä snapsilasissa nätisti vaan räjähtää pitkin mikron kattoa ja seiniä.

Älä kokeile, kuinka reunalle täpötäydelle tiskipöydälle voi jättää paistinpannun. Sitten on itse tehdyt superherkkujuustopyttipannut keittiön matolla.

Note to self: Tiskaa. Päivittäin, useaan kertaan. Tiskipöytä ei myöskään ole sopiva säilytyspaikka kaikelle sellaiselle, mille ei ole omaa paikkaa.

Älä laske suoraan kraanavettä lasiin juoksuttamatta sitä lainkaan ja juo.

Lämmin putkessa seissyt kraanavesi... :kuola: :urjo:

Älä laita kellarin väliovea kiinni ilman avaimia. Voit joutua nukkumaan hikisenä pelkissä boksereissa ilman vettä ja ruokaa tovin jos toisenkin.

Älä koskaan yritä pysäyttää riehaantunutta koiraa nappaamalla käsin flexin narusta kiinni. Tekee mukavat viiltohaavat nakkeihin. :(

Vaikka siitä painepesurista ei näyttäisikään tulevan vettä ihan täydellä teholla, älä jumalauta kokeile sormella sitä vesisuihkua! Nimimerkillä erittäin kipeä rakkula sormessa.

Jos sulta loppuu vessaa pestessä kloriitti niin älä kokeile jatkaa sen pesua sitten oksaalihapolla. Kloriitti ja oksaalihappo tekevät varsin kuohuvan kemiallisen reaktion.

Itseäkin kiinnostaa miten kotona sisätiloissa pystyy ajaa autolla peruuttaen? Ellei sitten pihaa lasketa kodiksi. Ja jos lasketaan niin aika iso piha saa olla.

Ei tätä temppua ole kotona tehty, mutta en suosittele kenellekkään tätä sillä peruttaessa kannattaa katsoa peiliin, eikä nopeusmittariin :D

Älä nouse saksinosturin kyytiin vauhdilla tarkastamatta ensin, että pysyykö se tukirauta ylhäällä. Mukavasti kajahtaa päähän.
Älä koskaan pese vaimon salivaatteita, tarkastamatta niille kuuluvaa pesulämpötilaa.

Kun lämmität ruokaa mikrossa, älä lämmitä samalla raakaa kananmunaa, se räjähtää. Lopuksi mikro sotkussa ja haju on hirveä!

Kun lämmität ruokaa mikrossa, älä lämmitä samalla raakaa kananmunaa, se räjähtää. Lopuksi mikro sotkussa ja haju on hirveä!

Tämänhän pitäisi olla selvää, kun maalaisjärjellä ajattelee. :D Itse oon munakkaita kyllä tehnyt mikrossa.. Ensin voidellaan lautanen, jotta munakas lähtee siitä irti kun se on valmis, ja sitten rikotaan ekuja siihen. Ei ole niin hyviä kuin pannulla, mutta kyllähän sitä mielellään silti syö!

Sama pätee kovaksikeitettyyn munaan. Ajattelin aikoinani lämmittää ihan muutaman sekunnin jääkaapista otettua kovaksikeitettyä, niin räjähti ihan helvetin kovaa suunnilleen heti. Karmea sotku.

Mä muistelisin että mikron kanssa tulee sellainen läpyskä jossa on ihan kuvin demonstroitu mitä sinne mikroon ei kannata laittaa. Ensimmäisten joukossa on kananmuna. :D

Mä muistelisin että mikron kanssa tulee sellainen läpyskä jossa on ihan kuvin demonstroitu mitä sinne mikroon ei kannata laittaa. Ensimmäisten joukossa on kananmuna. :D

No ne läpyskät,jos niitä nyt ylimalkaan luetaan,ruukaa helposti katoamaan.Ja aina on joku kuka ei usko vaan pitää itse kokeilla :jahas:

Kehtaakohan myöntää että oisin jo kokeillu jos miulla ois kämpillä kananmunia. :D

Vedin tänään laikalla yhtä muurattua pattia lattiasta poikki noin kuuden neliön puuhasteluverstaassani. Kipinää lenti sitten ihan jo jonkin verran. Jälkeen päin tuli mieleeni, että kenenkään muun ei varmaan kannata kokeilla tätä samaa kotona. Ainakaan jos samassa huoneessa on ruutia melkein neljä kiloa, kiväärin nalleja noin tuhat kappaletta ja lukematon määrä erilaisia kiväärin ja haulikon a-tarvikkeita. Huhhuh taas kerran...

Vedin tänään laikalla yhtä muurattua pattia lattiasta poikki noin kuuden neliön puuhasteluverstaassani. Kipinää lenti sitten ihan jo jonkin verran. Jälkeen päin tuli mieleeni, että kenenkään muun ei varmaan kannata kokeilla tätä samaa kotona. Ainakaan jos samassa huoneessa on ruutia melkein neljä kiloa, kiväärin nalleja noin tuhat kappaletta ja lukematon määrä erilaisia kiväärin ja haulikon a-tarvikkeita. Huhhuh taas kerran...

Olis voinu kyllä tulla uusivuosi vähän etuajassa :D Syttyy yllättävän helposti nuo a-tarvikkeet, kaveri kertoi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom