Älä kokeile tätä kotona- ketju

En haulla ainakaan löytänyt eli tänne kaikki hölmöilyt ja ei-niin-hyvin päättyneet kokeilut.

Itse aloitan loivemmasta päästä:

-Älä koskaan sekoita drinkkiä sheikkerissä hiilihappopitoinen blissi mukana. Sotkua piisaa.

-Älä koskaan yritä mitään veitsitemppuja kotona niinkuin kokki tekee sen telkkarissa.

Jatkakaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä koskaan jää selailemaan pakkista sillä aikaa kun sulla on ruuat pannulla ja kattilassa. Etenkin jos sanot itselles "no nois kestää viel 3min kypsyä.. selailempa tätä sen aikaa" ja 20min myöhemmin haiseee palanut...

Älä koskaan jää selailemaan pakkista sillä aikaa kun sulla on ruuat pannulla ja kattilassa. Etenkin jos sanot itselles "no nois kestää viel 3min kypsyä.. selailempa tätä sen aikaa" ja 20min myöhemmin haiseee palanut...

on käynyt myös niin että "laitanpa tässä pannun lämpenemään ja lueskelen tässä pari minuuttia pakkista ennen kuin laitan kamat paistumaan"

on käynyt myös niin että "laitanpa tässä pannun lämpenemään ja lueskelen tässä pari minuuttia pakkista ennen kuin laitan kamat paistumaan"

Mulle kävi kerran niin että piti selailla pakkista kunnes vesi kiehuu kattilassa, kun muistin kattilan oli vesi haihtunut pois.

Älä laita baarista tullessa ruokaa uuniin ja mene sohvalle "pariksi minuutiksi" sillä aikaa.
Itse en onneksi ole päässyt noin pitkälle! Kerran baari-illan jälkeen oli tarkoitus laittaa ruokaa uuniin, mutta ehdin vain laittaa lämmöt päälle, jonka jälkeen sammuin sohvalle.

elä koskaan laita kananmunia keittymään ja lähde 2pväksi dokaamaan. munat katossa/seinillä ja hella kivasti kärventyny.

elä koskaan laita kananmunia keittymään ja lähde 2pväksi dokaamaan. munat katossa/seinillä ja hella kivasti kärventyny.

Tein tämän pari vuotta sitten. Olin tosin solukämpässä omassa huoneessa kuulokkeet korvilla. Ajattelin että kämppis laittaa ruokaa kun alkoi tulla hajua ja kolisemaan. :) Entiseksi meni kattila, liesi ei sentään. Infernaalinen haju ja sotku tuli, varmaan reilun parin viikon päästä vasta ei tuntunut yhtään sitä hajua keittiössä.

- Älä koskaan yritä suoristaa tölkkiä sormella tölkin sisäpuolelta. On erittäin haastavaa saada sormi pois tölkistä.
- Älä koskaan ota oliiviöljyä heti hampaiden pesun jälkeen. Maku ei ole kovin hyvä.
- Jos mustalainen huutaa sinulle "Hei tytöt" ei kannata huutaa takaisin "No hai sie veli". Kaikki mustalaiset eivät välttämättä pidä siitä.

Poista aina liedeltä KAIKKI tavarat kaikkien mahdollisten kohtien päältä, kuitenkin laitat väärän nupin kaakkoon. Mulla on syttynyt pari tulipaloa tästä (astioidenkuivauspyyhe kaasuliedellä, sähköinen vedenkeitin normiliedellä, sähköjohto oli seinässä kiinni ja keittimen sulaessa myös sähköjohto alkoi kipinöimään). Liedelle on sulanut yhtä sun toista, yleensä jotain kivoja muovipurkkeja. Nyt on mennyt aika kauan ilman katastrofia.

Kerran mäkin opiskeluaikoina laitoin yöllä couscousia ja kukkakaalia pannulle tulemaan, outo baari-illan jälkeinen safka, myönnetään... aamulla oli aika hauskan näköistä pannua vastassa keittiössä.

Espressokeittimen kaikki osat tulee olla oikein laitettu paikoilleen ennen keittämistä, myös se tiivisterinkula, muuten koko keittiö on kostean kahvijauheen peitossa.

Ei varmaan päde ihan kaiken kaliiberin koiriin, mutta meillä ja tottumuksesta kohdallani muissakin koiratalouksissa pätee sääntö nro 1: älä kumarru. Koira ajattelee että maassa on jotain tosi kiintoisaa ja laukkaa täysillä päin. Omalla koiralla on sellainen teräskallo että se saa mm. tuulilasin päätään viskomalla mäsäksi. Kun semmonen teräskallo juoksee omaa kalloa kohti, ei sen kolauksen jälkeen toviin nousta ylös. Viimeksi opin tämän koirapuistossa jossa jouduinkin hetken olemaan maassa makaamassa kun maailma pyöri ympärillä. Kengännauhat oli auki ja pitihän ne tietty sitoa, ensi kerralla en kumarru, nostan vaikka jalan ilmaan. Olin puistossa yksin koiran kanssa ja mietin miten vitussa pääsen täältä kotiin kun en näe suoraan tulisikohan joku auttamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom