Äidinkielen esseekoe 12.3.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ocha
  • Aloitettu Aloitettu
Suhteellisen helpolta kokeelta vaikutti. Tein 3. tehtävästä eli Jääkö teollisuus Suomeen?

Saapa nähdä mitä opettaja ja sensori tykkäävät..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päin helvettiähän tuo näytti menevän. 6 tehtävästä kirjotin eli, mitä vaaditaan että urheilijasta tulee legenda tms. Eiköhän a irtoa kummiski.

Nojoo sehän meni vittu ihan reisille, tsiizuz olin jäissä :david:
Tais jäädä M vaan haaveeks :itku:

Oli eilinen neitonen mielessä kokeessa niin keskittyminen vähän herppaantui paikoitellen. :)Tein 12. tehtävän eli siitä pelaamisesta.

Jaa-a. En tiedä kyllä yhtään sanoa, miten meni. Konseptin kirjoitin 11. tehtävästä, eli optimismista. Todennäköisesti kuitenkin arvosanani on luokkaa :david:

11. tehtävästä kirjotin 6 sivua tekstiä. Ihan kohtalaisesti varmaan meni. Tästä pitäis saada jotain 50 pistettä, että tulis edes kelvollinen numero, kun tekstitaidon kokeesta tuli vaan se 10p (3,3,4). :jahas:

4. tehtävän tein, eli se sattumaa vai suunniteltua tehtävä. En osaa kyllä yhtään arvioida miten meni. Viisi tuntia koetta pakersin. Todella vittumaista kirjoittaa puhtaaksi se sama teksti jonka on ensiksi kirjoittanut lyijykynällä.

Keskiviikkona jatketaan biologialla.

Jaa-a. En tiedä kyllä yhtään sanoa, miten meni. Konseptin kirjoitin 11. tehtävästä, eli optimismista. Todennäköisesti kuitenkin arvosanani on luokkaa :david:

Mäki kirjotin 11. Meni viis sivua...Mun mielestä oli aika vaikeita aiheita. Ite mietin yli tunnin, että mistä sitä nyt kirjottais ja aloin jo vähän panikoitua. Sitte lopulta toi 11 vaikutti parhaalta. Tunnelmat vähän vaihteli. Välillä olin ihan sillä fiiliksillä, että menee ihan sika hyvin, mut varsinki puhtaakskirjottamisvaiheessa vatsa muljahti ja alko tuskanhikeä puskemaan, kun aloin miettimään, että onks tää nyt yhtään aiheesta koko teksti. No, ei oo enää mun käsissä.

niin ja aikaa meni 5 ja ½ tuntii

Hemmetisti ärsyttää kirjottaa 400sanaa kahesti :D ja toisella kerralla vielä yrittää oikein siististi kirjottaa, nii kai siinä tulee niitä virheitä tavallistakin enempi. ja siitä pelaamisartikkelista tein. fysiikkaaa :itku:

ot: tuli aika vanha olo....

Veikkaan, että se pelaamisartikkeli oli varmaa kevyesti suosituin. Ainakin poikien keskuudessa.

Jooh, kyllä vitutti rustaa se puhtaaksi ja vielä, ku piti yrittää oikeen oikeen siistillä käsialalla ja muutenki oli käsi ihan tulehtunu jo sen lyijykynällä kirjoteillemisen jälkeen, vitutti :wall:

anteeksi avautumiseni

~Voimariini~ sanoi:
11. tehtävästä kirjotin 6 sivua tekstiä.

Jos jaksaisit, kuulisin mielelläni, mitä kirjoitit, jotta sait 6 sivua. Voin sanoa, että 6 sivua tuosta tehtävänannosta - ja aiheessa pysyen - vaatii kirjoittajalta taitoa ihan helvetisti.

Vittu saatana!

Ei kyllä hyvin menny. Ajattelin alunperin kirjoittaa aineistoaineen, sillä olen aina ollu niissä vahvempi. Mutta eipä löytyny aihetta! :curs: Onneksi siellä oli sentään se teollisuus-aihe, siitä sain konseptin verran tekstiä. Ite asiaa tuli ihan mukavasti, mutta vähän kuiva vastaus siitä tuli.

Tuntu kyllä siltä, että aiheet oli paremmin miespuolisille sopivia. Sotaa, teollisuutta, länkkäreitä, pelejä... Ja en ymmärrä miksi ylppäreissä on niin usein joku Jeesus-tehtävä. (Tai ainaki muistelisin olevan.)

11. tehtävästä kirjotin 6 sivua tekstiä. Ihan kohtalaisesti varmaan meni. Tästä pitäis saada jotain 50 pistettä, että tulis edes kelvollinen numero, kun tekstitaidon kokeesta tuli vaan se 10p (3,3,4). :jahas:

6 sivua?! Mitä helv..

Itse lisäilin 3 tuntia ylimääräsiä sanoja ja kappaleita, aloitin otsikon joltain riviltä 12 sekä kirjoitin isolla käsialalla ja hädin tuskin meni meni neljännelle sivulle 2 riviä.

Aihe oli 11. ja voi pojat, kun alkoi vituttamaan sana 'optimismi'. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom