Äidinkielen esseekoe 12.3.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ocha
  • Aloitettu Aloitettu
Mites pakkista selaavat tulevat ylioppilaat ovat valmistautuneet huomiseen esseekoitokseen? Lueskelemalla kenties romaaneja tai novelleja? Juopottelemalla ja relaamalla?

Ite vetäsin kännit ja tänään oon kuunnellut musiikkia ja ottanu lepiä.

Minkälaiset pisteet muilla hakusassa? Ite toivosin esseestä E:tä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep. Meikäläinenki neljättä kertaa sairaana tän vuoden puolella. Norovirus tyhjens kyllä kropan aika rajusti.

Niin, eipä tohon kokeeseen kai hirveemmin voi valmistautua

En niin yhtään mitenkään. Tai no lukemalla pakkiksen foorumia.

Eiköhän sillä se M irtoa.

Aion lukea tenttipaketin läpi ja jonkun oman vanhan esseen :D

Vimeeks, ku opettelin kaikkia asioita tekstitaidonkokeeseen, siitä ei ollu mitään hyötyä.

Kerran selailin vihkon läpi, missä oli muistiinpanoja kertauskurssilta. Yhden kirjan lainasin kirjastosta, mutta sen lukeminen jäi kun oli niin paljon muuta luettavaa. Tekstitaidon kokeesta tuli huimat 4 pistettä joten A:ta lähden hakemaan. Vähintään 20 pistettä jos saisi tästä essee kokeesta niin olisin todella tyytyväinen.

Olenko ainut, jota ei vittuakaan jaksa kiinnostaa huominen? Lonkalta menee miten menee, ei sen niin väliä.

Ehkä se johtuu historian lukemisesta, eikä nyt jaksa yhtään keskittyä johonkin "kypsyyskokeeseen".

Olenko ainut, jota ei vittuakaan jaksa kiinnostaa huominen? Lonkalta menee miten menee, ei sen niin väliä.

Ehkä se johtuu historian lukemisesta, eikä nyt jaksa yhtään keskittyä johonkin "kypsyyskokeeseen".

Et ole. Mun mutsia täyttää stressaavan toi huominen äikkä enemmän kuin mua. Kuhan nyt läpi pääsi ni ei mitään hätää.

Joo sama, tuntuu et kaikki muut on huomisest tosi sillee ihah "mitä eväitä otat? kai sä nyt nukut kunnon yöunet? se on tärkeä päivä!" sit ite on sillei joooo...

viimeks stressasin niihin txtitaitoihin ja meni iha perseellee, joten tää on ehk paras taktiikka vaa olla miettimättä mitn.

En kyllä mitään ole äikän eteen tehnyt. Viime syksynä olin jo yrittämässä ja silloin sain opettajan mukaan 75 pistettä eli c:n. MUTTA YLIOPPILASLAUTAKUNNAN TANTTA TIPUTTI POIS 7 PISTETTÄ JA TIPPUI B:HEN! :curs: Screw you guys, I´m going home..

no piruakos tuosta stressaamaan. sattuis vaan sellanen aihe johon ois jotain omiakin mietteitä. jos vaikka E tulis nii hyvä ois. ämmiä haetaan sitten jostain iihan muualta :D

Oln jo unohtanut koko asian kun stressaan matematiikan kokeesta... Onneksi muistin lauantaina, että ai niin, äikän kirjoitukset on maanantaina..

Kohtahan se alkaisi. Eikä edes jännitä.. ;)
50 pistettä on tavoite.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom