❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Karimus vs. Testo-Timo on todennäköisesti täysi ylijuoksu Karimukselle. About samalla tasolla taidollisesti olevat kaverit, mistä toinen 20cm pidempi ja 50kg painavampi.
Maku kysyi pressissä hienovaraisesti Timolta että voiko tulla sellasta karkuun juoksemista siitä matsista..mä luulen että sitä siitä tulee. Mutta kyllä friikkisirkus silti kiinnostelee

Tuo on se tapa miten ammattinyrkkeilyssä listoja rakennellaan ja joka on ainakin allekirjoittaneen karkottanut pois ammattinyrkkeilyilloista. Vapaaottelussa on ollut terveempi meininki eikä tappiotonta listaa ole hysteerisesti suojeltu eikä tappiot ole myöskään olleet este edetä uralla.
Mä luulen että joltain osin tappiot pakkaa nyrkkeilyssä vaikuttamaan enempi pääkoppaan mielen osalta kuin vaparissa? Niinku yks paljon kilpaillut sanoi että se on vähä karua, kun jos oot huonompi niin saat turpaas siellä kehässä. Ihan mielenkiintoinen kysymys että onko keskimäärin armeliaampi hävitä vaparissa kuin nyrkkeilyssä? Nyrkkeilyn puolelta on enempi niitä esimerkkejä ehkä että kun voittamattoman illuusio ylivertausuudestaan rikotaan niin kaikki ei ikinä saa takaisin sitä flowta millä olivat kulkemassa kohti jotain titteliä. Voisko olla että siksi niitä recordeja rakennetaan niin huolella. Mun mielestä itse Mike Tyson hyvä esimerkki ettei enää saavuttanut sitten sitä samaa yli rullaavaa flowta kun se kerran rikottiin. Wilder toinen hyvä esimerkki. Voi myös liittyä heidän tyyppisiin nyrkkeilijöihin joiden ylivertaisuus ei ole siinä että olisi tasaisesti muita parempi vaan enempikin on yksi kova ase jota pitää pystyä ennakkoluulottomasti ja itsevarmasti käyttämään ja yks tappio voi sen edun riisua lopullisesti. Nämä tasaisesti hyvät ottelijat kuten Fury ja Usyk ihan eri juttu ja lisäksi muutenkin psyykkeen resilienssi erinomainen.

Niin siis tuplat ottelupalkkiosta, mutta ei se tarkoita että olisi tuplat sponsseista.

Tiedän tapauksen, jossa ottelijalle tarjottiin 1 raha ottelusta nyrkkeilyhanskoilla ja 3 rahaa vaparihanskoilla. Sama ottelija olisi saanut 10 rahaa sponsseja riippumatta siitä millä hanskoilla matsi otetaan.
Joo tuplat nimenomaan ottelupalkkioon,kuvitellaan että ottelupalkkio nyrkkeilyssä olisi esim 10-20k...on ehkä realistinen arvio?

Alkaa nuo yhteistyöt ja sponssit olemaan aika hyviä jos koko potti on yli 100k, tai sitten siinä on vähän lapin lisää mukana

Kovat on liksat.
Siinähän vielä se jos testotimo voittaa mielellään tyrmäyksellä niin uskoisin että hän pääsee vielä tän jälkeiseenkin ice cageen pääotteluun ja samat rahat.
Toki rogerilla sama juttu.
Häviäjä taas tuskin pääsee mihinkään.

Mä luulen että joltain osin tappiot pakkaa nyrkkeilyssä vaikuttamaan enempi pääkoppaan mielen osalta kuin vaparissa? Niinku yks paljon kilpaillut sanoi että se on vähä karua, kun jos oot huonompi niin saat turpaas siellä kehässä. Ihan mielenkiintoinen kysymys että onko keskimäärin armeliaampi hävitä vaparissa kuin nyrkkeilyssä?

Ei. Kyllähän kaikissa lajeissa ottelijat, valmentajat ja managerit ovat aivan yhtä kartalla reaalimaailmasta. Siis siitä kuka voittaa kenet ja millä todennäköisyydellä. Ero on kulttuurissa ja siinä millaisilla ehdoilla matseja otetaan.

Ammattiryrkkeilyssä 10-0, vapaaottelussa 10-1 ja potku- tai thainyrkkeilyssä 10-2 tai jopa 10-3 rekordit ovat suunnilleen sama asia, kun arvioidaan ottelijan tulevaisuudennäkymiä lajissa.

Eddie Wallsin rekordi on nykyään hämmentävän heikko 😮 Alku-uraa tuli seurattua ja vaikutti oikein lahjakkaakta ottelijalta. Mikä lie syynä, että ura ollut noinkin mahalasku?

Joo tuplat nimenomaan ottelupalkkioon,kuvitellaan että ottelupalkkio nyrkkeilyssä olisi esim 10-20k...on ehkä realistinen arvio?

Alkaa nuo yhteistyöt ja sponssit olemaan aika hyviä jos koko potti on yli 100k, tai sitten siinä on vähän lapin lisää mukana

Veikkaan "Lapin lisää". En usko Timon olevan ihan niin myyvä ja kiinnostava hahmo kuin hän kokee olevansa. Puhuu jo siitä, miten elämä kerta käännetään portugaliksi ja se menestyy Brasiliassa, vaikka koko elämänkerta lienee aika ajatuksen tasolla.
Enkä nyt dissaa Timoa, mutta innostuu selkeästi paljon ja vähän tuntuu välillä liioittelevan. Jutuista tulee vaikutelma, että F2F:n jälkeen yhteydenottoa on tullut ihan helvetisti ja ei saa kulkea kaduilla rauhassa Suomessa 😁👍

Luettelin ne jo kohta viikko sitten.
En pitänyt noita merkityksellisinä. En varsinkaan verrattuna pellematseihin.

Mitkä ovat sinusta niitä merkityksellisiä otteluita, mitä Suomessa on viime vuosina järjestetty?
En ole sanonut että sellaisia olisi järjestetty

Abbalta hyvä vastaus😅😅

Screenshot_20251123_132257_Instagram.webp

Ohoh.

Oma veikkaus on niin kova koppi päähän, että on lähtenyt taju ja ollut sen jälkeen aivovamman oireita. Toinen mahdollisuus on joku niskavamma, ehkä kolhu yhdistettynä välilevyongelmiin?

Muuten nyrkkeilysparrissa on kyllä vaikea teloa itseään sairaalakuntoon.

Toivottavasti mies kuntoutuu tuosta. :sick:
Timolla on storyissaan mustan silmän lisäksi edelleen näin kolmen päivän jälkeen huomattavaa turvotusta silmässään, joten kyllä sinne kova osuma on tullut.. toivottavasti tosiaan kuntoutuu, huonolta näyttää ottelun kannalta.

Back
Ylös Bottom