❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Olen jotenkin koko ajan ajatellut, että Abba ei ole käytettävissä tähän tapahtumaan. Nähtävästi UAE Warriorsin kanssa ei ole sellaista sopimusta, joka estäisi ottelemisen.

Jos vastustaja on tosissaan kova, niin kyseessä on luultavasti Suomen kaikkien aikojen urheilullisesti tasokkain vapaaottelumatsi ja vielä Abban kotikaupungissa.

Ei tämä uusien promootioiden kilpailu nyt näytä ainakaan siihen suuntaan menevän, että eniten lippuja myisi se, joka järjestää irvokkaimman pellematsin. :david:

Brave FC missä Mokaev ottelee, pyörii öljyrahalla. Tuskin kaveri on Hynnisen saatavissa. Itse otteluhan olisi huikean kovatasoinen, mutta tuskinpa. Uskaltaisikohan Maku ottaa Abbaa vastaan?
Luulen että uskaltaa jos raha on siellä. Mutta lähtisikö Abba isompaan painoluokkaan Makua vastaan? Voitolla ufc:hen, häviöllä jatkaa samalla tiellä kuin nyt

Jos vastustaja on tosissaan kova, niin kyseessä on luultavasti Suomen kaikkien aikojen urheilullisesti tasokkain vapaaottelumatsi ja vielä Abban kotikaupungissa.
Juuri näin, Max laittaa kättätaskuun ja molempien ottelupalkkiot jollekin Ex UFC top15 rankatulle ottelijalle. Abballe siitä näyttävä voitto ja seuraavaksi itse UFC riveihin.
IceCage voi jatkossa markkinoida olevansa suora tie kovimpaan liigaan, mestareilla 100% kytkös ufc.
Hattu päästä Hynniselle!.

Juuri näin, Max laittaa kättätaskuun ja molempien ottelupalkkiot jollekin Ex UFC top15 rankatulle ottelijalle. Abballe siitä näyttävä voitto ja seuraavaksi itse UFC riveihin.
IceCage voi jatkossa markkinoida olevansa suora tie kovimpaan liigaan, mestareilla 100% kytkös ufc.
Hattu päästä Hynniselle!.
Nimenomaan. Nyt kun Ice Cagella on kassaa, pystyy organisaatio ostamaan tänne suomalaisille prospecteille oikeasti sellaisia vastustajia, joiden voittaminen vie Ufc:hen. Yhdessä videoblogissa (olikohan ennen Ice Cage vitosta vai nelosta) Max jutteli Abban kanssa jostain sen suht nimekkäästä toivevastustajasta ja Maxilta kysyttiin mitä se olisi valmis maksamaan, että se saataisiin tänne Abban vastustajaksi. Maxin vastaus oli ”ehkä 30K.” En millään muista kuka tuo vastustaja oli, pitää yrittää kaivaa se video jostain. Veikkaan että ovat nyt saaneet sen tänne.

Ice Cage on kyllä loistavassa lennossa, tarjoavat leipää ja sirkushuveja sopivassa suhteessa ja katsojat kiittävät täyttämällä hallin. Seuraavaan Ice Cageen voisi sitten Tugareville hommata kovan vastustajan, kun ei Dana-setä sille vielä näytä soittelevan. Omran on myös Ufc:n kynnyksellä, mutta veikkaan, että se ottelee Immun illassa maaliskuussa.

Ei tämä uusien promootioiden kilpailu nyt näytä ainakaan siihen suuntaan menevän, että eniten lippuja myisi se, joka järjestää irvokkaimman pellematsin. :david:

Myönnän, käänne on erinomainen. Jos tää promootiokisa todella johtaa siihen että kuka järkkää tasokkaimman illan niin ei voi kuin olla tyytyväinen että olin väärässä. Mutta katsotaan nyt vielä että nää lupaukset oikeasti toteutuu.

Alkaa olemaan monien ottelijoiden kohdalla tilanne, että ei tarvitse mennä "maailmalle", koska maailma on tuotu tänne ottelijalle.
Tähän asti taso ollu sama kun Cagessa. Eli tuotu bussikuskeja ottelemaan ja parantamaan Suomalaisten recordia. Saa nähdä mitä Abballe tuodaan, mutta ei yksi vastustaja vielä kokonaistasoa hirveästi nosta.

Nyt kun markkinoille on tulossa kilpailija, niin Ice Cagen olisi ensiarvoisen tärkeää saada striimi toimimaan seuraavassa tapahtumassa moitteetta. Siinä ei kannata säästellä, vaan järjestää systeemi joka oikeasti toimii.

Teknistä estettä tälle ei voi olla, kun Wrestlemaniakin on pystytty striimaamaan ongelmitta maailmanlaajuisesti ja siinä on kuitenkin "vähän" enemmän katsojia.

Nyt kun markkinoille on tulossa kilpailija, niin Ice Cagen olisi ensiarvoisen tärkeää saada striimi toimimaan seuraavassa tapahtumassa moitteetta. Siinä ei kannata säästellä, vaan järjestää systeemi joka oikeasti toimii.

Teknistä estettä tälle ei voi olla, kun Wrestlemaniakin on pystytty striimaamaan ongelmitta maailmanlaajuisesti ja siinä on kuitenkin "vähän" enemmän katsojia.
Ei siinä teknistä estettä varmasti ole, rahallinen este voi olla. Niin kauan kuin se käy jengille kaupaksi alennus streamillä ni mikäs siinä on ottaa possuilta rahat pois. Aivan turhaa "viihdettä" ollut nämä, elähtäneitä julkkiksia snägäriheijailemassa toisiaan pelistä pois.

Luetteletko vaikka viime Ice Cagesta ne matsit, joita tällä tarkoitat?
Heti kun olet luetellut merkitykselliset matsit mitä siellä on käyty. Ice Cage on tehty teppotavallisille, urheilullisuus sivuaa tapahtumaa. Tää on vähän kuin otettaisiin Jari Kurri ja 10 b junnukiekkoilijaa, heitetään sekaan Juha Perälä Aleksi Valavuori ja Kalle Palander ja myydään sitä NHL tasoisena tapahtumana, varmaan muutaman kerran ostajia tulee lipuille, mutta kyllä se sitten selviää jengille että ei tää nyt ihan vedä vertoja tarunhohtoiselle.

Eikä tarvitse käsittää väärin, mä olen MMA fani ollut aina, tää on vain nyt tehty ihan eri yleisölle.

Heti kun olet luetellut merkitykselliset matsit mitä siellä on käyty. Ice Cage on tehty teppotavallisille, urheilullisuus sivuaa tapahtumaa. Tää on vähän kuin otettaisiin Jari Kurri ja 10 b junnukiekkoilijaa, heitetään sekaan Juha Perälä Aleksi Valavuori ja Kalle Palander ja myydään sitä NHL tasoisena tapahtumana, varmaan muutaman kerran ostajia tulee lipuille, mutta kyllä se sitten selviää jengille että ei tää nyt ihan vedä vertoja tarunhohtoiselle.

Eikä tarvitse käsittää väärin, mä olen MMA fani ollut aina, tää on vain nyt tehty ihan eri yleisölle.

No esimerkiksi seuraavat:

1. Thiangdee vs. Korventaus. Painoluokan kaksi Suomen parasta ottelijaa vastakkain.

2. Santalahti vs. Czart. Vaikean ja vastustajan pistevähennyksillä voitetun matsin jälkeen Santalahden oli "pakko" palauttaa uskottavuutensa.

3. Abdi vs. Lauronen. Tämäkin painoluokan ihan Suomen kärkiottelu.

4. Pirttikangas vs. Kwiatkowski. Kwiatkowskilta todella väkevä näytös pystyssä Santalahtea vastaan. Pirttikangas oli sitten mittari siitä, mihin asti se riittää.

5. Theo vs. Makwan. Makwan näytti olevansa vielä Suomen kärkeä ja että lupaava prospekti ei mahda mitään.

Toki jos merkityksellisyydellä tarkoitetaan sitä, että voiton pitäisi johtaa UFC-sopimukseen tms. niin sellaisia matseja ei Suomessa järjestetä käytännössä missään tapahtumissa. Ellei sitten ehkä Ice Cage 6:ssa?

Itse kyllä vertaisin jääkiekossa Ice Cagea lähinnä SM-liigaan.

Back
Ylös Bottom