Roopeli
VIP
Ei kyl pystyis oleen poliisina, kun näkis tätä degeneraatiota päivittäin ja pitäs vaan olla hiljaa tai saat välittömästi potkut.Kalle Aaltonen:
Salpausselän koulussa on ilmeisesti puukotettu oppilasta. Viilto on tullut saamani tiedon mukaan kyynärvarteen ja mitään sen pahempaa ei ole onneksi käynyt. Oppilaat on päästetty kotiin koulusta.
LISÄYS: Olen saanut useammasta suunnasta lisää tietoa tapauksesta ja näiden mukaan tekijä oli yrittänyt osua toista osapuolta kaulaan, mutta uhri sai onneksi käden väliin. Kyseessä on ollut minulle kerrotun mukaan velkatilanne, joka liittyy alkoholiin. Tekijä on minulle kerrotun mukaan erotettu jo aiemmin koulusta. Kuvassa on kuulema tekijän veli, joka oli haettu jokunen aika sitten.
Valitettavasti lapsilla ja nuorilla on koko ajan enemmän puukkoja yms. välineitä mukanaan ja kynnys niiden käyttöön ei ole välttämättä kovin korkea. Suuntaus on sama mitä näemmä ympäri Eurooppaa ja toivottavasti Suomessa ymmärrettäisiin reagoida näihin asioihin vielä kun hommat eivät ole lähteneet ihan lapasesta. Ei nimittäin ole mitään syytä olettaa, että meillä asiat menisi jotenkin erilailla kuin muualla.
Surullisinta tässä kaikessa on se, että Suomessa tilanne on vielä pelastettavissa ja riittäisi kun tekisimme nyt vapaaehtoisesti ja ennakoivasti, niitä samoja asioita, joita muualla tehdään tällä hetkellä pakon sanelemina.
Huom. Passi-asia on kuvakaappaus minulle tulleesta viestistä ja iän tiimoilta olen saanut heti paljon viestiä vanhemmilta, ennen kuin mitään oli tullut julkisuuteen. Pidän erittäin hyvänä asiana, mikäli tämä asia selvitetään myös kunnolla, kun ei ole tainut olla ihan yksi tai kaksi kertaa, kun yläasteilla on ollut sinne ikänsä puolesta kuulumatonta väkeä lasten/nuorten seassa.
katso liitettä 275036
Pää hajoaa jo kun näkee lööppejä aina välillä.