Vir Aeternus
VIP
On kans lääkärille selittämistä miten on saanu melanooman persereikään.Siinä kohtaa jos on "silmä" kohti aurinkoa, niin on kieltämättä ansainnut luonnon aiheuttaman vastaiskun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kans lääkärille selittämistä miten on saanu melanooman persereikään.Siinä kohtaa jos on "silmä" kohti aurinkoa, niin on kieltämättä ansainnut luonnon aiheuttaman vastaiskun.
Koskaan ei kannata aliarvioida ihmisten tyhmyyttä.Taas on "kissa karkasi ikkunanraosta" -ilmoituksia pilvin pimein. On se kumma, ettei omistajille mene perille kissan erinomainen notkeus ja luikertelukyky. Jos pää mahtuu läpi, tulee loppuosa perässä. Paitsi tietysti Masa-kissalla.
Koskaan ei kannata aliarvioida ihmisten tyhmyyttä.![]()
Minulla on monnikammo. Luin kerran, että jossain Amazonin vesissä asustaa kala nimeltä piikkimonni. Se on pieni pirulainen, joka ui virtsaputkeen ja levittää siellä piikkinsä. Sitten monni on niin lujassa, ettei lähde kuin veitsellä leikkaamalla. Kerran oon käyny tuolla suunnalla uimassa ja nainen nauroi kippurassa, kun vähän väliä kiristelin uikkarin nyörejä.Hieman aina hirvittää uida mökillä syvemmillä alueilla munasillaan, vaikka tietääkin ettei sillä järvellä isot hauet yleensä nappaa kuin hyvin suuriin vieheisiin. Large ei riitä.
Metristä haukea ei lasketa vielä isoksi.
Minulla on monnikammo. Luin kerran, että jossain Amazonin vesissä asustaa kala nimeltä piikkimonni. Se on pieni pirulainen, joka ui virtsaputkeen ja levittää siellä piikkinsä. Sitten monni on niin lujassa, ettei lähde kuin veitsellä leikkaamalla. Kerran oon käyny tuolla suunnalla uimassa ja nainen nauroi kippurassa, kun vähän väliä kiristelin uikkarin nyörejä.![]()
Se on loismonni, ja tod.näk. myytti.Minulla on monnikammo. Luin kerran, että jossain Amazonin vesissä asustaa kala nimeltä piikkimonni. Se on pieni pirulainen, joka ui virtsaputkeen ja levittää siellä piikkinsä. Sitten monni on niin lujassa, ettei lähde kuin veitsellä leikkaamalla. Kerran oon käyny tuolla suunnalla uimassa ja nainen nauroi kippurassa, kun vähän väliä kiristelin uikkarin nyörejä.![]()
On, mutta minun havainnot menee sinne dugong osastoon uutisissa.Onko Herr D jo palannut Tallinnasta vai kuinka se oli..?
Mä näin eilen bussissa semmosen vetelän oloisen nuoren miehen joka oli pukeutunu jonkunlaiseen huopaan, hiuksiin ja rasta-pipoon. Keräili pulloja.Oli Prismassa Pelle Miljoonan kopio. Hieman nuorempi vain kuin itse aito.
Mutta nyt sauna tuleen ja ankaraa ryyppäystä @Oy Masa Ab![]()
Olen lukenut/kuullut samaa. En menisi uimaan Amazonilla.Minulla on monnikammo. Luin kerran, että jossain Amazonin vesissä asustaa kala nimeltä piikkimonni. Se on pieni pirulainen, joka ui virtsaputkeen ja levittää siellä piikkinsä. Sitten monni on niin lujassa, ettei lähde kuin veitsellä leikkaamalla. Kerran oon käyny tuolla suunnalla uimassa ja nainen nauroi kippurassa, kun vähän väliä kiristelin uikkarin nyörejä.![]()
Karvaton mirri on miellyttävin silitellä.Huomenna pitäisi mennä katsomaan yhtä parturoitua mirriä.