Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööh, on siitä aikaa kun kys. orkesteria tuli kuunneltua. Ei silloin kai istumapaikat kovin kysyttyjä olleet.
Genelec:it soi hyvin. Noissa on kerrostaloon tarpeeksi potkua.
Tuli Mieleeni muisto yläaste ajoilta. Luokkakaverin isää oli ampiainen pistänyt nyytteihin mökillä paskahuussissa. Oli ollut nopea lähtö istunnolta. Turvotus/kipu/kutina oli ollut melkomoistaJotkut joogaihmiset uskoo auringon voimaan niinkin paljon, että paljastavat genitaalit ja peräaukkonsa auringolle joka päivä.
Miettikää jos tulis ampiainen. Tai paarma.
Mua pisti joskus esiteininä varpaan väliin kun juoksin ilmeisesti ampiaisen päälle uimarannalla tai laiturilla. Muistan miten vitutti pyöräillä kotiin sillä jalalla.Tuli Mieleeni muisto yläaste ajoilta. Luokkakaverin isää oli ampiainen pistänyt nyytteihin mökillä paskahuussissa. Oli ollut nopea lähtö istunnolta. Turvotus/kipu/kutina oli ollut melkomoista![]()
En tiedä kyllä, Nainen on se kovempi fani. Mutta kyllä 70 ja 77v pisti 2,5h menemään siihen malliin että monelta loppuis kunto kesken. Kun on harjoitellut sen +50 vuotta ja myy hirvittävän kokoisen alueen loppuun niin ilmeisesti jotain on tehty jossain vaiheessa oikein.Montako alkuperäisestä poppoosta on vielä elossa?
Hehe/byää, en tiedä pitäisikö tuolla vinkille itkeä vai nauraa, varmaankin itkeä kun yritin tuolla taktiikalla de-eskaloida vuosikausia mutta sain aikaan vaan 17-kertaisia eskalaatioita. Suurin virhe minkä voi tehdä, on yrittää de-eskaloida räjähtävää minkkiä insinöörilogiikalla tai yleensäkin puhumalla järkeä, koska vaikutus on päinvastainen. Nyt viimeisen vuoden ajan olen käyttänyt uutta taktiikkaa. Siinä on kolme porrasta.Onkohan MÖYKKYNEN kokeillut tätä?
katso liitettä 272445
Ihan perus. Valtaosa on alkoholisteja, muttei sitä ajatella kun ei näytetä roskis-penalta. Sitä kun kuuntelee/seuraa ihmisiä töissä esim, aika harvalla on muuta asiaa tai suunnitelmia kuin juoda, olla kännis tai si krapula.Surullista ja tympeää kuunnella, kun ystävä hehkuttaa alkavaa kesälomaansa, missä ei suunnitelmien mukaan taida kovin montaa täysin alkoholitonta päivää olla mukana - ainakaan jos terassikelit jatkuvat. Miten voi ihminen olla niin sokea omalle käytökselleen. Se, että juo niitä vähän arvokkaampia juomia "silleen sivistyneesti" eikä näytä räkälän Puli-Penalta ja Kalja-Kaijalta, ei merkitse sitä, etteikö kyseessä ole jonkun asteen alkoholiriippuvuus. Eli tänäkin vuonna töihin palaa punainen, pöhöttynyt, entisestään lihonut ja vuorokausirytmin kadottanut henkilö, joka sitten ihmettelee, kun loma ei virkistänytkään.
Tohon vois kokeilla naisten konstia.Onkohan MÖYKKYNEN kokeillut tätä?
katso liitettä 272445
Mä ratkasin ton ongelman, ottamalla naisen jolla on pää kunnossa, ei henkisiä ongelmia ja on jopa aikuisen ajattelumaailma. Ja maailma on rauhallinen.Hehe/byää, en tiedä pitäisikö tuolla vinkille itkeä vai nauraa, varmaankin itkeä kun yritin tuolla taktiikalla de-eskaloida vuosikausia mutta sain aikaan vaan 17-kertaisia eskalaatioita. Suurin virhe minkä voi tehdä, on yrittää de-eskaloida räjähtävää minkkiä insinöörilogiikalla tai yleensäkin puhumalla järkeä, koska vaikutus on päinvastainen. Nyt viimeisen vuoden ajan olen käyttänyt uutta taktiikkaa. Siinä on kolme porrasta.
1. Myötäile
2. Myötäile
3. Myötäile
Mitä mielipuolisemmasta ja järjettömämmästä syystä minkki räjähtää, sitä enemmän sitä tulee myötäillä. Itsehän olen esimerkiksi pyytänyt anteeksi huonoa säätä useammankin kerran. Tässäpä kokemusasiantuntijan parisuhdevinkkini kaikille kunteille tälle aamulle. Hyödyntäkää näitä vinkkejä matalalla kynnyksellä niin ehkä joskus saavutatte yhtä harmonisen parisuhteen kuin mitä minulla on.
Jätkä on mennyt siitä mistä aita on matalin siinä missä minä siitä, josta se on korkein ja vielä natolanka aidan päällä, hehe. Joskus toistakymmentä vuotta sitten insinöörilogiikka unohtui hetkeksi itseltänikin ja tuli pienet rekyylit.Mä ratkasin ton ongelman, ottamalla naisen jolla on pää kunnossa, ei henkisiä ongelmia ja on jopa aikuisen ajattelumaailma. Ja maailma on rauhallinen.![]()