Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis oikeesti vai onko tässä piilomerkityksiä?Ei voinut nauramatta katsoa kaverin kissaa, kun se parturoitiin.
Siltä varalta että eurojaskassa nasahtaa.
View: https://www.instagram.com/reel/DMab5XTo0KS/?igsh=MXFjb3pqbzg4d244Mw==
Enpä osaa sanoa, henkkoht kiinnostaa enemmän minnepäin maailmaa pitäisi muuttaa asumaan jotta tuossa ajoneuvossa vakiovarusteena olevassa telineessä voisi pitää raskasta konekivääriä.Tarviikos Suomessa muuten luvat panssaroituun ajoneuvoon? Pitääpä parit eurojaskat laittaa...
En menisi uimaan Amazonilla.
Joo, viimeisin uutisointi kertoi näin. Englantia puhuvia poikia ilmeisesti kyseessä.On kyllä hirveetä hukkumismeininkiä.
Heillä ei ilmeisesti ollut suppilautoja kuitenkaan. Tuliko kuusi raatoa yhden päivän aikana?
pitkä hellekausi
En minä tiiä miten sen noin voi ymmärtää. Olihan niillä viikset, oon nähny kuvia. Ja se oli parempi kun oli. Homotkin oli saatana miehiä.Ööööh, jos yritit viitata mun viestiin, niin mitä vittua? Huono asia, että silloin opetettiin lapset uimaan?
Jep jep. Ehkä se korkki kiinni?

En tajua, puhutaan jostain eri aiheista. Peace.En minä tiiä miten sen noin voi ymmärtää. Olihan niillä viikset, oon nähny kuvia. Ja se oli parempi kun oli. Homotkin oli saatana miehiä.
Just näin. Normaalit vanhemmat eivät päästä muksujaan silmistään missään, missä on vaaran paikkoja. Ja niitähän riittää.Noihin hukkumisiin liittyen, olihan uutisissa jotain puhetta ulkomaalaisistakin ja kuinka pitäisi varmaan ruveta somaliaa ja arabiaa kuuluttamaan rannoilla.
Jotenkin vaikea ymmärtää asiaa, voinee johtua siitä kun oon syntyny aikana jolloin maalaisjärki oli enempi ku myytti, ja naiset oli naisia ja sukupuoli ei ollut kiinni tunnetiloista.
Mutta jos mä olisin rannalla lapseni kanssa, ja oli sitten uimataito kunnossa molemmilla tai ei. Varsinkin JOS ei osaisi uida kunnolla, pitäisin silmällä omaa lastani. Ihan samalla tavalla sitä piti silmällä muuallakin kuten kaupoissa jne. Ei mun tarvi osata puhua kreikkaa, että tajuan veden olevan vettä Kreikassa, ja että hukkuminen veteen tapahtuu myös Kreikassa. En tiedä onko ihmiset aidosti tyhmentyny todella rajusti nykysin, vai onko se vaan seurausta älylaiteriippuvuudesta ja elämän helppoudesta. Luulen että molempia, Eikä kyse vaan uimisesta ja hukkumisesta. Nykyään tuntuu, että on aplodien paikka jos ihminen osaa aikusena sitoa kengännauhat.
Ei mulla täsä si muuta.![]()
Ja vielä mennään, never stop the madnessYli vuoteen en ole ollut päissään ja nyt taas, on tämä mökkeily rankkaa touhua.