Deleted member 126401
Minä olen susi. En kyllä ole sitkeä :D mutta pidän yksinolemisesta.
Huh juoksin Smaugia äsken karkuun, ei nukuta enää.
Huh juoksin Smaugia äsken karkuun, ei nukuta enää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karhu.
Kahvia ja @Heatseeker kanssa
View: https://youtu.be/RM8lORA9-oc?si=o3yHD3qYnK0CdoOQ
Richard taas tolpillaan, hyvä. Manuaalia välillä, mielenkiintoista. @Sylverö vanha kunnon obduktiopöytä edelleen käytössä.
Mikähän tälli tuonne pitäs laittaa.jatkuu hiihdolla
Jaa-a. Ei oo oikein noi pitovoitelut mun hommia. Perinteistä ainostaan kun on kylmempää kun -15 ja silloinkin pääasiassa karvoilla. 90% hiihdoista vapaalla.Mikähän tälli tuonne pitäs laittaa.
Meneekö pelkällö purkilla vai kultaliisteriä alle? -1.5 ja lunta puskee. Oikea työnaisten ja miesten hiihtokeli.
Karhu.
Kahvia ja @Heatseeker kanssa
View: https://youtu.be/RM8lORA9-oc?si=o3yHD3qYnK0CdoOQ
Richard taas tolpillaan, hyvä. Manuaalia välillä, mielenkiintoista. @Sylverö vanha kunnon obduktiopöytä edelleen käytössä.
Ehdottomasti Alician näkisin tähän tehtävään ennen gonzaaEhkä @gonzaless
Tai @Alicia
![]()
Penetraatiotestaaja - Netum Oy - Työpaikat - Duunitori
Avoin työpaikka: Penetraatiotestaaja - Netum Oy, Tampere. Duunitorilla lisäksi yli 30 000 muuta avointa työpaikkaa. Lue lisää nyt!duunitori.fi
Ihan suosiolla luovutan lissulle.Ehkä @gonzaless
Tai @Alicia
![]()
Avoin työpaikka: Penetraatiotestaaja - Netum Oy, Tampere. Duunitorilla lisäksi yli 30 000 muuta avointa työpaikkaa. Lue lisää nyt!duunitori.fi
Menee kyllä tuossa hommassa molempien lahjat hukkaan, jos todellista pestin sisältöä mietitään :DEhkä @gonzaless
Tai @Alicia
![]()