Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää muistaa varoa ylikuntoa.Jos näin lukee internetsissä, niin ei tohdi epäillä.
”The liver is like a muscle. The more you work it, the stronger it becomes!!
Keep drinking!”
Sitten kun saavuttaa pro-levelit, niin elämä on yhtä hymyä.Jos näin lukee internetsissä, niin ei tohdi epäillä.
”The liver is like a muscle. The more you work it, the stronger it becomes!!
Keep drinking!”
Kyl ne jenkkien "Viholliset etenee oikealta, noin 34 seepran verran teistä! Menkää suojaan, pudotetaan 2 jääkaapin ja 3 postilaatikon painoinen pommi heidän niskaan!"Naton viralliset kielet ovat englanti ja ranska"
Asiaan liittyen, jopa amerikkalaiset on taipuneet metrijärjestelmään koska stanag.
Siiliksi päädyin.![]()
Mikä eläin olet henkisesti? Syväluotaava 12 kysymyksen testi paljastaa, oletko sielultasi saimaannorppa, susi vai joku ihan muu
Oletko kuin vahva karhu, ovela kettu vai kenties uljas laulujoutsen? Me Naisten testi paljastaa, mitä Suomen luonnossa asustavaa eläintä muistutat sielultasi.www.is.fi
Olen saimaan-norppa.
Karhu.![]()
Mikä eläin olet henkisesti? Syväluotaava 12 kysymyksen testi paljastaa, oletko sielultasi saimaannorppa, susi vai joku ihan muu
Oletko kuin vahva karhu, ovela kettu vai kenties uljas laulujoutsen? Me Naisten testi paljastaa, mitä Suomen luonnossa asustavaa eläintä muistutat sielultasi.www.is.fi
Olen saimaan-norppa.
![]()
![]()
Olen saimaan-norppa.