Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen saimaan-norppa.

Ainakin kaksi siiliä ja yksi saimaannorppa jo paljastunut. Ei ole kehonrakennuspalstat entisellään!

Ja ainakin yksi susi. Itse asiassa ihan kuvaava teksti:

Olet kuin susi!
Muistutat luonteeltasi sutta. Susi on sitkeä ja sisukas laumaeläin, josta ihmisen paras ystävä koira on polveutunut. Susi herättää monissa voimakkaita tunteita niin hyvässä kuin pahassa.

Olet suden tapaan luonteeltasi uuttera ja sitkeä. Halutessasi kykenet venymään äärimmäisiin suorituksiin – etkä todellakaan anna helposti periksi. Olet juuri se tyyppi, joka näkee vaivaa ja menee läpi vaikka harmaan kiven saavuttaakseen tavoitteensa. Et ole kuitenkaan turhan jääräpäinen: tiedät, milloin kannattaa suunnata katse kohti uusia tuulia. Olet todella perhekeskeinen ja uskollinen läheisillesi ja tekisit heidän vuokseen mitä tahansa. Viihdytkin parhaiten rakkaimpiesi seurassa. Suuria väkijoukkoja välttelet.

Invis on käyny bodaamassa.

Screenshot_20240322_213151_Brave.webp

Laulujoutsen.
Meni kyllä täysin pieleen, kun puhutaan parisuhteesta ja ikuisesta sitoutumisesta.
Eihän minulla ole mitään miestä koskaan ollutkaan 😮 Ne tulee ja varsinkin ne menee. Nopeasti.

Piporadiossa soi perjantai-illan ratoksi Piippolan vaarilla oli talo -laulusta se "hiiala hiiala hei" -kohta.

Kyllä tuli vedettyä riittävät hiilari överit, luulis huomenna lumikengän kulkevan lujaa metsässä.

Nyt jos vähän Roganin Joeta kuuntelis, niin eiköhän se uni sieltä tule.

Back
Ylös Bottom