Sit toi vastausvideojuttu on hauska. Käytännössä se menee niin, että mä teen sinne langan ja unohdan sen päiväksi, ne sitten tuottaa siellä kauheella raivolla mulle sen kontentin. Meen valitsemaan parhaat jutut, nauhotan 20min ja editoin. Sitten julkaisen videon. Mun ei tartte edes levittää sitä kun ne itse sitten levittää sen ylilaudalla mun puolesta ja nostaa sitä kokoajan ylös haukkuen lisää.
Se mitä mä siitä saan, on simppelisti vaan rahaa ja tilaajia kanavalle joka videosta. Ja se on sellainen lumipalloefekti, ne eivät pysty oleen katsomatta niitä, sitten ne suuttuu vastauksista ja menee nostamaan taas sen videon ylös. Tuun tekeen noita aina välillä ihan vain kun se on törkeen helppoa rahaa, ei tartte ees mennä salille kameran kanssa. Ja mikä parasta, noi markkinoi joka videon tosi hyvin mitä parhaimmassa paikassa, joka ruokkii taas seuraavaa videota. Ne hölmöt eivät tajua, että pahinta mitä ne vois tehdä, olis ignoorata mut kokonaan, mutta ne eivät yksinkertaisesti pysty siihen kun se on iso osa niiden elämää.
katso liitettä 252889
katso liitettä 252890
katso liitettä 252891
katso liitettä 252892