Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Jokaisen yli 5-vuotiaan pitäisi ottaa kolme piikkiä? Suomessa 5-11-vuotiaiden osalta tuplarokotettuja on vaan joku 13%. Ton ikäisten vanhemmista näköjään 83% on äärioikeistolaisia salaliittoteoreetikkoja. Hyvä niin.
Tuo vain osoittaa, kuinka sairaan pahassa jamassa jenkkilä on. Teollisuus omistaa käytännössä koko kansan. Vaikutus tulee toki tänne Eurooppaan mutta toistaiseksi onneksi laimeammin.

Tuleeko pikku flashback parin vuoden takaiseen?

Apinarokkoon sairastunut Matt kertoo, millainen tauti on: "Ette halua tätä"

"– Hei, olen Matt. Minulla on apinarokko, se on p*rseestä ja te ette halua tätä, hän kuvaili."

Nooh, sieltähän sinä sen sait! Eikä ole pelkoa, että minä sen saisin!

Tuleeko pikku flashback parin vuoden takaiseen?

Apinarokkoon sairastunut Matt kertoo, millainen tauti on: "Ette halua tätä"

"Muutamaa päivää myöhemmin saapunut tulos oli positiivinen. Ford ei ollut yllättynyt: finnimäiset näpyt olivat suurentuneet ja täyttyneet nesteellä. Ne myös aiheuttivat kipua. Ford koki myös olonsa flunssaiseksi."

Aika pahalta kuulostaa tuo tauti...

Ford kertoo näkevänsä tilanteessa paljon yhtäläisyyksiä HIV- ja AIDS-epidemiaan ja pitävänsä hallituksen toimia taudin tiimoilta hitaina: mies toivoisi esimerkiksi rokotteita nopeammin jaettaviksi. Hän korostaa, ettei tautiin liity mitään häpeää.

Heh. 😃

Viimeksi muokattu:
Musta jotenkin näyttää ettei pettureilla ole nyt potentiaalista mörköä tarjolla.
Alkaisko tää paska kuivua kasaan pikkuhiljaa.
Älä vielä nuolaise ennen kuin tipahtaa. 🤣

Apinarokon leviäminen laajemmalle väestöön aiheuttaa huolta maailmalla – moni maa varautuu jo rokottamalla kansalaisiaan

Älä vielä nuolaise ennen kuin tipahtaa. 🤣

Apinarokon leviäminen laajemmalle väestöön aiheuttaa huolta maailmalla – moni maa varautuu jo rokottamalla kansalaisiaan

Tuleeko ihana sanna perkaan mun persettä ettei siellä ole homorokkoa :LOL:
Firman saunailta tulossa kylläkin ja kuulemma joku tullut raskaiksikin niistä lauteista joten täytyy olla housut jalassa saunassa.

Ja piakkoin laittaa someen kuvan positiivisesta testitikusta saatetekstillä "Todella kipeä olo jo kolmatta päivää, onneksi olen ottanut rokotteet! Ties kuinka paha olisi ollut ilman niitä!"
Tai sitten kolmatta viikkoa.
Screenshot_20220728-122545.webp

Back
Ylös Bottom