Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mä olisin ollut teholla varmaan piikin kanssa, mutta ilman rokotteita 5 päivää säälittävää lastentautia. No mä olenkin snadisti terveemmässä kunnossa kuin nää immunittettiaan raiskaavat rokoteihmiset. Ja niitä vituttaa aivan saatanasti me jotka ei oteta rokotteita koska me ei olla ohjailtavissa ja ne salaa ihailee sitä.

Ei tullu kuolema tälläkään kertaa. Korkeimmillaan kuume kävi 38,8 illan aikana, yötä kohden lähti itsestään laskemaan ja yön aikana hikoilin loputkin pois. Nyt aamulla 35,8 lämmöt ku heräs. Jälkioireina pienempiä lihasryhmiä kivistää ja pakarat on jumissa. Taidan silti makoilla tämän päivän ihan vaan koska terveydeksi. Antaa rouvan hoitaa kotityöt:whistle:
Jälkitautina tämän viikon ollut normaalia pienempi ruokahalu/nälän tunne ja ehkä aavistuksen enemmän vituttanut aamulla töihin lähtö. Pikku hiljaa alkaa nyt ruoka taas maistua, joten aika kesy omalla kohdalla tämä oletettu korona.

Tiiä vaikka ois kilo tai kaks pudonnut vyötäröltä.

Edit: ja tosiaan ilman piikkejä mennään

Mä olisin ollut teholla varmaan piikin kanssa, mutta ilman rokotteita 5 päivää säälittävää lastentautia. No mä olenkin snadisti terveemmässä kunnossa kuin nää immunittettiaan raiskaavat rokoteihmiset. Ja niitä vituttaa aivan saatanasti me jotka ei oteta rokotteita koska me ei olla ohjailtavissa ja ne salaa ihailee sitä.
Se kyllä vituttaa niitä vaikka eivät myönnä, kun tahot jotka ei ota noita piikkejä aiheuttavat niissä itsessä ristiriitaa mistä eivät pidä.

Se kyllä vituttaa niitä vaikka eivät myönnä, kun tahot jotka ei ota noita piikkejä aiheuttavat niissä itsessä ristiriitaa mistä eivät pidä.
Eivät myönnä joo, ne tekevät kaikkensa, että oma typeryys saadaan jotenkin hyvitettyä. Pahin tauti ikinä ja samalla hehkutetaan rokotteita, kyllä on pahemman luokan kieltovaihe ihmisellä jos ei siinä vaiheessa tajua, että rokotteista on korkeintaan haittaa.

Mieti nyt vituttais suakin jos olisit tukkini ittees tutkimatonta Mrna myrkkyä monta annosta ja mennyt mukaa tähän kusetuksee eli tyhmä vielä kaupan päälle 🤣

Kyllä vaan, muistan hyvin kuinka frendi haukkui mut punaniskaksi ja toinen vitun tyhmäksi viime vuonna, kun tuli rokote puheeksi ja sanoin että meinaan kyllä rauhassa odotella ja katsoa tarvisiko sitä.

Ei kaduta yhtään, päinvastoin.
Ootko yhtään heittäny takas että oliko rokote hyvä veto?

Nimenomaan näin. Vien tämän loppuun asti hinnalla millä hyvänsä. Minua ei pysty uhkailemaan tai kiristämään millään keinolla. En tarvitse työn ansiotuloja ja tarvittaessa pääsen kilpailijalle hommiin seuraavana päivänä.

Jos käy ilmi, että HSE:llä on oma henkilörekisteri jossain OneDriven Excelissä, jossa on ihmisten terveystietoja, hommaan sen ylläpitäjille kenkää perseeseen. HSE hyökkäsi ihmisten työpaikkojen kimppuun laittomilla rokottautumisvaatimuksilla. Vastaan samalla mitalla mutta laillisesti.

Lisäksi. Meillä on työturvallisuuteen liittyvä uusi järjestelmä, johon kaikki työturvallisuuteen liittyvät caset kirjataan, ja joka on transparentti koko henkilöstölle. Kaikki keskustelu pitää käydä sitä kautta case# alla. Itse HSE-Manager on super user. Jostain syystä hän vastasi minulle mailitse, eikä ko. järjestelmän kautta, aivan niin kuin olisi jotain salattavaa. Kopion nuo retardit vastaukset sinne lisäkysymysten kanssa kaikkien nähtäville.

Voi olla, että kohta alkaa HSE:llä hymy hyytymään.
Onko tähän sirkukseen mitään uutta? Ei ole tarkoitus hoputtaa kirjoittamaan eikä tietenkään pakko olekaan kertoa jos ei halua. Asia vain kiinnostaa minua paljon, koska olen sivusta seurannut oman alani isompien firmojen hyvesignalointia ja sekoilua. Lisäksi olen iloinen etten itse (enää) ole sellaisen firman kirjoilla, vaan pienessä alle 20 hengen yrityksessä jossa on koko ajan tehty konttorilla töitä ilman mitään sekoiluja.

Ja eniten ilahduttaa nähdä, että joku tällaiseen puuttuu - ilmeisen hyvällä menestyksellä vieläpä.

Ootko yhtään heittäny takas että oliko rokote hyvä veto?
En, ei mulla oikeastaan ole halua hämmentää tilannetta sen enempää. Tosin, jos tässä tulee sellainen ihme vastaan että noi piikit ihan yleisesti todetaan ”nettonegatiivisiksi”, kuten minusta hyvin olisi aihetta, niin sitten täytynee palata asiaan.

Täytyy koittaa koko ajan nähdä rokotteet siinä valossa, missä ne valtamedian toimesta näytetään. Silloin tavallaan pysyy kartalla siitä, millä tasolla nämä mainitut ihmiset niistä ajattelevat.

En, ei mulla oikeastaan ole halua hämmentää tilannetta sen enempää. Tosin, jos tässä tulee sellainen ihme vastaan että noi piikit ihan yleisesti todetaan ”nettonegatiivisiksi”, kuten minusta hyvin olisi aihetta, niin sitten täytynee palata asiaan.

Täytyy koittaa koko ajan nähdä rokotteet siinä valossa, missä ne valtamedian toimesta näytetään. Silloin tavallaan pysyy kartalla siitä, millä tasolla nämä mainitut ihmiset niistä ajattelevat.
Mulla on aika samanlainen ceissi. Pari frendiä syytti viime kesänä monilla pilkkasanoilla, kun sanoin etten taida olla ihan lähiaikoina ottamassa piikkiä. Vastuunpakoilua ym.

En ole nyt hämmentänyt sinne suuntaan yhtään. Heidän suunnastaan on kans loppunut suunsoitto. Katsellaan ens talvi vielä ja jos käy kuten arvaillaan, että he saikuttelee ja itse ei, niin vois vähän kysellä että kumpikos tässä olikaan oikeassa. Toinen kaveri tosin kävi jo veksireissun, kun pukkas 3-piikin jälkeen myokardiittia, niin se voi olla että vähän avas silmiä.

Mulla on aika samanlainen ceissi. Pari frendiä syytti viime kesänä monilla pilkkasanoilla, kun sanoin etten taida olla ihan lähiaikoina ottamassa piikkiä. Vastuunpakoilua ym.

En ole nyt hämmentänyt sinne suuntaan yhtään. Heidän suunnastaan on kans loppunut suunsoitto. Katsellaan ens talvi vielä ja jos käy kuten arvaillaan, että he saikuttelee ja itse ei, niin vois vähän kysellä että kumpikos tässä olikaan oikeassa. Toinen kaveri tosin kävi jo veksireissun, kun pukkas 3-piikin jälkeen myokardiittia, niin se voi olla että vähän avas silmiä.
Kyllä noille pitää asiasta sanoa jossain välissä. Menee älyttömäksi miten helposti voidaan alkaa kavereitakin syyttämään ties mistä.
Pikku luunappi niinsanotusti verbaalisesti takas jossain välissä niin oppiipahan

Toisaalta itsellä on myös vähän sellainen olo että vaikka hesarin lööppi olisi huomenna tyyliin ”piikit eivät toimi, kiitos rahoista. T: Pfizer&co” niin nämä samat kaiffarit silti ajattelisi tehneensä oikein. Silloin kun mukamas ei voinut tietää paremmin.

Sellaiseen on hankala löytää mitään sanottavaa..

Itse vittuilin kyllä jo alusta alkaen takaisinpäin, kun nuoret ja semihyväkuntoiset lähtee kokeelliselle piikille jottei 0,000001% todennäköisyyden kuolema yllätä.

Ja mikä on ehkä hauskinta ollut nähdä ihan omin silmin kun samalla baarireissulla rokotettu kaveri onnistuu nappaamaan koronan ja itsellä ei rokottamattomana tule mitään. Täytyy sanoa, että purskahdin nauruun kun kaveri kertoi olleensa viikon saikulla ja oli kuulemma korkea kuume. 😂

Toisaalta itsellä on myös vähän sellainen olo että vaikka hesarin lööppi olisi huomenna tyyliin ”piikit eivät toimi, kiitos rahoista. T: Pfizer&co” niin nämä samat kaiffarit silti ajattelisi tehneensä oikein. Silloin kun mukamas ei voinut tietää paremmin.

Sellaiseen on hankala löytää mitään sanottavaa..
Näin se todennäköisesti menee.

Mun tapuksessa Phd taustan kaveri sanoi: ”parempi ettet muriaani ala leikkimään lääkäriä, vaan uskot mitä asiantuntijat suosittaa ja otat vaan ne rokotteet. Et voi tietää ettet niitä tarvitse..” Jos vastasi että: miksi ette ole aiemmin olleet kiinnostuneita mun lääkityksistä, esim influenssarokotteiden suhteen, kun en ole niitäkään tarvinnut? Vastaus oli: ”no se on täysin eri asia..”

Meille folioille piikkien puutteet/ongelmat on olleet jo vuoden verran aika selviö. Jos näistä varovasti mainitsi viime keväänä, niin heti oli salaliittokortti esillä. Ja kommentit: ”mistä sä noita oikein revit?!”

Eli tuskinpa näkevät mitään väärää tehneensä, vaikka YLE kertoisi nyt, että rokotteet olikin epic fail.

Back
Ylös Bottom