Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse en juurikaan jaksa mitään tiluliluttelua tai ulinaa ja örinää, mutta pari ekaa levyä Mercufyl Fatea on kovat.
En tiedä, onko tuo herr Diamondin kiljuminenkaan ihan lemppari :D

Tää menee kanssa siihen kategoriaan, josta ois tavallaan halunnu pitää, mutta ei tota laulua voi kuunnella.

Nää voisit kyllä pitää myös Iced Earthista tän perusteella.

Hauskaa, jos jollekin on uutta, että Hietala osaa laulaa :D Se ei varmaan ihan jokaiselle ole selvää, että se on tosiaan ollut Tarotissa jo ennen Nightwishin aikoja.

Tosin tuossa laulaa Salmela.

Tuli jokin aivokatkos ja sekoitin Tolsaan aluksi.

Hauskaa, jos jollekin on uutta, että Hietala osaa laulaa :D

Ei Tarot nimenä ole uutta, mutta en sitä kuuntele ollenkaan, enkä ole muutenkaan ko bändiin perehtynyt.
Jotenkin olen mielessäni niputtanut sen samaan kastiin Nightwishin kanssa (juuri Hietalasta johtuen?) ja sitä Nightwishia taas olen kuullut riittävästi jo radiosta, niin sitä en jaksa kuunnella edes uteliaisuussyistä. 😅 Keikalla voisin ehkä käydä silti jos se johonkin lähelle sattuisi keikkailemaan. Asun pienessä kaupungissa, joten tuskin kovin lähelle sattuu. :D

Olen Hietalan kuullut livenä, niin hänen lauluäänensä on tiedossa (osaa laulaa eikä äänessä ole mitään valittamista). Lähinnä se tuli uutena, että Tarotissa on muitakin laulajia. Eli tuo Tommi Salmela, joka on tuossa Laardin laittamassa videossa. Hän on kyllä tainnut olla Raskasta Joulua keikalla joskus takavuosina mukana ja tykkäsin hänen äänestään silloinkin. Mutta ei minulla silloin niin tarkoin jäänyt hänen nimensä mieleen, että olisin selvittänyt, että mitä muuta hän puuhailee Raskasta Joulua esiintymisten lisäksi. 😁

Tosin tuossa laulaa Tolsa.

Juu, siis hänellä kuka ikinä hän onkaan, on mukavan kuuloinen lauluääni. (y)

Tosin tuossa laulaa Salmela.

Tuli jokin aivokatkos ja sekoitin Tolsaan aluksi.
Ois pitäny varmaan avata se video :D

Viitaten aikaisempiini, niin en minäkään Tarotia tunne kuin Hietalan laulaman materiaalin osalta. En muistais tarkastamatta, millä levyillä se on laulanu ja millä ei..

Oon varmasti kuullu noita muitakin, mutta nää pari Hietalan laulamaa on kyllä ollu omia suosikeita (Suffer Our Pleasures ja Crows Fly Black).

Vitun langattomat kuulokkeet. Nyt se päivä koitti. Vanhat piuhalliset jabrat päätti päivänsä ja heitin roskiin. En saanu uusia jabroja kun toimitusvaikeuksia. Sen sijaan lähettivät epos sennheiser 560 langattomat kuulokkeet. Ihan jees nämä, mukavat päähän ja hyvä äänenlaatu. Langattomuus sinänsä tosi kiva kun heilun tässä seisomapöydällä miten sattuu, mutta tänään ei yhdistäny ja paltsu menossa. Tarvi kaivaa vitunaikaiset markan logitechit usbijohdolla jotta pysty vetää paltsun loppuun. Ei millään yhteyttä. Boottasin koneen ja nyt toimii. Mut ei ole aikaa boottailla koneita kesken asiakaspalavereiden. Paskaa tekniikkaa langattomuus. Pitäis olla 100% luotettava.

c890fb75-622c-470d-be70-043fb6d8b44a-w_960.webp

Nyt ostoslistalle. Olaf Brewing, Savonlinna.

Back
Ylös Bottom