Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun täällä tunnerusti tiedetään kaikki.

Mites tämä fiksataan?

katso liitettä 241174
kintsugi.webp

Kintsugi eli japanilainen kullalla korjaaminen! Tulee hieno.

Ukraina voitti viisut (ullatus), noihin karkeloihin valitaan kyllä kaikki oudoimmat bändit. The Rasmus olisi toiminut ehkä joskus 2000-luvulla.

Katsoin yöllä (en saanut unta koska Piporadio) ainakin 5 min. Piti laittaa ääni pois, kun en kestänytkään kuunnella. Sitten näin tekstissä sanan "Australia" ja päättelin kärsiväni jo näköhallusinaatiosta. Lopetin seuraamisen.

Olen kyllä täysin väärä henkilö arvioimaan viisuja, koska tuohon genreen kuuluva musiikki ei vaan ole ns mun juttu. Ilmeisesti jotkut tykkäävät isosti.

Hemmetin hemmetti kun kaupasta ei meinaa saada maksaa. Yhdestä löytyi palana. Kai se tehosekoitin on hankittava tälläisiä tilanteita varten.

Uusavuttomat urpot varmaan vain tilailee paskaa kotiin niin laatusafkoja ei saa.

vuoka.webp

#remppauutisia

Ränniuudistus.

Välillä tuli rakeita ja vettäkin ihan kunnolla.

54F5B483-481C-4C66-900B-22219BA0C666.webp

Mitä kake tekee sitten, kun kaikki on jo rempattu? Vai voiko koskaan KAIKKI olla rempattu? Ehkä tämä on ikuisuuskysymys.
Ei ole nyt pelkoa, että nää loppus.
Toistaiseksi on välipalaksi mopoja ja puhelimiakin.
Puhelinkorjausta alkaa ikänäkö kyllä haittaamaan, lapset saa etsiä kadonneita ruuveja jatkuvasti.

Ei ole nyt pelkoa, että nää loppus.
Toistaiseksi on välipalaksi mopoja ja puhelimiakin.
Puhelinkorjausta alkaa ikänäkö kyllä haittaamaan, lapset saa etsiä kadonneita ruuveja jatkuvasti.

Tuo on kyllä hieno homma, että löytyy aktiivisuutta ja osaamista. Itsehän en muuhun tätänykyä kykene kuin makaamaan sohvalla, lukemaan Pakkista ja suunnittelemaan mielenosoituksellista pommi-iskua psykiatrista hoitoa kohtaan.

Tai kyllä minä äsken tilasin Woltilla hamppariaterian kotiin. Extravalkosipulimajoneesilla.

Piporadiossa soi "Isoisän olkihattu".

Kissa oksensi rennosti pöydältä alas lattialle. Ihan roiskui.

Mitähän muuta jännää sitten seuraavaksi.

@Saatana ja edellinen nauruhymiö siis siksi, että ei vaan pysty mitenkään kuunteleen :D kokeilin muutamasta eri kohtaa, mutta ei perkele, ei minun aivojani ole viritetty tuollaiseen musaan.

Ja sitten illan ropleemaan: tilatako pizza vai ei..?

Back
Ylös Bottom