Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noissa dimmun livekeikoissa on mietityttänyt, että minkähänlainen savotta se on mikittää ja miksata tuo koko sirkus. Konserttisaleissa ei vissiin sinfoniaorkkaa juurikaan tartte mikittää kun niistä lähtee ääntä muutenkin. Tai niin olen aina luullut. Tuossa tulee aika monta kanavaa ääntä
En audiohommien päälle ymmärrä mutta sama on käynyt mielessä. Joka tapauksessa mahtaa olla orkesterille hauska ja ainutkertainen tilaisuus soittaa tuollaisessa kokoonpanossa.

Da fak is dis?
Häätyy tyypata loputkin.

Kuuntelin kokonaan The Sham Mirrorsin ja kyllä siinäkin jotain häiriintynyttä oli, joka laittoi aivosolun sen verran jumiin, että meinasin lähteä ulos ilman avaimia. 😅

Piti sitten ihan henkilöturvallisuussyistä vaihtaa iltakävelyn ajaksi vähän seesteisempään.
Auton alle kävely olisi tosin vaatinut jo ihan erityisiä ponnisteluja, sillä kaupunki oli ihan autio. Ei edes koiranulkoiluttajia missään.
#Jääkiekko

Pantera - Mouth For War

View: https://www.youtube.com/watch?v=a3JSbOt7CLo

Jan Pouska - Metro 2033: Main Theme

View: https://www.youtube.com/watch?v=kSBBes1FwYo

sleepy-cat.gif

sinnittelin uteliaisuuttani masokistisesti

henkilöturvallisuussyistä
Täytyykin olla jatkossa tarkkana mitä tänne linkkailee, henkilöturvallisuussyistä.

Menet ja kuuntelet vielä masokistisesti jonkun Burzumin koko tuotannon 😵‍💫

...Vaikka Dunkelheit on kyllä hyvä kappale.

@Max131 Siinä on muuten ollut hifiä! Kitarat fuzzista stereoihin. Vokaalit helikopterilentäjän kuuloke/mikki settiin huudettu.

Oletettavasti vielä täysin selvinpäin.

Olen joskus ko orkesterin tuotantoa kokeillut kuunnella, mutta kyllä se testailu oli pakko lopettaa alle 10 sekunnin...

🤔

*hmmm*

Miltäköhän tuo...

Ei.
En.
Sorru.
Nyt.
Tähän.

a060.gif

Eis saat...

Tuossa on varmaan huomattavasti rauhallisempi tunnelma, kuin siinä biisissä mitä olen joskus yrittänyt kuunnella. Ei mitään muistikuvaa mikä se oli.
Suttuinen saundi, mutta kuulunee konseptiin. Rääkyvän herran kärsimys on ilmeistä, mutta maltillista.

Täytyykin olla jatkossa tarkkana mitä tänne linkkailee, henkilöturvallisuussyistä.

😁👍

No oli se niin pikkuinen söppänä, että olisi varmaan mahtunut tuon Caterpillarin kauhaan. 😄
Laittamastani referenssikuvasta poiketen hytässä oli valkoista, mutta siis U50-3α. En tietenkään muuten tiedä noista mitään, mutta malli luki kyljessä.

Jotakin ihmeen rentouttavaa noissa kaivureissa on. Vähän niin kuin hiekkalaatikkoleikkiä isommassa mittakaavassa. 😁

Tämä on varmaan ollut täällä jo sen tsiljoona kertaa, mutta vielä kerran...

View: https://www.reddit.com/r/nextfuckinglevel/comments/u8u7ol/when_excavator_guy_shows_off_theyr_skills/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

Viimeksi muokattu:
Huomenna työhaastis. Onko vinkkejä?
Olen nyt kolme aanelosta kirjoitellut itelleni mitä kysyn työnantajan nykytilanteesta, kehitystarpeista ja kehityksen kulusta. Kerron oman näkemyksen miten mun mielestä yrityksissä yleensä on nuo asiat, mitkä pahimpia kipukohtia. Järkeilin myös kertoa mitä tekisin tuossa positiossa, tietämättä nyt etukäteen tilannetta. Haistelen siinä henkilökemiaa myös kun tuleva esimies haastattelee.

Tosiaan lähtökohdat on että kyselivät minua töihin, minä en kyselly työpaikkaa heiltä. Niin kaikki kortit minun käsissäni.

Vaikka en suuri örinämusiikin ystävä olekkaan, niin tää on minusta kova ja tulee kuunneltua usein.

Tollases musas monesti kitarat ja etenkin rummut on minusta todella hienon kuulosia, mut laulajan hirvee örinä pilaa sit kaiken, ei vaan uppoa. No, tässä versiossa onkin örinämörkö korvattu oikealla laulajalla.

@Max131 Siinä on muuten ollut hifiä! Kitarat fuzzista stereoihin. Vokaalit helikopterilentäjän kuuloke/mikki settiin huudettu.

Oletettavasti vielä täysin selvinpäin.
Näissä piireissä on kyllä ollu jos jonkinlaista erikoisveijaria. Varg Vikernes yks niistä. Parempikin varmaan, mitä enemmän oisivat olleet selvin päin :D

Tsekkaas ruotsalainen Silencer. Ihan siis hirveetä paskaa minusta, mutta kai se jollekin voi toimia :D Jotain depressive black metalia ts. kaiken maailman vaikerrusta ja kirkumista.

Tuon laulajan kerrottiin hyökänneen jonkun lapsen kimppuun (kirveellä) leikkipuistossa, mistä syystä joutu hoitolaan ja että levyllä ois jotain huutoja sieltä mielisairaalasta tjsp.

Back
Ylös Bottom