Tai markkinoi niitä "tää maistuu ihan kukkakaalilta".Tekeeköhän karnivoreihmiset lihoistaan kasviksen näkösiä?
Juuei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai markkinoi niitä "tää maistuu ihan kukkakaalilta".Tekeeköhän karnivoreihmiset lihoistaan kasviksen näkösiä?
No höh...Kokeile myöhemmin uudestaan! Kyllä siihen tottuu. Ehkä pienessä sivistyneessä pierussa?@Saatana ja edellinen nauruhymiö siis siksi, että ei vaan pysty mitenkään kuunteleen :D kokeilin muutamasta eri kohtaa, mutta ei perkele, ei minun aivojani ole viritetty tuollaiseen musaan.
Ekkönääollu kasvissyöjä?
sitten illan ropleemaan: tilatako pizza vai ei..
Masentava fb, kun muistuttaa että vuosi sitten oli kyykkytangossa ihan eri määrä rautaa kuin tänään..tänään siis vähemmän, paljon vähemmän
Se on totta, paino on siirtyny tangosta vyötärölle.Universumin tasapaino: kun kyykkytangon kilot vähenee, niin oma paino isonee. Olet balanssissa!
Toivottavasti Sylvillä pysyy kuuppa suurinpiirtein kasassa niin kauan että ehtii nähdä Suomen Nato-jäsenyyden alkavan.
Mää oon oikeasti koittanu siedettää itteeni bläkkikseen yms. ördäysmetalliin ja näistä rupateltiin paljon yhden tutun kanssa takavuosina, mutta kun ei niin ei. Mää en vaan tavoita fiilistä, mitä tuollaisella musalla koitetaan välittää.No höh...Kokeile myöhemmin uudestaan! Kyllä siihen tottuu. Ehkä pienessä sivistyneessä pierussa?
Mitähän @Alicia tuumaisi musiikista![]()
Juuuu, ja kanarulla päälle. Onpahan jotain lounastakin alkuviikolle.Tottakai tilataan.
Itellekään ei ihan mikä tahansa mee, mutta viime aikoina oon ihastellut Dimmu Borgirin livekeikkoja, joissa on sinfoniaorkesteri ja kuoro mukana. Pakkohan tollasta on arvostaa.Mää oon oikeasti koittanu siedettää itteeni bläkkikseen yms. ördäysmetalliin ja näistä rupateltiin paljon yhden tutun kanssa takavuosina, mutta kun ei niin ei. Mää en vaan tavoita fiilistä, mitä tuollaisella musalla koitetaan välittää.
Masentava fb, kun muistuttaa että vuosi sitten oli kyykkytangossa ihan eri määrä rautaa kuin tänään..tänään siis vähemmän, paljon vähemmän
Itellekään ei ihan mikä tahansa mee, mutta viime aikoina oon ihastellut Dimmu Borgirin livekeikkoja, joissa on sinfoniaorkesteri ja kuoro mukana. Pakkohan tollasta on arvostaa.
Ja tottakai vielä kermana kakun päällä kaikki genret huomioiden maailman paras musiikkivideo.
Minkähänlaista huumetta pitää nauttia, että tuohon musiikilliseen lopputulokseen päätyy
Mitähän @Alicia tuumaisi musiikista![]()
...haiskahtaa ainaki veropetokselta.Pitkänlinjan...on aloittanut perjantaina jälleen toimintansa....kuten perinteisiin kuuluu. Kyllä tämmöinen...
Täytyy taas arvostaa noin perusteellista pohdintaa levystäAika ristiriitaiset fiilikset. Ei tällä trippailla yhtään minnekään, mutta tuntuu siltä, että saa rytmihäiriöitä.
Paikoitellen oikein mukavaa pontevaa rummuttelua (tai siis ihan kunnon mättämistähän tuo välillä on) ja sitten menee sen verran epämääräiseksi hämmentämiseksi,
että meinaa pumppu tulla rinnasta ulos. Tämän kanssa ajautuu varmaan tekemään true crime -dokumentteihin materiaalia ihan vain sen takia,
kun on niin epämukava olo, että on vain kokeiltava kaikenlaista, josko jokin toisi rauhan sieluun. Tai siis siihen tietoisuuteen, jonka koemme sieluksemme...
Unaltered Beastissä (ja joissakin muissakin biiseissä) on oikein miellyttävää kitarointia, mutta sitten tuo huuto-oksennus-tyylin laulu jotenkin tekee sekavaa sekameteliä tästä sopasta.
Olisi ehkä enemmän mieleeni instrumentaalina. Ja vähän saisi karsia. Tässä on niin paljon kaikkea yhtäaikaa. Poimin folk- ja punk-vaikutteitakin tuolta.
Jonkunlaista harmoniaa kaipailisi, tai siis minä kaipailisin tähän sitä. Minulla on niin voimakas tarve olla tasapainossa, että tarvitsen sitä metalliinkin.
Ei näillä jätkillä kyllä tylsää voi olla soitellessaan. Mutta on varmaan sekä ennen ja jälkeen soittelun.
Ei kai tuollaista kaipuuta sekavuuteen voi muuten ilmetä.![]()

Kuuntelitko ihan kokonaan sen?![]()
Tube ehdotteli tuolla sivussa toista pirun hyvää levyä, mikä päässyt unohtumaan.
Puhtaalla lauluäänellä jopa.![]()
Itellekään ei ihan mikä tahansa mee, mutta viime aikoina oon ihastellut Dimmu Borgirin livekeikkoja, joissa on sinfoniaorkesteri ja kuoro mukana. Pakkohan tollasta on arvostaa.
Ja tottakai vielä kermana kakun päällä kaikki genret huomioiden maailman paras musiikkivideo.