Roopeli
VIP
Ookko mietty että nielisitkö vai sylkisitkö mällit?Joo, ennen kuin pomo jo tarjoilee tattia suuhun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ookko mietty että nielisitkö vai sylkisitkö mällit?Joo, ennen kuin pomo jo tarjoilee tattia suuhun.
Taaskaan et (osannut?) lukea selkeää viestiäni. Tai tokihan dungeon master saa kääntää tarinan omien mieltymystensä mukaiseksi.Ookko mietty että nielisitkö vai sylkisitkö mällit?
Näitä sinun viestejä kun lukee niin väitän että korona ei ole suurin sinun ongelmistasi.Ookko mietty että nielisitkö vai sylkisitkö mällit?
Todellakin narratiivi on ongelma. Se on globaali ongelma tällä hetkellä. Koskettaa sinuakin vahvasti.Näitä sinun viestejä kun lukee niin väitän että korona ei ole suurin sinun ongelmistasi.
Mutta, lampaat ja narratiivi.
Ei kun mä vaan mietin, että missä se raja menee sinulla. Osa ei varmaan nielisi.Taaskaan et (osannut?) lukea selkeää viestiäni. Tai tokihan dungeon master saa kääntää tarinan omien mieltymystensä mukaiseksi.
Johan sen yllä kirjoitin. Sinun läpät olisi parempia, jos osaisit lukea ja siten reagoida oikein. Nyt on vaan melko häiriintynyttä yritystä, 0/5. Vähän ryhtiä nyt.Ei kun mä vaan mietin, että missä se raja menee sinulla.
Sori jos en tee kuten haluat. Joudut nyt vain elämään sen kanssa.Johan sen yllä kirjoitin. Sinun läpät olisi parempia, jos osaisit lukea ja siten reagoida oikein. Nyt on vaan melko häiriintynyttä yritystä, 0/5. Vähän ryhtiä nyt.
Ja niin kauan kuin olet toiselle palkollinen olet myöskin velvollinen työskentelemään työnantajan antamien ohjeiden mukaisesti. On se tietty kiva tilanne, jos niitä ohjeita ei ole työntekijöiden kiusaksi asti annettuna.Aika surkea tilanne jos joutuu töissä tekemään asioita vastoin omaa tahtoa.Onko sut pakotettu sinne töihin? Mä ainakin olen vapaaehtoisesti valinnut työpaikkani ja mut on palkattu tänne nimenomaan tekemään omia ratkaisuja. Mulle maksetaan siitä että käytän aivojani.
Sä löydät kyllä aina covid reunuksen pilvenhattarasta ja tosiaan maskihan oli taas jepajee.Ja niin kauan kuin olet toiselle palkollinen olet myöskin velvollinen työskentelemään työnantajan antamien ohjeiden mukaisesti. On se tietty kiva tilanne, jos niitä ohjeita ei ole työntekijöiden kiusaksi asti annettuna.
Millä helvetin aloilla täällä oikein työskennellään, jos uhkakuvaksi koetaan se, että kesken työpäivän tullaan tunkemaan tattia naaman eteen? Saatan olla ehkä riittävän ruma välttyäkseni tuollaisilta tilanteilta. Kuitenkin naamarin käyttö tuollaisessa työympäristössä voisi olla jopa perusteltua![]()
Perusmaanantai heteroilla kyrvät ja datsunin renkaiden puhkomiset mielessä...Mitä ne jätkät täällä porisee keskenään munan imemisestä ja nielemisestä, hehe. Teidän jutuhan on pian yhtä sakeita kuin minun.
Mut on palkattu nimenomaan ammattitaidon takia joten mä teen täällä juuri niinkuin parhaaksi näen. Siis tämä on ihan sovittu juttu. Olen alani ammattilainen ja saan aina valita työskentelytapani. Jos joku tulisi tähän jotain ulisemaan niin vaihtaisin maisemaa samantienJa niin kauan kuin olet toiselle palkollinen olet myöskin velvollinen työskentelemään työnantajan antamien ohjeiden mukaisesti. On se tietty kiva tilanne, jos niitä ohjeita ei ole työntekijöiden kiusaksi asti annettuna.
Millä helvetin aloilla täällä oikein työskennellään, jos uhkakuvaksi koetaan se, että kesken työpäivän tullaan tunkemaan tattia naaman eteen? Saatan olla ehkä riittävän ruma välttyäkseni tuollaisilta tilanteilta. Kuitenkin naamarin käyttö tuollaisessa työympäristössä voisi olla jopa perusteltua![]()
Sama juttu. Teen etänä ja jos toimistolla tai tehtaalla jne. leikitään jotain vammailua. Jos ei etänä käy menee asiat riitautuksen kautta varmasti vaikeinta tietä työantajan näkökulmasta mihin tiedän työnantajan oman rajan tulevan vastaan.Mut on palkattu nimenomaan ammattitaidon takia joten mä teen täällä juuri niinkuin parhaaksi näen. Siis tämä on ihan sovittu juttu. Olen alani ammattilainen ja saan aina valita työskentelytapani. Jos joku tulisi tähän jotain ulisemaan niin vaihtaisin maisemaa samantien
Eli et keskustelussa lue toisen viestiä, vaan keksit sisällön itseSori jos en tee kuten haluat. Joudut nyt vain elämään sen kanssa.
Arvelisin makaroonin voiton varmistuneen puten hyökkäyksen takia. Sillä sai sopivasti syötyä lepenin kannatusta riittävän äänestäjämäärän silmissä (koska "ryssän kätyri") ja kisa ei mennyt ihan niin tiukaksi kuin olisi voinut mennä.Niinhän sinä sanoit - jostain syystä et vain huomioi, että sieltä pohjalukemista noustiin jo ennen koronatouhotuksen alkua? Sitä en kiellä, etteikö jollain perverssillä tavalla Macron olisi saanut lisäpisteitä koronatilanteen hoidosta, mutta siitäkin huolimatta ollaan vielä kaukana huippulukemista.
Jos pomo sanoo että ota poskeen tai huolehtii ettet työskentele alallasi enää ikinä, alatko lutkuttaa?
Tähän sopii täydellisesti tämä
Mutta lampaana on hyvä kulkea talutushihnassa, ajatellakaan ei tarvi kun sekin tehdään sinun puolesta, nollat vaa taulussa siirryt paikasta toiseen mitää mukisematta, se perkele vasta on elämää.
Sen kanssa pitää vain elää, vaikka seinää käsketään juosta no ei se haittaa kun ei se kauaa satu.
Nii tyypillinen alistettu lammas
Ja tälläset kaverit just vielä uhoaa ryssille ja on nii kovaa sotaan lähdössä![]()
Tottakai mä tartun siihen kun kaltaisesi selkärangaton aisuri alkaa vääntämään miten onkin "väärin" kun pitää oikeuksistaan huolta sekä ihan perusjärjenkäytöstä.
Aika surkea tilanne jos joutuu töissä tekemään asioita vastoin omaa tahtoa.Onko sut pakotettu sinne töihin? Mä ainakin olen vapaaehtoisesti valinnut työpaikkani ja mut on palkattu tänne nimenomaan tekemään omia ratkaisuja. Mulle maksetaan siitä että käytän aivojani.
Mut on palkattu nimenomaan ammattitaidon takia joten mä teen täällä juuri niinkuin parhaaksi näen. Siis tämä on ihan sovittu juttu. Olen alani ammattilainen ja saan aina valita työskentelytapani. Jos joku tulisi tähän jotain ulisemaan niin vaihtaisin maisemaa samantien
No se todellakaan ei ole pelkkä maski, se on merkki että lampaat alistuu ihan minkä tahansa mielivallan alle!! Sanotko myös se on vain rokote että saa tehdä töitä??Tämä vauhkoaminen menee jo koomiseksi. Vetäkääs äijät välillä happea. Se on pelkkä maski.
En nyt ala maskipakon takia vaihtamaan itselleni mieluista työtä toiseen. En näe tuota niin isona asiana.