Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Vanhan kunnon syyllistystaktiikka kun joku tekee "väärin" eli vastustaa tätä kyykytystä ja aivopesua.
Miksi spagettisiivilä on älytön? Sähän pidät jo rättiä naamallasi

Aika lapsellista haukkua eka toista aisuriksi ja sitten alkaa valittaa siitä miten syyllistetään, kun siihen tartutaan. Vaikutat sellaiselta vässykältä joka täällä uhoaa miten ei ikinä alistu, mutta joka käyttää töissä kiltisti maskia spagettisiivilä päässä.

Näinhän se on. Töissä joutuu koko ajan tekemään kompromisseja ja tekemään asioita vastoin omaa tahtoa. Ei se ole NIIN iso asia pistää maski päälle kun lähtee työpisteeltä jonnekin, että sen takia pitäisi vaihtaa työpaikkaa tms. Sen kanssa pitää vain elää, että osa ihmisistä on koronapsykoosissa ja töissä joutuu leikkimään tuossa mukana.
Tähän sopii täydellisesti tämä

Mutta lampaana on hyvä kulkea talutushihnassa, ajatellakaan ei tarvi kun sekin tehdään sinun puolesta, nollat vaa taulussa siirryt paikasta toiseen mitää mukisematta, se perkele vasta on elämää.

Sen kanssa pitää vain elää, vaikka seinää käsketään juosta no ei se haittaa kun ei se kauaa satu.

Nii tyypillinen alistettu lammas

Ja tälläset kaverit just vielä uhoaa ryssille ja on nii kovaa sotaan lähdössä 🤣🤣

Aika lapsellista haukkua eka toista aisuriksi ja sitten alkaa valittaa siitä miten syyllistetään, kun siihen tartutaan. Vaikutat sellaiselta vässykältä joka täällä uhoaa miten ei ikinä alistu, mutta joka käyttää töissä kiltisti maskia spagettisiivilä päässä.
Tottakai mä tartun siihen kun kaltaisesi selkärangaton aisuri alkaa vääntämään miten onkin "väärin" kun pitää oikeuksistaan huolta sekä ihan perusjärjenkäytöstä.

Näinhän se on. Töissä joutuu koko ajan tekemään kompromisseja ja tekemään asioita vastoin omaa tahtoa. Ei se ole NIIN iso asia pistää maski päälle kun lähtee työpisteeltä jonnekin, että sen takia pitäisi vaihtaa työpaikkaa tms. Sen kanssa pitää vain elää, että osa ihmisistä on koronapsykoosissa ja töissä joutuu leikkimään tuossa mukana.
Roopeli ei leiki mukana. Roopeli on mies eikä mikään saatanan vikisijä! (en tiedä mistä tää sketsi tuli mieleen)
View: https://www.youtube.com/watch?v=sG27KTc4iYw

Oletko sä sitten ylpeä kun leikit mukana ja vikiset?
En minä leiki mukana 💪

edit. Siinä mielessä kyllä leikin ja vikisen, että joudun päivittäin tekemään töissä vieläkin tyhmempiä asioita kuin maskin tai pastasiivilän päässä pitäminen. Sama protokolla kuin tartsanilla, kysyn että onko ihan pakko kun ei tässä järkeä ole, ja sitten kun on niin sitten leikitään ja vikistään 😁 Ylpeä en tosiaankaan ole, mutta en toisaalta koe meihuutenikaan olevan uhattuna.

Ei kyllä sä ihan itse päätät siitä.
Monella näköjään kolahti pikku reality check siihen miten toimii ja kuinka vietävissä oikeasti on.
Reality check ei ole sellainen, että keksit sanoja toisten suuhun. Näin ainakin minun kohdalla toimit, joten rauhoituhan taas kerran.

Reality check ei ole sellainen, että keksit sanoja toisten suuhun. Näin ainakin minun kohdalla toimit, joten rauhoituhan taas kerran.
Ironista heittelyä kun tunget itse juttuja kuin olisi tarve rauhoittua.

Mä "arvostan" enemmän niitä jotka oikeasti haluaa uskoa jonkun maskin ja tai piikin toimivan niin pirun hyvin kuin teitä jotka tietoisesti aisuroitte ettei joku bonari jäisi välistä vaikka tiedättä tämän menon olevan spagettisiivilä tasoa. Se on säälittävää.

Heh, tässä ketjussa tiedettiin vielä hiljattain, miten Macronin suosio on jossain 16-18% lukemissa. Koskakohan alkaa vaalivilppihuutelut, kun kansa meni äänestämään väärin :unsure:
Haista nyt perse taas vitun lukutaidoton tollo. Sanoin että ENNEN koronaa makaronin suosio oli 16-18%. Korona oli niin tuolle, kuin monelle muullekin "liberaalille" poliitikolle todellinen onnenpotku, niin kuin yleensä kaikki kriisit (oikeat tai keksityt) ovat istuville poliitikoille.
Nöyrä pyyntö, yrtiä edes ymmärtää kirjoitettu, ennen kommenttiasi, ei todellakaan ollut sinulta ensimmäinen kerta.

Omien periaatteiden tunnistaminen ja niistä kiinnipitäminen on kyllä arvostettava ominaisuus ihmisessä, vaikka itse ei niitä samoja periaatteita jakaisikaan. Toki tämäkin voi mennä överiksi; uskon että esim. moni entistä puolisoaan vuosia vainoava ja ehkä lopulta jopa lihoiksi laittava kaveri kokee olevansa ihan vaan periaatteen asialla, tulihan sitä kuitenkin papille luvattua että myötä- ja vastamäessä rakastetaan ja silloin ei vaan ilman rangaistusta erota, missään tilanteessa.

Tässä ketjussa on parikin kaveria, jotka voisin täällä itsestään antamansa kuvan perusteella helposti kuvitella puukottamassa exän datsunin renkaita yön pimeydessä.

Omien periaatteiden tunnistaminen ja niistä kiinnipitäminen on kyllä arvostettava ominaisuus ihmisessä, vaikka itse ei niitä samoja periaatteita jakaisikaan. Toki tämäkin voi mennä överiksi; uskon että esim. moni entistä puolisoaan vuosia vainoava ja ehkä lopulta jopa lihoiksi laittava kaveri kokee olevansa ihan vaan periaatteen asialla, tulihan sitä kuitenkin papille luvattua että myötä- ja vastamäessä rakastetaan ja silloin ei vaan ilman rangaistusta erota, missään tilanteessa.

Tässä ketjussa on parikin kaveria, jotka voisin täällä itsestään antamansa kuvan perusteella helposti kuvitella puukottamassa exän datsunin renkaita yön pimeydessä.
Kannattaa varmaan nimetä suoraan ketä tarkoittaa tällä ja logiikkaa tähän, koska en ymmärrä mitä lisäarvoa implikointi johonkin murhaan tässä tapauksessa sopii nyt mihinkään.
En ymmärtäisi tätä vertausta vaikka tarkoittaisit tällä jotain covid fanbasen hörhöä vaikka moni näistä onkin kovin ponnekkaasti tuominnut ihmisiä, mutta en usko kenestäkään näistä olevan mihinkään oikeaan toimeen.

Haista nyt perse taas vitun lukutaidoton tollo. Sanoin että ENNEN koronaa makaronin suosio oli 16-18%. Korona oli niin tuolle, kuin monelle muullekin "liberaalille" poliitikolle todellinen onnenpotku, niin kuin yleensä kaikki kriisit (oikeat tai keksityt) ovat istuville poliitikoille.
Nöyrä pyyntö, yrtiä edes ymmärtää kirjoitettu, ennen kommenttiasi, ei todellakaan ollut sinulta ensimmäinen kerta.
Niinhän sinä sanoit - jostain syystä et vain huomioi, että sieltä pohjalukemista noustiin jo ennen koronatouhotuksen alkua? Sitä en kiellä, etteikö jollain perverssillä tavalla Macron olisi saanut lisäpisteitä koronatilanteen hoidosta, mutta siitäkin huolimatta ollaan vielä kaukana huippulukemista.

Aika surkea tilanne jos joutuu töissä tekemään asioita vastoin omaa tahtoa.Onko sut pakotettu sinne töihin? Mä ainakin olen vapaaehtoisesti valinnut työpaikkani ja mut on palkattu tänne nimenomaan tekemään omia ratkaisuja. Mulle maksetaan siitä että käytän aivojani.

män sivukeskustelun juoni oli se, että olisiko SIC- ollut valmis mieluummin menettämään duuninsa kuin käyttämään maskia. Itse puolsin sitä, että varsin ymmärrettävää pitää duuni, jos se ei ole jotain helposti korvattavaa perusduunia.
Jos pomo sanoo että ota poskeen tai huolehtii ettet työskentele alallasi enää ikinä, alatko lutkuttaa?

Jos pomo sanoo että ota poskeen tai huolehtii ettet työskentele alallasi enää ikinä, alatko lutkuttaa?
Kuten aiemmin kirjoitin, niin toki itsekin vedän rajan johonkin. Itselläni ei ole edes tullut valintatilannetta, että joko käytät rättiä tai tulee fudut. Siinä tapauksessa suostuisin tähän väliaikaiseen rättihässäkkään. Mutta poskeen ottaminen menee jo omassa ajatusmaailmassani ihan eri tasolle, eli ei, en alkaisi lutkuttaa. Vaihtaisin duunia.. tai itse asiassa pomo vaihtaisi :D

Kuten aiemmin kirjoitin, niin toki itsekin vedän rajan johonkin. Itselläni ei ole edes tullut valintatilannetta, että joko käytät rättiä tai tulee fudut. Siinä tapauksessa suostuisin tähän väliaikaiseen rättihässäkkään. Mutta poskeen ottaminen menee jo omassa ajatusmaailmassani ihan eri tasolle, eli ei, en alkaisi lutkuttaa. Vaihtaisin duunia.. tai itse asiassa pomo vaihtaisi :D
On hyvä miettiä etukäteen missä se raja menee.

Back
Ylös Bottom