Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Aika surkea tilanne jos joutuu töissä tekemään asioita vastoin omaa tahtoa.Onko sut pakotettu sinne töihin? Mä ainakin olen vapaaehtoisesti valinnut työpaikkani ja mut on palkattu tänne nimenomaan tekemään omia ratkaisuja. Mulle maksetaan siitä että käytän aivojani.
Ja niin kauan kuin olet toiselle palkollinen olet myöskin velvollinen työskentelemään työnantajan antamien ohjeiden mukaisesti. On se tietty kiva tilanne, jos niitä ohjeita ei ole työntekijöiden kiusaksi asti annettuna.

Millä helvetin aloilla täällä oikein työskennellään, jos uhkakuvaksi koetaan se, että kesken työpäivän tullaan tunkemaan tattia naaman eteen? Saatan olla ehkä riittävän ruma välttyäkseni tuollaisilta tilanteilta. Kuitenkin naamarin käyttö tuollaisessa työympäristössä voisi olla jopa perusteltua :unsure:

Ja niin kauan kuin olet toiselle palkollinen olet myöskin velvollinen työskentelemään työnantajan antamien ohjeiden mukaisesti. On se tietty kiva tilanne, jos niitä ohjeita ei ole työntekijöiden kiusaksi asti annettuna.

Millä helvetin aloilla täällä oikein työskennellään, jos uhkakuvaksi koetaan se, että kesken työpäivän tullaan tunkemaan tattia naaman eteen? Saatan olla ehkä riittävän ruma välttyäkseni tuollaisilta tilanteilta. Kuitenkin naamarin käyttö tuollaisessa työympäristössä voisi olla jopa perusteltua :unsure:
Sä löydät kyllä aina covid reunuksen pilvenhattarasta ja tosiaan maskihan oli taas jepajee.
Ehkä jopa FFP3 rautavahvikkeilla (maskin sisällä toki custom osana) estämään rajumpi penetraatio?

Mut on palkattu nimenomaan ammattitaidon takia joten mä teen täällä juuri niinkuin parhaaksi näen. Siis tämä on ihan sovittu juttu. Olen alani ammattilainen ja saan aina valita työskentelytapani. Jos joku tulisi tähän jotain ulisemaan niin vaihtaisin maisemaa samantien

Mut on palkattu nimenomaan ammattitaidon takia joten mä teen täällä juuri niinkuin parhaaksi näen. Siis tämä on ihan sovittu juttu. Olen alani ammattilainen ja saan aina valita työskentelytapani. Jos joku tulisi tähän jotain ulisemaan niin vaihtaisin maisemaa samantien
Sama juttu. Teen etänä ja jos toimistolla tai tehtaalla jne. leikitään jotain vammailua. Jos ei etänä käy menee asiat riitautuksen kautta varmasti vaikeinta tietä työantajan näkökulmasta mihin tiedän työnantajan oman rajan tulevan vastaan.

Kyllä se kannattaa ottaa napit vastakkain, jos näkee paskaa tapahtuvan johdon puolesta. Tässäkin firmassa aiemmin oli eri paskaa niin asiat on nyt paljon paremmin, kun ei suostuttu olemaan täysiä koiria (liittyi työmatkakorvauksiin jne).
Tämä maski ja muu töhöily on kans näitä mihin pitäs vaan porukkalla sanoa EI
viimeistään nyt herranjumala

Niinhän sinä sanoit - jostain syystä et vain huomioi, että sieltä pohjalukemista noustiin jo ennen koronatouhotuksen alkua? Sitä en kiellä, etteikö jollain perverssillä tavalla Macron olisi saanut lisäpisteitä koronatilanteen hoidosta, mutta siitäkin huolimatta ollaan vielä kaukana huippulukemista.
Arvelisin makaroonin voiton varmistuneen puten hyökkäyksen takia. Sillä sai sopivasti syötyä lepenin kannatusta riittävän äänestäjämäärän silmissä (koska "ryssän kätyri") ja kisa ei mennyt ihan niin tiukaksi kuin olisi voinut mennä.
Ei niin että kauheasti välitän shithole country ranskasta. Itse ovat tiensä valinneet. Keltaliivien paluuta odotellessa.

Tähän sopii täydellisesti tämä

Mutta lampaana on hyvä kulkea talutushihnassa, ajatellakaan ei tarvi kun sekin tehdään sinun puolesta, nollat vaa taulussa siirryt paikasta toiseen mitää mukisematta, se perkele vasta on elämää.

Sen kanssa pitää vain elää, vaikka seinää käsketään juosta no ei se haittaa kun ei se kauaa satu.

Nii tyypillinen alistettu lammas

Ja tälläset kaverit just vielä uhoaa ryssille ja on nii kovaa sotaan lähdössä 🤣🤣

Tottakai mä tartun siihen kun kaltaisesi selkärangaton aisuri alkaa vääntämään miten onkin "väärin" kun pitää oikeuksistaan huolta sekä ihan perusjärjenkäytöstä.

Tämä vauhkoaminen menee jo koomiseksi. Vetäkääs äijät välillä happea. Se on pelkkä maski.

Aika surkea tilanne jos joutuu töissä tekemään asioita vastoin omaa tahtoa.Onko sut pakotettu sinne töihin? Mä ainakin olen vapaaehtoisesti valinnut työpaikkani ja mut on palkattu tänne nimenomaan tekemään omia ratkaisuja. Mulle maksetaan siitä että käytän aivojani.

En nyt ala maskipakon takia vaihtamaan itselleni mieluista työtä toiseen. En näe tuota niin isona asiana.

Veikkaan, että oot portsari tai vartija.

Tämä vauhkoaminen menee jo koomiseksi. Vetäkääs äijät välillä happea. Se on pelkkä maski.

En nyt ala maskipakon takia vaihtamaan itselleni mieluista työtä toiseen. En näe tuota niin isona asiana.
No se todellakaan ei ole pelkkä maski, se on merkki että lampaat alistuu ihan minkä tahansa mielivallan alle!! Sanotko myös se on vain rokote että saa tehdä töitä??

Se on vaan flunssapassi jonka otan että pääsen eri paikkoihin?

Lammas on lammas eikä se siitä miksikään muutu vaikka kuinka itselleen yrittää toista selittää

Kattava tutkimus Uudesta-Seelannista.

Tutkimuksen mukaan rokotevastaiset saivat tyydytystä ajatuksesta, että he aiheuttaisivat toisille vahinkoa tai että olisi toisten vuoro kärsiä.

...tutkijoiden mukaan informaatiokampanjoilla ei juurikaan ole vaikutusta, koska rokotevastaisuudessa on kyse syvään juurtuneista psykologisista ominaisuuksista, jotka ovat alkaneet muodostua jo lapsuudessa. Oleellista on ymmärtää, että monien kohdalla tuo lapsuus ei ole ollut kovin onnellinen.

Back
Ylös Bottom