Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Kävin tuossa taannoin kiekkopelissä parin frendin kans, joita en ollut nähnyt pitkään aikaan. Molemmat saapui areenalle naamarit päällä. Sitten hetken päästä kun tajusivat että mulla ei näykkään rättiä naamalla, niin toinen siinä vähän vaivautuneesti totesi että ”v..tuakos minäkään tätä tässä pidän” ja laitto omansa roskiin. Toinen jatkoi sinnikkäästi käyttöä.

Kävin tuossa taannoin kiekkopelissä parin frendin kans, joita en ollut nähnyt pitkään aikaan. Molemmat saapui areenalle naamarit päällä. Sitten hetken päästä kun tajusivat että mulla ei näykkään rättiä naamalla, niin toinen siinä vähän vaivautuneesti totesi että ”v..tuakos minäkään tätä tässä pidän” ja laitto omansa roskiin. Toinen jatkoi sinnikkäästi käyttöä.
Mä katoin kans eilen lidlissä semmosta varmaan 18v 3 pojan porukkaa missä yksi piti maskia silti ja muilla ei ollut.
Tuon ikäisenä varsinkin oli todella tarkka ulkonäöstä tai ainakin välitti siitä enemmän (itse ainakin), koska pyöri ties mikä päässä jne. niin mietin mikä tuolla yhdellä tuossa porukassa sitten oli? Ihan kuin vielä viihteelle olisivat jotain juomaa tulleet hakemaan ja luulis että muut ilman maskia elävät kaverit rohkaisisi olemaan niinku normaalisti perhaps??
Varsinkin nuorilla kun sosiaaliset jutut tärkeempiä niin luulis maskien olevan häiriö siinä, mutta kai osa sitten on niin jumissa niissä.

mRNA-injektio – uuden sukupolven tekniikkaa​

rokote-2.jpg

Netissä on erilaisia mikroskoopilla otettuja kuvia ja videoita mRNA-injektioaineen sisällöstä sekä rokotettujen verestä. Niistä on löydetty erilaisia sinne kuulumattomia asioita. Kuvat ja videot näyttävät niin uskomattomilta, että niitä on hyvin vaikea ottaa vakavasti. Ovatko löydökset totta vai eivät? Katsotaan.

Keksityt uhat ihmiskunnalle:
- Korona
- kasvihuoneilmiö
- globaali lämpeneminen
- ilmastonmuutos

Todelliset uhat ihmiskunnalle:
- poliitikot
- ynnä muut, ei kannata mainita kun ovat niin vähäpätöisiä tuohon ensimmäiseen verrattuna.
Todellinen uhka koko ihmiskunnalle tulevaisuudessa on muslimit. He tulevat tuhoamaan kaikki läntiset hyvinvointi yhteiskunnat.

13-3-7909639

Tuli se korona mullekkin vihdoin. Eilen pientä kuumetta, paikkojen kolotusta ja kurkku vähän kipeä. Tänään oikeestaan kaikki oireet kadonnu, aamulla oli varmaan vielä vähän lämpöä. Olis pitäny ottaa rokotteet 😁
Sama täällä, mun piti kuolla tähän. Kuume siellä 37.3 paikkeilla, kurkku kipee ja kuten aina flunssassa, paikkoja kolottaa. Olis pitänyt kanssa ottaa rokote.

Sama täällä, mun piti kuolla tähän. Kuume siellä 37.3 paikkeilla, kurkku kipee ja kuten aina flunssassa, paikkoja kolottaa. Olis pitänyt kanssa ottaa rokote.
Muistakaa olla 5 vuorokautta eristyksessä(mieluumin pari viikkoa) ja soitella kaikki kohtaamat ihmiset läpi, jotta saadaan tartuntaketjut poikki. Tämän tärkeyttä ei voi korostaa näin kriisiaikana.

Tuli se korona mullekkin vihdoin. Eilen pientä kuumetta, paikkojen kolotusta ja kurkku vähän kipeä. Tänään oikeestaan kaikki oireet kadonnu, aamulla oli varmaan vielä vähän lämpöä. Olis pitäny ottaa rokotteet 😁

Ite en ole vieläkään saanut koko tautia. Ehkä tää nakki ei vaan ole tarkoitettu meikäläiselle. Toinen sisko jo tokaa kertaa koronassa.

Taidan vaan jäädä odottamaan jännittävämpiä shakkisiirtoja hallitukselta tuon digi ID:n ja matrix kolikoiden osalta. Muistaakseni tämän tai ens kuun loppuun mennessä piti jotain jännää tapahtua.

Back
Ylös Bottom