Koitetaas asiallista linjaa ja kysästään, että ketä täällä sun mielestä "pakottaa rokotuksia" tai "ajaa median agendaa" tai kannattaa lasten rokottamista, ihmisten eristämistä ja rajoitteita?
Ja siis ihan tosissani kysyn.
Koska itse en näe kuin pohtimista siitä, että yksilön kandee ite valita ottaako rokotteen ja muut on keskustelua siitä miten asiat toimii.
Eli nyt ilmeisesti tarkoitat ketkä tässä viestiketjussa on sitä mieltä, että haluavat rokottaa lapsia, eristää ihmisiä ja rajoittaa rokottamattomien elämää?
Varmaan jos suoraa kysyy, niin tuskin kukaan haluaa tuota? Jake... en muista nimimerkkiä selitti sitä miksi lapset pitää rokottaa, mutta en silti tiedä haluaako hänkään sitä.
Ehkä tässä enemmän haetaan sitä, että 1 = Haluaa, että nuin toimitaan. 2 = Vastustaa, että nuin toimitaan, 3 = Ei kiinnosta miten tehdään, eli toisin sanoen suostuu, että niin toimitaan.
Itse en ymmärrä miksi lapsia pitäisi rokottaa ja tästä syystä vastustan sitä. Mutta mikäli joku vanhemmista tuntee, että oma lapsi on riskissä saada koronasta vakavan taudin tottakai pitää olla mahdollisuus saada rokote. Tietysti sillä ehdolla, että rokote on lapsille turvallinen.
Itse en hyväksy rokotepassia. Mutta jos se nyt valtaosan mielestä pelastaa kaiken niin käytetään sitä nyt sen aikaa, että tämä menee ohitse. Mutta jos johonkin leireille aletaan pukkaamaan, niin siinä menee kyllä raja. Raudoissa pitää viedä sinne.
Näyttää siltä, että hallituksessa on paljon vielä edustajia jotka ajaa rajoituksia, rokotepassia ja pakkorokottamista eteenpäin.