Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mielenterveysongelmainenhan voi tehdä mitä tahansa jos päästetään ihmisten ilmoille. Hullu mikä hullu. Parempi eristää omiin oloihinsa eikä päästää ainakaan baariin, jossa saa alkoholia. Hyväksyttävä syy täyttyy.
Oli jotenkni hassua miten tuo ehec heti kuvitteli sen boldatun kohdan olevan porsaanreikä eriarvoistamaan ihmisiä vainoamistarkoituksiin/syrjimiseen.
Mikään tilanne ei oikeuta siihen. Luulisi tällaisen olevan ihan perusjuttuja sivistysvaltiossa.

Niin eikös nyt minun natsiksi haukkumisen sijaan kannattaisi kääntää katse eduskunnan suuntaan? Hehän lait säätävät. Perustuslakivaliokunta katsoo vielä onko lait perustuslain vastaisia, ennen kuin lakia säädetään.

Ei sillai, saa minua natsiksi haukkua 😁
Ainut ongelma tuossa on, että perustulakivaliokunta on osoittanut olevansa käytännössä pelkä vitsi. Siellähän istuu samat kansanedustajat kuin eduskunnassakin. Lisäksi "asiantuntijoiden" valitseminen kuulemiseiin ei minusta ole ole kovin läpinäkyvää, ehkä jopa puolueellista. Suomessa pitäisi olla perustulakituomioistuin, eikä tuollainen naurettava valiokunta.

Tämä ei nyt suoraan liittynyt tähän passi asiaan, mutta tänä vuonna on saatu todistaa jo pariin otteeseen, että tuo valiokunta on lähinnä vitsi.

Rokotteen jälkeen?
Näköjään joo.. Ig:seen päivittäny. Ihan samanlaisia oireita mitä oon kans kuullu parilta kaverilta...

Ei hyvää päivää. Terveet ihmiset älkää nyt vittu ottako niitä piikkejä !!!

Joo mut ei nää mulligaani,tarzan ja muut koronafanit varmaan siltikään usko. Kupla saattaa puhjeta..

Pointtini oli, että ilmeisesti perustuslakivaliokunta on katsonut, että hyväksyttävät perusteet löytyy. Siitä onko perusteet riittävät, kannattaa varmaan heidän kanssaan kinata.
Ai ihmisten syrjimiseen ja leimaamiseen löytyy perusteet?
Älä naurata ja fantasioi

Pointtini oli, että ilmeisesti perustuslakivaliokunta on katsonut, että hyväksyttävät perusteet löytyy. Siitä onko perusteet riittävät, kannattaa varmaan heidän kanssaan kinata.
Kommaripassi sinällään rikkoo selvästi perustuslakia mutta nyt on rakennettu eräänlainen uusi layer lakiteknisin tempuin perustuslain päälle, joka sallii syrjinnän terveydentilan perusteella. Totta kai näihin asioihin pitää vaikuttaa äänestämällä ensisijaisesti mutta kyllä tavan tallaajallakin voisi olla sen verran selkärankaa, ettei nyt ihan vietäisi kuin pässiä narussa ihmisiä syrjivän politiikan kannattamiseen.

Tarina kertoo et sinne oli esitelty pikkusen paisuteltuja lukuja. Toisinsanoen passi kusetettiin läpi.

Huom. Kuulemma.

Tota noin, tilastojen valossa korona näyttää kevyemmältä mitä normaalit influenssat. Mä pyysin järkevää perustetta, en mitään arpomista.

Laitako ne tilastot? Mä en oon törmännyt niin oon aidosti kiinnostunut. Sä olet todella mustavalkoinen ihminen mikä on tullut esille
monesti täällä pakkiksella ja tähänkään ei ole mitään kyllä tai ei vastausta mitä toivot. Koko elämä on arvanheittoa kuten myös tämä tauti jännä ettei ole sulle kohta 50 ikävuoteen mennessä valjennut.

Näköjään joo.. Ig:seen päivittäny. Ihan samanlaisia oireita mitä oon kans kuullu parilta kaverilta...

Joo mut ei nää mulligaani,tarzan ja muut koronafanit varmaan siltikään usko. Kupla saattaa puhjeta..
Ihan vaan tiedoksi sinullekin - ei mulla ole mitään syytä epäillä, että keksisit näitä juttujasi tyhjästä.

En usko että pitää paikkansa. Oisko photari ollu jollain vauhdis.

Nuo lähinnä vaikenee koko asiasta.
Niin en tiedä. Yleensä haluan alkuperäisrn linkin mutta usein sisältöä lähtee kyllä pois jos se herättää närää. Toisaalta en yllättyisi. Koska jenkeissä taisi Meksikon rajalla olla sama meno.
Tämän vuoksi kysymys. Suhtaudun skeptisesti mutta pidän mahdollisena

Rationaalinen ihminen on lähtökohtaisesti skeptinen ennen kuin näkee todisteita. Lienee uutta sulle.

Tämän vuoksi meidät halutaan pois. Me ollaan jotakin xmen tyyppejä
IMG_20211020_115246_908.webp

84,9 % yli 12v väestöstä ottanut vähintään yhden rokotteen. Täällä vielä jokunen sustanon ukko mamoilee :)

Kauan sä jaksat länkyttää jostain sustanonista? Tuleeko siitä hetken päästä
Veritulppia, tasapainohäiriöitä, näköhäiriötä, rytmihäiriöitä, sydänlihastulehduksia yms? Onks sut pudotettu pienenä ku levy jääny päälle vai mikä siel oikein mättää. Käyt nyt vaan ite ottamassa sen passin täyteen tyytyväisenä. Vaikka ei sais kellekkää toivoa pahaa niin jos jollekki toivon piikkisivarit tulevan niin sulle. Ehkä loppuu toi lässytys. Voit sitte jotain homokahvia tissutella rullatuolissa jossain snobipaikas pikkutakki päällä

Viimeksi muokattu:
Laitako ne tilastot? Mä en oon törmännyt niin oon aidosti kiinnostunut. Sä olet todella mustavalkoinen ihminen mikä on tullut esille
monesti täällä pakkiksella ja tähänkään ei ole mitään kyllä tai ei vastausta mitä toivot. Koko elämä on arvanheittoa kuten myös tämä tauti jännä ettei ole sulle kohta 50 ikävuoteen mennessä valjennut.
Anna nyt niitä perusteita miksi mä ottaisin, älä keskity nyt vaan panettelemaan mua. En ole alkanut sua haukkumaan, niin koita kunnioittaa sitä. Elikä ne tilastot, no se tappaa ja on vakava lähinnä vain vanhoille ylipainoisille monisairaille. Koitatko nyt pysyä asiassa. En ole ottanut influenssarokotteitakaan ja tässä sitä edelleen ollaan. Eikä ole koronakaan tarttunut. Joten perustele nyt järkevästi miksi mä ottaisin rokotteen?

Back
Ylös Bottom