Loppukiri,veitsenterä vai missä vaiheessa ollaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitin rokotehypeä. Suurin osa nielee kaiken purematta ja ei käytä logiikkaa kun asioita vertailee. Vähän kun uskovaiset. Kun omat argumentit loppuu niin voi vedota kun raamattu sanoo. Sama tässä hommassa.Tarkoitatko nykytilalla rokotevastaisuushypeä vai?
Niin mistä tiedät mitä olisi käynyt? Itse tunnen paljon niitä jotka ottaa joka vuosi flunssapiikin ja ovat joka vuosi kipeänä. Itse en ole ottanut ikinä ja olen ehkä kerran 4-5 vuodessa kipeänäIhan normaalia. Mikään rokote ei suojaa 100% kaikkia virukselta. Voi kysyä myös mitä olisi käynnyt ilman rokotusta? Huomaa taas missä rokotekriittisten yleistiedon taso on.
Mut eikö tuo näyttänyt aika huolestuttavalta jos oli aito?Katsoin tuon nyt sinun mieliksesi ja näytti olevan ihan taattua PV-laatua - kuvataan salaa keskustelua (avonaiselle kaula-aukolle) ja leikellään se haastateltavan kannalta mahdollisen pahan näköiseksi.
Edellämainitusta huolimatta - ei noilla jampoilla mitään sisäpiirin tietoa näyttänyt olevan, kunhan puhuivat lämpimikseen ihan fiilispohjalta. Kovasti tuli mieleen tämä ufomies Bob Lazar.
Se on mielestäni väärin monella tapaa.
Tällä hetkellä meillä ei ole Suomessa koronapassia, enkä itse ainakaan usko, että samassa mittakaavassa tulisi Suomessa käyttöön kuin esim. Ranskassa on käytössä.
Tässä aito denialisti.Katsoin tuon nyt sinun mieliksesi ja näytti olevan ihan taattua PV-laatua - kuvataan salaa keskustelua (avonaiselle kaula-aukolle) ja leikellään se haastateltavan kannalta mahdollisen pahan näköiseksi.
Edellämainitusta huolimatta - ei noilla jampoilla mitään sisäpiirin tietoa näyttänyt olevan, kunhan puhuivat lämpimikseen ihan fiilispohjalta. Kovasti tuli mieleen tämä ufomies Bob Lazar.
Minkä terveysaspektin? Lainaatko sen osan artikkelista, ei mitään käsitystä mitä tarkoitat.Taisit tarkotuksella unohtaa tuon terveysaspektin. Lähinnä meinasin että prosentit on huomattavasti pienemmät jos et ole tyypillinen päälle 50v liikuntaa harrastamaton kaljamaha.
Saapahan tekosyyt ettei pärjää.No nyt on huippu-urheilu jo mt mielessäkin epätervettä hommaa:
![]()
Koronarajoitukset helpottavat, mutta Krista Pärmäkoski ei luovu maskista – aikoo jatkaa käyttöä uransa loppuun asti
Krista Pärmäkoski aikoo pitää maskia koko urheilu-uransa loppuun asti. 30-vuotias hiihtotähti haluaa vältellä yleiskuntoa heikentäviä virustauteja.www.mtvuutiset.fi
Hyvää settiä myös vsaucella.Jaahas. Kiitokset, tuli uutta katteltavaa juutuubista.
Tolla oli hyvä video clickbaitistakin - sopii sinänsä tähän korona-aiheeseen.
Veritasista tuli mieleen Veritasium, hyvää pohdintaa hänellä liittyen luonnontieteisiin. Kannattaisi kaikkien elämäm_koululaisten tsekata läpi, niin viksuuntuu.
Olisi ainakin jotain hyötyä, kun tuijottaa youtubea.
Mä en ymmärrä miten ton voi selittää pois jos lähtö kohta on se että tuo on aito.Tässä aito denialisti.
”Ei tule yllätyksenä, että tapaukset lisääntyvät tällaisena aikana sekä rokotetuilla että rokottamattomilla”, toteaa Hovi.![]()
Koronavirus | Sydänlihastulehduksen takia sairaalahoidossa olevien määrä hieman kasvanut – rokotesuositusten mahdollista muuttamista pohditaan
THL:n erikoistutkijan mukaan sydänlihastulehdusten määrän kasvu ei tullut yllätyksenä, sillä koronavirusrokotteeseen liittyvä sydänlihastulehduksen riski on ollut tiedossa pitkän aikaa. Rokotuksen saaneen riski saada sydänlihastulehdus on kuitenkin hyvin pieni.www.hs.fi
Tollasta alkaa olla jo hesarissa.Ne ei tollasta julkasis ellei olis pakko.