Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Vaimon sisko perheineen on juuri tulossa Ruotsista. Kovasti ihmettelivät whatsupissa miksei sielläpäin käytetä naamareita missään. Eipä ollut kuulemma rokotuksiakaan missään kyselty(nää on tuplapiikitettyjä) vaikka kai Ruotsiin mennessä pitäisi olla joku todistus mukana. Niin se vaan taitaa ruoho olla vihreämpää tuolla toisella puolella.
Täti oli pari viikkoa sitten miehensä kanssa Ruotsista käymässä. Heti ekaan kauppaan mennessä oli tullut kiire käydä ostamassa maskit kun eivät halunneet erottua joukosta. Kotopuolessa eivät kuulemma ole kertaakaan pitäneet maskia missään koko tämän 1,5 vuoden aikana.

Voin sulattaa kaikki rokottamattomien rajoitukset ym. kunhan ihmiset tajuaisi heittää nuo täysin hyödyttömät maskit hevonvittuun. Mun mielestä tämä naamioutuminen on ainut asia mikä erottaa normaalin nykyisestä touhusta.

Vaimon sisko perheineen on juuri tulossa Ruotsista. Kovasti ihmettelivät whatsupissa miksei sielläpäin käytetä naamareita missään. Eipä ollut kuulemma rokotuksiakaan missään kyselty(nää on tuplapiikitettyjä) vaikka kai Ruotsiin mennessä pitäisi olla joku todistus mukana. Niin se vaan taitaa ruoho olla vihreämpää tuolla toisella puolella.

Tuli viime vuonna reissattua Ruotsissakin ihan riittävästi työn puolesta ja siellä suhtautuminen tähän koronasekoiluun on ollut järkevintä koko maailmassa. Juuri missään en ole nähnyt edes naamavaippoja. Joillakin tehtailla missä olen työskennellyt piti olla valmiina esittää negatiivinen koronatesti, mutta eipä sitä ikinä kysytty. Tulin taas takaisin työreissulta Ruotsista jokunen viikko sitten autolla ja satamassa täällä Hölmölän päässä tullikyrvät kehoittivat ajamaan testausjonoon, koska ei ollut esittää negatiivista koronatodistusta. Ajoin suoraan pois satamasta menemättä mihinkään täysin turhanpäiväiseen koronatestaukseen, koska olin terve. Ja olen terve edelleenkin parin viikon jälkeen. Eipä ole koronaa näkynyt.

Koronasekoilu on vaikeuttanut työmatkailua ihan vitun paljon tässä viimeisen puolentoista vuoden aikana. Ihan täysin turhanpäiväisiä testejä on tehty mennen sekä tulleen ihan vitusti. Millään niistä ei tietenkään ole ollut mitään vaikutusta mihinkään. Kuvitteleeko joku vatipää ihan oikeasti, että jos koronatesti otetaan 72 tuntia ennen lentoa tai laivalle menoa, että sillä olisi oikeasti mitään merkitystä siihen, että onko lennolle tai laivalle astunut henkilö oikeasti sairastunut koronaan. Aivan käsittämätöntä paskaa.

Ilmoitin hiljattain työnantajalleni, kaikesta vitunmoisesta painostuksesta huolimatta, etten tule ottamaan yhtäkään piikkiä, vaikka se kuulemma vaadittaisiin sujuvan työmatkailun nimissä. Kehoitin lähettämään irtisanomisilmoituksen samalla, jos aikovat lähettää ilmoituksen pakollisesta koronarokotuksesta. Sitä odotellessa.

Ei sun tarvii kuulemma ottaa ees verikokeita, koitat mennä luovuttamaan verta niin ei kuulemma rokotettujen veri kelpaa 😂
Mut siis näitä punasolujen mutaatioita/hyytymiähän on aika paljon jollain mikroskoopilla todettu, en tiiä sit käytännös miten ois helpointa tietää missä kuosissa omat solut on jos rokotteen ottanu.

Onko toi eläkeläismummo nyt rokotevastaisten ykkösnyrkki?
Eiku ykkösnyrkki on se tuotakin vanhempi mummo, joka on tokentuben mukaan kaikkein kovin asijantuntia kaikissa koronaan littyvissä asioissa ja sen lisäksi myös mahottoman pätevä lohikäärmehoitaja. Niin ja tietty Ano Turtiainen tietää tosi paljon kaikista asioista.

Sanoin aikoja sitten, että koronarokote on maailman tutkituin rokote. Pyysin vielä erikseen osottamaan, että olen väärässä. Siitä on varmaan 3kk mut ei oo vieläkään tullu näyttöä, että olen väärässä.

View: https://twitter.com/panu_jaakkola/status/1434270422388850689?s=20

Mites hyvin pitkän aikavälin vaikutuksia tunnetaan? 🙂
Ja mua itseä ainakin häiritsee noi puskaradiosta kuuluvat "haitta-ilmoitukset" joita on kuitenkin loppupeleissä aika paljon. Ei sillä etteikö rokotetta olisi tutkittu ihan perkeleesti.

Mites hyvin pitkän aikavälin vaikutuksia tunnetaan? 🙂
Ja mua itseä ainakin häiritsee noi puskaradiosta kuuluvat "haitta-ilmoitukset" joita on kuitenkin loppupeleissä aika paljon. Ei sillä etteikö rokotetta olisi tutkittu ihan perkeleesti.
30 vuoden ajalta tutkittu mrna teknologiaa.
Ekat on saanu jo noin 2vuotta sitten rokotteen. Mikä vuosilukumäärä sitten on riittävä pohjautuen biologiaan eikä mustatuntuu että tämä aika on riittävä ja tämä ei ole riittävä.

Back
Ylös Bottom