Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Aika ironista että Make tekeyty bodykansan mannekiiniksi tässä korona pelleilyssä. Suu vaahdossa haukku ihmiset idiooteiksi jotka ovat päättäneet elää normaalisti tämän nuha spedeilyn vallitessa.. Maken mielestä festareilla ja baareissa käynti ei nyt sais olla sallittua ja maski päällä pitäs melkeen nukkuakki. Mut sit herra itse oli esim Kamppailutapahtumassa ja ympäri saleja ilman maskia. Väliin maski näky leuan alla jne... Ja nyt siiten kaks piikkiä ottaneena makaa sairaalassa munuaisarvot maksa-arvot tapissa.. Vieläköhän herra on sitä mieltä että kokeellinen paskapiikki kannatti ottaa?
12 vuotta sitten olet rekisteröitynyt ja nyt ajattelit tuottaa nämä kivat ajatukset muiden luettavaksi.

Niin tai ilman rokotetta ei olis saanut ollenkaan tai niistänyt pari kertaa. Makaa puoli kuolleena sairaalassa, kaksi rokotetta. Hyvin toimii, not.
Koskahan sunkin kalloon menee, että ei mikään rokote toimi 100% varmuudella. Kyse on todennäköisyyksistä ja tässä alla nyt tuorein data jenkeistä.

YHDYSVALTAIN tartuntatautiviraston (CDC) tutkimus osoittaa, että rokottamattomat ihmiset joutuvat koronataudin takia sairaalaan noin 29 kertaa todennäköisemmin kuin täysin rokotetut.

Tutkimuksen mukaan rokottamattomat myös saavat tartunnan lähes viisi kertaa todennäköisemmin kuin rokotetut.

Täällä näitä ”sankareita” vaan pelottaa toi rokote, sen takia ne huutelee kyseessä olevan pieni flunssa jne. Jännästi myös samoilla velliperseillä on lähipiirissä muka tullut kauheasti ongelmia rokotteista. Paskapuhetta se on jolla vain oikeuttaa omaa arkuuttaan asiaan. Lisäksi jaksaa vielä huudella et ihmiset on lampaita kun uskoo thl:ää mutta itse sokeasti uskoo tokentuben sisällön mukisematta.. Mut on rokotettu kahteen otteeseen, myös perhe ja kaverit eikä kenelläkään tullut mitään kummoisempia oireita. Itsellä ei edes kipua pistoskohtaan.
Olen samaa mieltä siitä, että rokote todennäköisesti kannattaisi ottaa kaikkien, mutta tuo se on paskapuhetta, etteikö joillakin olisi lähipiirissä tullut ongelmia rokotteesta. Itsellä tuttu sai aika kovan sydänlihastulehduksen n. viikko toisen rokotteen ottamisen jälkeen ja tiedän erään, kenellä tietyt elintoiminnot hidastui rokotteen ottamisen jälkeen niin, että joitui teholle joksikin aikaa. En ole rokotevastainen ja on hienoa, että tauteihin on keksitty tällaiset torjuntakeinot, mutta myös on ikävää, että selkeistä haitoista vaijetaan.

Ja vaikka ei itse rokotetta halua tai koe sille tarvetta, niin henkilö joka silti puhuu koronasta flunssana, on ihan helvetin yksinkertaisesti tyhmä.
Jotku niistä on tyhmiä, mutta joillakin ihmisillä negatiivisten asioiden kieltäminen on automaattinen suojautumismekanismi. Ei haluta nähdä jotain haitallista asiaa niin haitallisena, kun se on ja kielletään se.

Hyvin vähän enää olen osallistunut tähän keskusteluun. Suurimmalle osalle korona on aika vaaraton flunssa, sen osoittaa kaikki data. Kun tähän lisätään vielä rajoitteet jotka ovat tuhonneet yrityksiä, sosiaaliset ongelmat, lasten kärsiminen jne. Niin mä en voi enkä ole voinut nähdä tätä touhua kuin negatiivisena. Rokotteita pakotetaan niin ahkeraan ja aggressiivisesti, että se ei voi olla vain viruksesta kyse, vaan tässä on joku isompi agenda oltava.
Mikä on tämä pakottaminen? Otin rokotteen, mutta ei minua kukaan siihen pakottanut.
Kiinnostaisi tietää miten sinua on tähän pakotettu?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
PEP.png

Hyvin vähän enää olen osallistunut tähän keskusteluun. Suurimmalle osalle korona on aika vaaraton flunssa, sen osoittaa kaikki data. Kun tähän lisätään vielä rajoitteet jotka ovat tuhonneet yrityksiä, sosiaaliset ongelmat, lasten kärsiminen jne. Niin mä en voi enkä ole voinut nähdä tätä touhua kuin negatiivisena. Rokotteita pakotetaan niin ahkeraan ja aggressiivisesti, että se ei voi olla vain viruksesta kyse, vaan tässä on joku isompi agenda oltava.
Ei helvetti mistä sää ny puhut, voitko avata vähän?

Jos te ette tyrkyttäis sitä kuin jehovat vartiotornia, niin ei meitä kiinnostais. Mutta kun sitä pakotetaan joka rööristä.
Jos te ette tyrkyttäis sitä kuin jehovat vartiotornia, niin ei meitä kiinnostais. Mutta kun sitä pakotetaan joka rööristä.
Kun lukee tuota koronaketjua, huomaa helposti, että rokotevastaiset tyrkyttävät omaa aatettaan vähintään nelinkertaisella kiimalla ja ulinalla verrattuna muihin. Niin että kaada itelles vaan.

Täällä näitä ”sankareita” vaan pelottaa toi rokote, sen takia ne huutelee kyseessä olevan pieni flunssa jne. Jännästi myös samoilla velliperseillä on lähipiirissä muka tullut kauheasti ongelmia rokotteista. Paskapuhetta se on jolla vain oikeuttaa omaa arkuuttaan asiaan. Lisäksi jaksaa vielä huudella et ihmiset on lampaita kun uskoo thl:ää mutta itse sokeasti uskoo tokentuben sisällön mukisematta.. Mut on rokotettu kahteen otteeseen, myös perhe ja kaverit eikä kenelläkään tullut mitään kummoisempia oireita. Itsellä ei edes kipua pistoskohtaan.
Moni bodari on ihme olento. Lyödään vuosikausia kaikenlaista paskapiikkiä ihon alle miettimättä kenen Igorin Ladan konehuoneessa ne onkaan maahan tuotu ja kenen Sergein autotallissa teetetty ilman ajatustakaan homman järkevyydestä ja terveysriskeistä, mutta virallisen koronarokotteen kohdalla asiasta alkaa vitun moinen ulina.

Vain, koska ajatus siitä, että mun pitää tehdä näin koska joku vaatii, on liikaa. Ei vaan sovi omaan maailmankuvaan. Vittu, mua ei kukaan käske." Vapaa tahto on oleva ainoa lakisi. "

Lapsenlapsia katellessa asenteen ymmärrän, mutta...

Joku ei vaan aikuistu koskaan.

Aika rankkaa yksinkertaistamista 100000 testillä todettua koronatartuntaa mutta todellinen määrä on tietysti moninkertainen eli useita satoja tuhansia. Näistä 1000 kuollutta 1.5v aikana. Niin kuin tuossa yo. linkissä on, niin todellinen influenssoihin kuolleiden määrä on 500-2000/yksi vuosi. Ero kausi-influenssojen ja Koronan välillä on siis mitättömän pieni suuntaan tai toiseen. Kausi-influenssa ei koskaan aiheuta mitään toimenpiteitä, Korona lähes kaikki mahdolliset poikkeustila mukaan lukien. Loogisuus on todella kaukana tästä toiminnassa.
Influenssaan on rokote joka annetaan riskiryhmille ja kaikille haluaville vuosittain.. Tämän seikan vuoksi, jonka moni unohtaa korona ja influenssan vertaaminen toisiinsa ei ole realistista. Jos influenssa olisi tulut maailmaan tänä vuonna, olisi ragointi siihen aivan samanlainen, kuin koronaan tällä hetkellä

Ihan validia tietoa. Tilastot ja tutkimukset on ollut tuolla toisessa ketjussa moneen kertaan.

Influenssa ei ole painunut nollaan vaan testit eivät pysty erottelemaan koronaa ja influnssaa kunnolla, joten kaikki menee koronaksi.
Ei herran jumala. Ethän oikeasti väitä, että koronatestissä saatu positiivinen tulos voi olla todellisuudessa influenssa viruksen aiheuttama positiivinen tulos???

Influenssaan on rokote joka annetaan riskiryhmille ja kaikille haluaville vuosittain.. Tämän seikan vuoksi, jonka moni unohtaa korona ja influenssan vertaaminen toisiinsa ei ole realistista. Jos influenssa olisi tulut maailmaan tänä vuonna, olisi ragointi siihen aivan samanlainen, kuin koronaan tällä hetkellä
Myös koronaan on rokote, joka annetaan sitä haluaville. Oman ikäryhmäni eloonjäämistodennäköisyys koronatartunnasta on 99.987%. Jos piikitys nostaa tämän esim. 99.988%:aan niin en näe tarpeellisena vaan jätän väliin kuten kaikki aiemmatkin influenssapiikit. Lähes samat todennäköisyydet sairastua vakavasti, joten sekään ei motivoi tekemään piikkien suhteen mitään eri tavalla kuin ennenkään. Ne ottaa, ketkä haluaa, aivan kuten ennenkin. Mikään ei ole muuttunut. Hyvin yksinkertaista.

Ei herran jumala. Ethän oikeasti väitä, että koronatestissä saatu positiivinen tulos voi olla todellisuudessa influenssa viruksen aiheuttama positiivinen tulos???
Niin, normaalisti influenssaan sairastuu yli puoli miljoonaa ihmistä vuodessa. Nyt nolla. Täytyy olla hyvin toimivat rajoitukset, jos niillä ollaan saatu eliminoitua kaikki influenssatartunnat samalla kun korona leviää satoihin tuhansiin ihmisiin ja leviämismekanismi on sama. En minä tiedä mistä on kyse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom