Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Ei me sovita mitään. Ainoa mitä saavutit tässä oli sinun tietämättömyys sekä kieroutuneen mielen avaaminen täällä. Jos oikeasti etsit jotain vastuullista huonoihin asioihin nykypäivänä niin katso peiliin. Sinä olet keino millä moni huono asia on meidän arjessa nykyään ja täysin keinotekoisesti. Asiat voisi olla paljon paremmin yleisesti, jos ihmiset eivät olisi noin vietävissä.
Jatketaan toki ajattelin vain että tuolta noita olisit osannut poimia itsekkin mutta tässä asiassa erehdyin. Pahoittelen siitä. Minä olen sinun henkilökohtaista elämääsi vaikeuttanut sillä että esitän laajemmalti näkemystä tämän langan otsikon aiheeseen ja epäkohtia siinä. 😁

Nyt meinaa vähän ruveta työt kärsimään, kun pisnekset aktivoituu joka puolella lomakauden jälkeen. Oikeastaan harmillista, koska aihe on hyvinkin kiinnostava. Itse tauti ei siis kiinnosta yhtään, koska se on vaan influenssaa, mutta kaikki se politiikka, mitä ollaan rakentamassa taudin varjolla. Eiköhän me olla samassa tai huonommassa tilanteessa vielä ensi vuonnakin tähän aikaan.

Jatketaan toki ajattelin vain että tuolta noita olisit osannut poimia itsekkin mutta tässä asiassa erehdyin. Pahoittelen siitä. Minä olen sinun henkilökohtaista elämääsi vaikeuttanut sillä että esitän laajemmalti näkemystä tämän langan otsikon aiheeseen ja epäkohtia siinä. 😁
Sä kyllä lähinnä keksit omasta päästä kaiken maailman roskaa ja pidät sitä normaalina.

Aa että siis tämä on aikaisemminkin epäselvää että poikkeamalla suosituksista otat henkilökohtaisen riskin ja henkisen vastuun omasta terveydestäsi.
Kuten jokainen meistä ottaa. Harva lienee elää 100% THL:n ym. suositusten mukaan, ruokaympyrät, liikunta, paino, päihteet ym. Nyt vaan jostain syystä koronalla on merkitystä.

Tiedätkö mitä käsite "suositus" tarkoittaa?
Missä kohtaa juridisesti tällä voidaan syrjiä ja viedä ihmisoikeudet? Henkilöltä joka ei noudata "suositusta".
Suositukset on tässä yhteydessä mm. niitä joilla sinun vaivojasi ovat lääkärit hoitaneet koko sinun elämäsi ajan. (Käypähoito suositukset)

Kuten jokainen meistä ottaa. Harva lienee elää 100% THL:n ym. suositusten mukaan, ruokaympyrät, liikunta, paino, päihteet ym. Nyt vaan jostain syystä koronalla on merkitystä.
Ja minä olen teiltä kieltänyt/ pakottanut tekemään vasten omaa tahtoanne? Ainoastaan materiaalissa jota seuraatte nämä asiat on koko ajan esillä. (Lopettakaa sen journalismin seuraaminen niin helpottaa heti) Ei nuo suositukset ole hävinneet minnekkään! Edelleen yllä mainitsemasi asiat ovat kaikille ks ongelmien takia hoitoon hakeutuville tapetilla.

Suositukset on tässä yhteydessä mm. niitä joilla sinun vaivojasi ovat lääkärit hoitaneet koko sinun elämäsi ajan. (Käypähoito suositukset)
Vastaa niihin kysymyksiin mitä esitän.
Eli sun logiikalla sinua ja kaikkia muita voidaan ohjailla täysin jo pelkillä "suosituksilla"... Jos et täytä näitä määreitä olet vastuussa itsestäsi + muut rangaistusmetodit

Käsitätkö kuinka vaarallista asioiden politiikkaa ja käsitteitä oikein ajat? Vaikka sä tarkoituksellakin jauhat tuota degeneraatiota täällä olen silti ihmeissäni miten joku voi edes tuottaa tuollaista? Mitä kun sinullekin tuolla politiikalla joskus myöhemmin pakotetaankin jotain mistä et pidä tai suoraan vahingollista sinulle? Muistuisiko aika mieleen, kun tällaista mentaliteettia ajettiin sisään silloin 2021, mutta myöhäistä nyt kun oikeuteni ovat menneet ja toinen osapuoli päättää minun asiat.

Ei ei ei

Ja minä olen teiltä kieltänyt/ pakottanut tekemään vasten omaa tahtoanne? Ainoastaan materiaalissa jota seuraatte nämä asiat on koko ajan esillä. (Lopettakaa sen journalismin seuraaminen niin helpottaa heti) Ei nuo suositukset ole hävinneet minnekkään! Edelleen yllä mainitsemasi asiat ovat kaikille ks ongelmien takia hoitoon hakeutuville tapetilla.
Itse sanoisin vielä tuohon, että ne ovat tapetilla, koska se on tämän hetken median narratiivi ja pelkoa pidetään yllä tarkoituksellisesti. Hoitoonhan ei enää hakeudu juuri kukaan.

Nyt pitää päästä noista otsikoista pois ja tarkastella paljon syvemmälle kun pelkästään tämä yksi tauti. Terveydenhuolto on todella rasittunut jo ilman tätä koronaakin ja nyt todella moni odottaa hoitoon pääsyä ainoastaan tämän koronan takia. Ongelmat on todella paljon laaja alaisempia kun se mitä se yksilötasolla on. Jos ette käy missään riski on suhteessa pieni. Mutta on olemassa myös piileviä tauteja jotka muuttaa tämän korona kuvion ”terveelläkin” yksilöllä täysin ympäri.

Kaverin muija on helsingisssä sairaalassa töissä. Sano et ei oo ikinä näin hiljasta ollut. Varman johtuu siitä ku nyt ei mennä ihan joka pikku vian takia valittaa sinne...

Vastaa niihin kysymyksiin mitä esitän.
Eli sun logiikalla sinua ja kaikkia muita voidaan ohjailla täysin jo pelkillä "suosituksilla"... Jos et täytä näitä määreitä olet vastuussa itsestäsi + muut rangaistusmetodit

Käsitätkö kuinka vaarallista asioiden politiikkaa ja käsitteitä oikein ajat? Vaikka sä tarkoituksellakin jauhat tuota degeneraatiota täällä olen silti ihmeissäni miten joku voi edes tuottaa tuollaista? Mitä kun sinullekin tuolla politiikalla joskus myöhemmin pakotetaankin jotain mistä et pidä tai suoraan vahingollista sinulle? Muistuisiko aika mieleen, kun tällaista mentaliteettia ajettiin sisään silloin 2021, mutta myöhäistä nyt kun oikeuteni ovat menneet ja toinen osapuoli päättää minun asiat.

Ei ei ei
Millä minä olen sinua rankaisemassa?? Onko sinua pakotettu ottamaan tuo rokote? Ja jos on tee rikosilmoitus koska kehenkään ei saa henkilökohtaisella tasolla kajota! Mitä nuo käypähoito suositukset sitten ovat jos eivät niitä mitä niiden nimestä voi päätellä?

Kaverin muija on helsingisssä sairaalassa töissä. Sano et ei oo ikinä näin hiljasta ollut. Varman johtuu siitä ku nyt ei mennä ihan joka pikku vian takia valittaa sinne...
Tämä siis osoittaa että tauti ei ole vaarallinen tai voi aiheuttaa komplikaatioita tai että koronan takia kaikkia toimintoja on supistettu? Ihmiset ei lähde sairaalaan muuta kun todellisessa hädässä koska pelkäävät saavansa koronan? Vai mitä tämä tarkoittaa?

Millä minä olen sinua rankaisemassa?? Onko sinua pakotettu ottamaan tuo rokote? Ja jos on tee rikosilmoitus koska kehenkään ei saa henkilökohtaisella tasolla kajota! Mitä nuo käypähoito suositukset sitten ovat jos eivät niitä mitä niiden nimestä voi päätellä?
Joo mene hoitoon. En jaksa oikeasti mt-ongelmaisen kanssa vääntää enää tästä.

Itse sanoisin vielä tuohon, että ne ovat tapetilla, koska se on tämän hetken median narratiivi ja pelkoa pidetään yllä tarkoituksellisesti. Hoitoonhan ei enää hakeudu juuri kukaan.
Ei vaan sillä myydään lehtiä! Kun lopetatte niiden lukemisen pää otsikot vaihtuu kun ketään ei kiinnosta enää korona. Jos haluaa valtion julkaisuita seurata asian tiimoilta ne löytyy thl:n sivuilta ja muu on kaupallisessa mielessä tuotettua (rumasti sanottua paskaa).

Ei vaan sillä myydään lehtiä! Kun lopetatte niiden lukemisen pää otsikot vaihtuu kun ketään ei kiinnosta enää korona. Jos haluaa valtion julkaisuita seurata asian tiimoilta ne löytyy thl:n sivuilta ja muu on kaupallisessa mielessä tuotettua (rumasti sanottua paskaa).
Nimenomaan näin. Silä myydään lehtiä. Pelko myy. Sen takia sitä halutaan pitää yllä tai se on yksi syy. Toki on myös tilattua propagandaa.

Voi vittu mä sanon :D Kävelly töissä toimiston läpi ja siellä jengi istuu vaipat naamalla yksin päätten ääressä. Nyt joku oli ruvennu itkee ku ei käytä maskii :D:D Juu se flunsssa vittu hyppää sen näytön läpi suhun :D

Siis oikeesti eiks ihmisillä oo enää pienintäkään järjenjuoksua päässä ???

Suurin osa vielä tuplarokotettuja... Ei voi ku nauraa...

Nimenomaan näin. Silä myydään lehtiä. Pelko myy. Sen takia sitä halutaan pitää yllä tai se on yksi syy. Toki on myös tilattua propagandaa.
Kyllä tietysti pelko myy mutta pitää pystyä erottamaan jutun sisällöstä milloin se on kaupallisessa tarkoituksessa kirjoitettu ja milloin se on pelkkä asia sisältö edellä kirjoitettu ja kuten totesin thl:n sivut on virallisia lausuntoja varten EI iltapäivä lehdet.

Täällä taas Roopeli/Möykkynen puuhissaan. Sarjatulella yhtä maalia. No eipä siinä, onpahan jotain.
C’moon. Möykkynenhän kirjoittelee tavalliseen rauhalliseen tyyliinsä ja Roopelilla nyt vähän keulii tavalliseen tyyliin, mut silläkin on ihan pointteja. Näyttää mun silmään siltä et tää jassoo on mennyt vähän jassoon.

Back
Ylös Bottom