Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: đŸ’„ Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja nĂ€kemyksiĂ€ ilman paniikkia tai alakehÀÀ.

Rokotepassi?

• KyllĂ€

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Taas sÀ höpiset tuota samaa

"ei mua kiinnosta otatko vai et"
mutta sen jĂ€lkeen vahva implikoi ettei mitÀÀn hoitoa sitten ehkĂ€ saa tai miten sitten pĂ€rjÀÀt JOS KÄY JOTAIN?? kuten voi kĂ€ydĂ€ miten vain kenelle vain tĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ vaikka autoreissulla

Eli mitÀ helvetin fantasioita sÀ hullu keksit pÀÀstÀsi? MikÀ toi "yllÀttÀen ne palvelut sitten kelpaakin"?? MissÀ vaiheessa olen kieltÀytynyt sairaalahoidosta? MikÀ ihmeen kieroutunut ajatuksenjuoksu sulla oikein on? Jotenkin absurdia miten toisella kÀdelle sÀkin "joo valitse mitÀ haluat" ja toinen kÀsi sitten keksii jo rangaistusta tÀstÀ... Saatana mikÀ otus.
SitĂ€ kutsutaan tietoiseksi valinnaksi, henkilökohtaiseksi vastuuksi ja ymmĂ€rretÀÀn ettĂ€ asioilla on aina useampi nĂ€kökulma kun se mikĂ€ sattuu emotionaalisesti osumaan itselle parhaimmaksi. Sinun nĂ€kemyksiesi laajuudella fantasioita minun mahdollisia muuttujia tĂ€mĂ€n asian yhteydessĂ€. Ja kiitos otus kuvaa itse asiassa ulkonĂ€köÀni varmasti monien mielestĂ€ aika hyvin! đŸ‘đŸŒ

SitĂ€ kutsutaan tietoiseksi valinnaksi, henkilökohtaiseksi vastuuksi ja ymmĂ€rretÀÀn ettĂ€ asioilla on aina useampi nĂ€kökulma kun se mikĂ€ sattuu emotionaalisesti osumaan itselle parhaimmaksi. Sinun nĂ€kemyksiesi laajuudella fantasioita minun mahdollisia muuttujia tĂ€mĂ€n asian yhteydessĂ€. Ja kiitos otus kuvaa itse asiassa ulkonĂ€köÀni varmasti monien mielestĂ€ aika hyvin! đŸ‘đŸŒ
MikÀ vastuu minulla oli ja mihin liittyen?

https://*********.net/v/3370420269/KÀvisi-uudelleen-piikillÀ

Onko rokote ihmisillÀ tÀÀllÀ yhtÀ kovaa vakaumusta?Toinenpuoli halvaantunut eikÀ siltikÀÀn myönnÀ virhettÀ...

Toki kelpaa eikÀ mitenkÀÀn yllÀttÀen, koska niitÀ pitÀÀ myös saada, sillÀ me kaikki maksamme veroja niiden kustantamiseksi, itsekin 6-numeroisella summalla vuodessa. Aivan kuten alkoholistien, tupakoitsijoiden, liikalihavien ym. pitÀÀ saada vaikka he eivÀt ole neuvoja totelleetkaan.
TÀmÀpÀ saman voi rinnastaa muihinkin ja kysymys kuuluu pitÀisikö tupakoitsijan saada sinun rahasi keuhkosyövÀn tms hoitoon mikÀli nÀin voitaisiin osoittaa vaikka vÀlillisesti tai mikÀ tahansa muu vastaava tapaus. MennÀÀn maahan jossa ei ole tÀllaista systeemiÀ kun meillÀ niin ne menee hoitoihin kenellÀ on vara maksaa vakuutus ja siltikÀÀn ne ei vÀlttÀmÀttÀ sisÀllÀ kaikkea tarvittavaa hoitoa. MeillÀ asiat vielÀ aika hyvin kun teit mitÀ tahansa itseÀsi vahingoittaen riskit tiedostaen ja saman hoidon saat teit sen tahallaan tai olit sattuman uhri.

Ei tule nimittÀin loputtomiin nÀmÀ palvelut tÀssÀ laajuudessaan pysymÀÀn vaikka maksettaisiin veroja kaikki tuo 6 numeroinen summa.

TÀmÀpÀ saman voi rinnastaa muihinkin ja kysymys kuuluu pitÀisikö tupakoitsijan saada sinun rahasi keuhkosyövÀn tms hoitoon mikÀli nÀin voitaisiin osoittaa vaikka vÀlillisesti tai mikÀ tahansa muu vastaava tapaus. MennÀÀn maahan jossa ei ole tÀllaista systeemiÀ kun meillÀ niin ne menee hoitoihin kenellÀ on vara maksaa vakuutus ja siltikÀÀn ne ei vÀlttÀmÀttÀ sisÀllÀ kaikkea tarvittavaa hoitoa. MeillÀ asiat vielÀ aika hyvin kun teit mitÀ tahansa itseÀsi vahingoittaen riskit tiedostaen ja saman hoidon saat teit sen tahallaan tai olit sattuman uhri.

Ei tule nimittÀin loputtomiin nÀmÀ palvelut tÀssÀ laajuudessaan pysymÀÀn vaikka maksettaisiin veroja kaikki tuo 6 numeroinen summa.
TÀysin samaa mieltÀ, varsinkin boldatun osalta. Se on mahdoton yhtÀlö tÀllÀ kehityssuuntauksella. Ennemmin tai myöhemmin pitÀÀ alkaa karsia elintÀrkeistÀkin asioista.

Jahs, laulajat lÀhtee, tai itkee ja lÀhtee:
Ei olla kaukana arjesta missÀ poliisit kantaa tarvittaessa paikkaan X vaikka ei haluaisi... TÀhÀn voikin sitten keksiÀ liudan erinÀisiÀ asioita mitkÀ tÀllÀ hetkellÀ eivÀt niin vakavilta vaikuta...

Jahs, laulajat lÀhtee, tai itkee ja lÀhtee:
Pahkasiasta pÀivÀÀ. Voinko olla jotenkin avuksi.

– Poliisi voisi esimerkiksi ohjeistaa jĂ€rjestyshenkilökunnan valvomaan vessassa kĂ€yntiĂ€ asianmukaisesti, ettei sekoittumista tapahdu.

MitÀ vahinkoa mÀ aiheutan?
SekÀ edelleen mistÀ vastuusta puhut?
Jos et nĂ€e asian yhteyksiĂ€ edellĂ€ mainituista keskusteluista niin ei voi mitÀÀn. MyöskÀÀn ymmĂ€rtĂ€mĂ€ttömĂ€n esittĂ€minen ei auta kokonaisuuden hahmottamisessa yhtÀÀn. đŸ‘đŸŒ

Jos et nĂ€e asian yhteyksiĂ€ edellĂ€ mainituista keskusteluista niin ei voi mitÀÀn. MyöskÀÀn ymmĂ€rtĂ€mĂ€ttömĂ€n esittĂ€minen ei auta kokonaisuuden hahmottamisessa yhtÀÀn. đŸ‘đŸŒ
Jos et osaa perustella juttujasi ovat ne 0-arvoista hölönpölyÀ.
Et osaa selittÀÀ mitÀ vahinkoa teen
Et osaa selittÀÀ mistÀ vastuusta puhut

Se siitÀ.

Jos et osaa perustella juttujasi ovat ne 0-arvoista hölönpölyÀ.
Et osaa selittÀÀ mitÀ vahinkoa teen
Et osaa selittÀÀ mistÀ vastuusta puhut

Se siitÀ.
NÀmÀ kiinnostaisi minuakin. Olen yrittÀnyt moneen otteeseen tÀssÀ ketjussa esittÀÀ kysymyksen, ettÀ mitÀ tarkalleen ottaen ne vastuut ja velvollisuudet ovat mutta vastaus vielÀ uupuu. Tuo vahingonteko oli uusi juttu.

Sovitaan niin. đŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ
Ei me sovita mitÀÀn. Ainoa mitÀ saavutit tÀssÀ oli sinun tietÀmÀttömyys sekÀ kieroutuneen mielen avaaminen tÀÀllÀ. Jos oikeasti etsit jotain vastuullista huonoihin asioihin nykypÀivÀnÀ niin katso peiliin. SinÀ olet keino millÀ moni huono asia on meidÀn arjessa nykyÀÀn ja tÀysin keinotekoisesti. Asiat voisi olla paljon paremmin yleisesti, jos ihmiset eivÀt olisi noin vietÀvissÀ.

NÀmÀ kiinnostaisi minuakin. Olen yrittÀnyt moneen otteeseen tÀssÀ ketjussa esittÀÀ kysymyksen, ettÀ mitÀ tarkalleen ottaen ne vastuut ja velvollisuudet ovat mutta vastaus vielÀ uupuu. Tuo vahingonteko oli uusi juttu.
Aa ettÀ siis tÀmÀ on aikaisemminkin epÀselvÀÀ ettÀ poikkeamalla suosituksista otat henkilökohtaisen riskin ja henkisen vastuun omasta terveydestÀsi.

SyyllistÀmistÀ ja leimaamista.
EhkÀ hÀn tekee sitÀ tahallaan tietoisesti tai se on aivopesun opettama defenssi, kun kohtaa ristiriitaista asiaa.

Back
Ylös Bottom