Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Kauan menee että salit on kiinni? Juottolat kyllä pysyy auki, vaikka olis kyse oikeasti jengiä tappavasta rankalla kädellä olevasta vitsauksesta niin ne pysyis auki.

Kauan menee että salit on kiinni? Juottolat kyllä pysyy auki, vaikka olis kyse oikeasti jengiä tappavasta rankalla kädellä olevasta vitsauksesta niin ne pysyis auki.
Juottola hyvä koska laskee vastustuskykyä sekä lisää kulutusta, laskee testoja = NPC hahmoja
Salit paha koska nostaa vastustuskykyä ja lisää testoa miehiin = hevonpaska ei maistu enää

Tuosta Sanesta on kyllä pakko tykätä. Järkiukko eikä nähtävästi stressaa massiivisesta itseensä kohdistuvasta someraivosta vaan seisoo sanojensa takana pyytelemättä anteeksi.

Viimeksi muokattu:
Tuosta Sanesta on kyllä pakko tykätä. Järkiukko eikä nähtävästi stressaa massiivisesta itseensä kohdistuvasta someraivosta vaan seisoo sanojensa takana pyytelemättä anteeksi.
Samoin oli virkistävää, että tämä Pirkkalan ylilääkäri Tuomas Jukkola uskalti ottaa kantaa lasten rokottamiseen. 43v kundi (nuori sii kun melkeen saman ikäinen ku meikä) ja uraa vielä paljon edessä. Saa nähdä tullaanko vertaistensa puolesta ristiinnaulitsemaan…Harvassa on nämä rohkeat yksilöt. Usein uskalletaan olla erimieltä vasta kun ollaan emeritus…

Tuon Paanasen twiitti poistettu?

Melkomoista kun aletaan tieteestä osaa pitämään roskatutkimuksena, jos ei sovi virallisen totuuden edistämiseen. Ihan kiihkottomasti voisi ottaa kantaa ja perustella jos jotain asiaa tai haluaa selittää kantansa.
Ei pitäis olla. Just lainasin sitä. Otin tätä viestiä kirjottaessa screenshotin. Kyl se teho on delttaankin on se 70-90% vakavaa tautia vastaan. Estää tartuntojakin todennäkösesti vaikka dataa ei niin paljoa olekkaan. Sekä tietenkin kuolemia hyvin tehokkaasti. JOkainen noista az, pfizer, moderna on hyviä. Näistä intian, kiinan ja r'ssä rokotteista ei mitään hajua.

Näyttökuva (290).webp

Mehiläisen psykiatri sai aikoinaan kenkää kun sanoi että masennuslääkkeet on turhia.
Pari kaveria syönyt masennuslääkkeitä ja totesivat vaan olon pahenevan.Mutta asiantuntijat tietty erimieltä.
Ei liity koronaan.
Suomessa lääkärit ovat lähinnä hyviä hoitamaan oireita, ei niinkään itse ongelmaa. Saman olen huomannut myös insinööreissä. Pyrkivät vain keksimään ongelmiin nopeaa ratkaisua, sen sijaan että keskittyisivät siihen mikä ongelman oikeasti aiheuttaa.

Ei pitäis olla. Just lainasin sitä. Otin tätä viestiä kirjottaessa screenshotin. Kyl se teho on delttaankin on se 70-90% vakavaa tautia vastaan. Estää tartuntojakin todennäkösesti vaikka dataa ei niin paljoa olekkaan. Sekä tietenkin kuolemia hyvin tehokkaasti. JOkainen noista az, pfizer, moderna on hyviä. Näistä intian, kiinan ja r'ssä rokotteista ei mitään hajua.

katso liitettä 230575

Joo tutkimuksen pointti kaiketi että Moderna estää leviämistä/tarttumista paremmin ja Pfizer selkeästi heikommin. Onhan se nyt hiton tärkeä pointti sekin.

Suomessa lääkärit ovat lähinnä hyviä hoitamaan oireita, ei niinkään itse ongelmaa. Saman olen huomannut myös insinööreissä. Pyrkivät vain keksimään ongelmiin nopeaa ratkaisua, sen sijaan että keskittyisivät siihen mikä ongelman oikeasti aiheuttaa.
"Saman olen huomannut myös insinööreissä. Pyrkivät vain keksimään ongelmiin nopeaa ratkaisua, sen sijaan että keskittyisivät siihen mikä ongelman oikeasti aiheuttaa."

Ei kyllä me inssit nimenomaan keskitytään siihen ongelman juureen eikä nopeita ratkaisuja ellei joku exelin pyörittäjä sellaista tilannetta luo...

Sanoisin, että hyviä lääkäreitä on harvassa. Kuten myös hyviä insinöörejä. Mitä nopeammin hoksaa että pelkkä valkoinen takki ei tee kaikki tietävää niin parempi.

Sanoisin, että hyviä lääkäreitä on harvassa. Kuten myös hyviä insinöörejä. Mitä nopeammin hoksaa että pelkkä valkoinen takki ei tee kaikki tietävää niin parempi.
Kyllä! Yhden käden sormilla pystyy laskemaan ne lääkärit jotka ovat osanneet hommansa, mitä tässä reilun 40 vuoden elinkaaren aikana on tavannut. Loput ovat olleet pelkkiä epävarmoja jahkailiojita. Nyky standardien mukaan ihmisiä päästetään opiskelemaan ammatteja mihin niillä ei ole mitään tarvittavia ominaisuuksia, muuta kuin hyviä todistuksia ja lukupäätä.

Miten olen "rokotevastainen" jos en halua ottaa flunssapiikkiä? En ole ollut rokotevastainen ennenkään, kun jätin flunssapiikit väliin.
Yksinkertaistettua roskaa yksinkertaiselta yksilöltä.
Jos et ole puolesta, olet vastaan. Ja tietty päinvastoin. Tässä keskustelussa on vain kaksi vaihtoehtoa. Choose your side

Näköjään oli posti kantanut paikallislehden kotia saakka. Roskalehti, josta en maksaisi penniäkään. Tämän kertainen oli sitten täynnä tuttua huttua, pääpaino lasten rokottamisen propagandassa.

4704AD6B-2467-4B45-B405-EA9E001B0E9C.webp

Sitten vielä tämä Jukkolan juttu:
58C4BBB9-5A51-4865-A7C5-A329780BCFAF.webp

Back
Ylös Bottom