Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä on runsaudensarvi tarjolla rokotebusinekselle tässä. Joka syksy uus k-rokote tästä etiäpäin...A-studio päällä taustalla. Entistä helpommin leviävä, tappavampi, pahempi jne. Joka päivä sama tarina iskostetaan ihmisiin.
Ei mulla juuri oireita ollut kun kävin. Siellä oli aika paljon porukkaa odottamassa ja ei juuri kukaan yskinyt tai vaikuttanut sairaalta. Veikkaan että suurin osa tuntee itsensä melko terveeksi jotka testissä joutuu käymään.Testeihin ei kauheesti pääse ilman oireita. Toki karanteenissa oleva ehkä haluaa käyä mut oireettomia ei kauheesti käy eikä pääse testiin. ELi oireiset vain. Tämä siis suomessa.
Se on hyvä et käydään semi pienissäkin oireissa, kuten lievä kurkku kipu, nokka tukossa. Tai vaihtoehto: kaks pysyy kotona niin kauan kun on oireeton.Ei mulla juuri oireita ollut kun kävin. Siellä oli aika paljon porukkaa odottamassa ja ei juuri kukaan yskinyt tai vaikuttanut sairaalta. Veikkaan että suurin osa tuntee itsensä melko terveeksi jotka testissä joutuu käymään.
Mulla työkavereita harvasepäivä kun tekeevät ohareita sen vuoksi että on vuotavan nokan takia käyty testissä ja sitten odotetaan tuloksia muutama päivä. Kyllä siellä ravataan ihan älyttömistä syistä.Ei mulla juuri oireita ollut kun kävin. Siellä oli aika paljon porukkaa odottamassa ja ei juuri kukaan yskinyt tai vaikuttanut sairaalta. Veikkaan että suurin osa tuntee itsensä melko terveeksi jotka testissä joutuu käymään.
Siihen ei välttämättä työnantaja suostu. Mulle se sopisi oikein hyvin. Eihän tuossakaan kyllä ole mitään järkeä. Eikö se juuri niin ole että oireeton voi myös levittää tautia.Se on hyvä et käydään semi pienissäkin oireissa, kuten lievä kurkku kipu, nokka tukossa. Tai vaihtoehto: kaks pysyy kotona niin kauan kun on oireeton.
17-25% tartunnoista nykytiedolla on oireettomilta. Suhteessa pieni määrä, mutta laske 20% 100miljoonasta, muuttaa perspektiiviä ihan pirusti. Joo toi työnantaja juttu on syy miks käyää testeissä niin herkästi- mikä on ihan ok juttu. Toki on jutttua kuullu et jotkut lääkärit vertaa että ammutaan haulikolla vähän kun lintuparviin ja pari tippuu. (poseja) Ehkä kohdistaminen ois parempi tapa. Mutta tässä tulee juuri, että altistunut karanteeniin jotta ei levitä. Jos oireita, testiin. Mielipiteitä tuosta varmaaan on, ite en tiiä mikä on fiksuin, mut tähän nykyiseen päädytty niin fine.Siihen ei välttämättä työnantaja suostu. Mulle se sopisi oikein hyvin. Eihän tuossakaan kyllä ole mitään järkeä. Eikö se juuri niin ole että oireeton voi myös levittää tautia.

Ei ne köyhät tätä maata elätä. Työssäkäyvät, yrittäjät ja yritykset pitävät tämän valtion hengissä.Kokoomus ja persuthan ne ovatkin tavallisen köyhän kansan asialla?
Mitä helvettiä? Minä olen käynyt kolme kertaa oireettomana testissä. Mahdollisen altistuksen takia.Testeihin ei kauheesti pääse ilman oireita. Toki karanteenissa oleva ehkä haluaa käyä mut oireettomia ei kauheesti käy eikä pääse testiin. ELi oireiset vain. Tämä siis suomessa.
Varmaan isommissa kaupungeissa helpommin. Mun käsittääkseni WHO:N ohje: altistunut karanteeniin ja jos oireita niin testiin. Mutta jos joku viranomainen on ohjeistanu näin, en todellakaa vänkää vastaan ja olen sun kohdalla väärässä.Mitä helvettiä? Minä olen käynyt kolme kertaa oireettomana testissä. Mahdollisen altistuksen takia.
Ja syy siis tähän on, että nega testi tulos ei lyhennä karanteenia. suoraan thl:än sivuilta:Joku normaali festarimeininki, miksi ei päättyisi hyvin, onko tuolla ebolaa liikkeellä? Milloin ja missä tilanteessa olisi hyväksyttävää antaa ihmisten elää normaalia elämää?Tää tule varmaan päättyy hyvin. (Leeds) Ekoja päiviä ku briteissä höllennettii rajotuksia.
katso liitettä 227390
Perheessä seitsemän koronatestiä oireettomana ja yksi yskän takia. Lähinnä vastasin vain tuohon, ettei oireettomia testattaisi.Varmaan isommissa kaupungeissa helpommin. Mun käsittääkseni WHO:N ohje: altistunut karanteeniin ja jos oireita niin testiin. Mutta jos joku viranomainen on ohjeistanu näin, en todellakaa vänkää vastaan ja olen sun kohdalla väärässä.Ja syy siis tähän on, että nega testi tulos ei lyhennä karanteenia. suoraan thl:än sivuilta:
''Negatiivinen testitulos ei ole peruste karanteenin purkamiselle''
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudi...oireet-ja-hoito-koronavirus/koronavirustestit
edit. ja jos oon väärässä, niin korjakkee, etten suolla paskaa.
Ei kannata, eikä helpota. Kumpikaan ei ollut viestini peruste. Ihmettelen silti, mikäli dokaaminen voittaa tärkeydessä duunin. Hauskempaa se toki on ja pidän siitä itsekin enemmän.Ehkä ei kannata kilpailla siitä, kenellä on kurjinta. On nimittäin subjektiivinen kokemus. Omaa kurjuutta ei helpota se, että luetellaan muita, joilla jollain mittarilla näyttäisi olevan vielä kurjempaa.
En usko, että on ebolaa. Todennäköisempää, että koronaa. Vuarana on, että lähtee kovin leviämään niin kohta on taas ollaan 3vkoa neljän seinän sisällä, sese vasta lystiä on taas. Sellasessa tilanteessa jossa ei ole maailmanlaajuista pandemiaa niin voi elää normaalia elämää tai vähintään hyvin moni on rokotettu. Mutta hyvä puoli, että itse en sairastu tuolta, en koronaan, vatsa tautiin, enkä flunssaan. Vituttaa se köhiminen ja niistäminen.Joku normaali festarimeininki, miksi ei päättyisi hyvin, onko tuolla ebolaa liikkeellä? Milloin ja missä tilanteessa olisi hyväksyttävää antaa ihmisten elää normaalia elämää?
Samalla logiikalla sitten hotellitkin pitäisi kokonaan sulkea, ellei kodin ulkopuolisessa tilassa saa yksi ihminen olla läsnä kerrallaan.Kertalipulla ei AVI:n sulkemaan saliin voi mennä treenamaan,
että tähän suhtaudutaan ku ebolaan.sese vasta lystiä on