Mä aattelin, et ois päässy nukkumaan.

Mikä hvetin pandemia?? Sä edelleen kusi sukassa mitättömän viruksen takia, huomaa miten media on saanut suuren osan Suomilampaista aivopestyä.
Koen valtavaa myötähäpeää maskit naamalla juostaan kuin olis maailmanloppu vaikka kyseessä täysi kusetus nimeltä korona. Vai osaatko sä kertoa mistä johtuu kun sopivasti jokavuotinen influenssa on hävinnyt kun tuli korona?
Ilman teitä hyödyllisiä Median aivopesemiä lampaita ei olis tätä hysteriää pikku viruksesta, tämä jatkuu tasan niin kauan kuin te annatte sen jatkua, normaali influenssan yksi muoto koko virus ja maskit naamalla ollaan paniikissa, on saatana touhua.
Pandemia on tauti joka leviää maailmanlaajuisesti ja joka vielä on monelle semi vaarallinen. En ole edelleenkään kusisukassa, kaupassa käyn, eikä mun tuota kauheesti tarvitse pelätä. Hoikka, hyvä kuntonen. Nuori(ja komee)
Tämä pikku viruksen vuoksi kiinaan jouduttiin rakentamaan pienelle alueelle lisäsairaala koronapotilaiden vuoksi. Koronan vuoks 8kk aikana 776 tehohoito jaksoa, joka on reippaasti enemmän kuin perus flunssa. Muu on mielipidettä, olet oikeutettu siihen. Olet oikeutettu myös kutsumaan lampaaks. Sekin on ihan fine.
Flunssa se silti on.
Suomessa 2020 loukkantui 4388, loukkantui vakavasti n. 800 ja kuoli 221 ihmistä liikenneonnettomuuksissa. Jos toimittaisiin ku koronan kanssa eli joka ikinen päivä uutisoidaan loukkaantumisesta tai kuolemasta, ja mikä parempaa, mahdollisista tapaturmista ku tihuttaa vettä, niin jengi olisi kieltämässä kaiken liikenteen poisluettuna autonomisen liikenteen.
Suurimmalle osalle se on flunssa. Osalle tavallista vaarallisempi. On niitä autokolareita vaikka korona on päällänsä. Ei se ole riippuvainen vain toisesta.
Kaikki saadaan kuulostamaan pahalta ku siitä jauhetaan joka vitun päivä.
Mun mielestä se menee just toisinpäin; mitä enemmän, sitä enemmän se merkittee mulle vähemmän. Toki mä nyt oonkin vähän tällänen.
Mikasa90 vaikka sulta tulee paljon asiaa kun linkkaat juttuja, niin tulee myös omasta suustasi tota mutu paskaa kiitettävästi. Esim ei pääse testeihin jos ei oireita. Jatka vaan niiden asiallisten linkkien/tutkimuksien postailua, jätä ne mutuilut pois, jos ei tosiaan itsellä ole asiosta tietoa/kokemusta.
¨
Oireettoman henkilön testaaminen ei aina anna luotettavaa tietoa tartunnasta. Jos testi tehdään taudin itämisaikana, tulos voi olla negatiivinen, vaikka henkilöllä olisi tartunta. Emme tiedä, missä vaiheessa taudin itämisaikana tartunta alkaa näkyä testituloksissa.¨thl. Virallista karanteenia ei voi lyhentää koronatesteillä.
Hyvä jos tilanne on muuttunut, että altistunutkin pääsee testiin helposti. Viralliseen karanteeniin määrätty pääsee helposti kyllä, mutta Hyvä parannus. Valitettavasti se ei poista karanteeni määräystä vaikka olisikin testinotto hetkellä olisi nega joten onko tarvetta oireettoman käydä? ''Virallista karanteenia ei voi lyhentää koronatesteillä.'' thl
Mutta joo, Oot osittain kyllä oikeessa.
https://*******.net/2021/02/26/eu-j...en-ottamisesta-kayttoon-agenda-vuodelta-2018/
Nii sopivasti sitten tuli virus nimeltä korona, mutta tämäkin varmaa paska uutinen koska kyseessä mv, Eihän eu nyt mitää etukäteen suunnitele vaan "ajattelee meidän etua"
Koko korona yksi hvetin suuri huijaus mutta ei suomalaiset lampaat ne uskoo vaan valtamediaa kuinka korona tappaa kaikki ja meillä valtava epidemia
Median aivopesemä ja mvlehden linkkiä tulee seuraavassa postissa. Ei korona tapa kaikkia. Ei tää ole sellanen asia josta kannattaa verenpainetta nostaa. 80% tapauksista hyvin lieviä. Eikä suomessakaa ole kuollut kuin 820 ihmistä. ¨kaikki kuolee!'', älä liiottele