Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin tänään riisumassa vaatteet ortopedin huoneessa. Lupasi leikata jos jalka lähtee alta tai kipu säteilee jalkaterään. Nice.
Antoi varuiks pääsylipun putkeen.

Kirjoitin jo aikaisemminkin mutta kyllä alkoi uni muuttumaan laadukkaamaksi kun sain CPAP laitteen. Ainoa negatiivinen juttu ollut, että kuola ei imeydy enää tyynyyn vaan kokomaskin kuppiin ja mulla on oikeasti älytön syljeneritys josta saanut hammaslääkäreiltä kehuja pienestä pitäen mutta ei se oikeasti kivaa ole 🤤
Mulla sama, Sitten sen kuola kuivuu sinne maskiin ja lähtee hiutaleina liikkeelle ja kutittaa nenää. Siis jos ei riittävän usein pese sitä maskia.

Kävin tänään riisumassa vaatteet ortopedin huoneessa. Lupasi leikata jos jalka lähtee alta tai kipu säteilee jalkaterään. Nice.
Antoi varuiks pääsylipun putkeen.
Minä en lähetä asiakasta ortopedille noilla oireilla, ettei vaan liian innokas leikkaja pääse arvioimaan tilannetta! 😁 Putkeen päästäisin, jos on hankalat tai useamman kuukauden kestäneet oireet.

5536F0BB-F645-464A-87BB-8B5CD3655F13.gif

Viimeksi muokattu:
Minuahan ei juurikaan potkupallo ole kiinnostanut mutta piti tsekata oliko se jumalan käsi maali tehty kädellä vai.
Olihan se tehty ja Maradona myönsi sen myöhemmin mutta sitten samalla törmäsin vuosisadan maaliin joka nyt tyypin muistoksi tähän.
Meidän luokalla oli jo ala-asteelta yksi tosi hyvä futiksen pelaaja niin voisin veikata että häntä sanotaan vieläkin diegoksi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=1wVho3I0NtU

Back
Ylös Bottom