Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rynnäkkötykit tekee paluun isosti.
Enpä usko liika helppoja olisi moiset tuhota. Tankeillakin kai rooli muuttuu vähemmän keskitettyä ja enemmän jalkaväen tukemista.

Itse uskon että tulee droneja parviälyllä. Asutuskeskuksessa vaikka ensin kärpäsenkokoiset lentelee kaikkialle etsien viholliset sitten aseistetut tulee paikalle ja jyrää.
Voivat toki olla pieniäkin, vaikka itsari droneja jotka räjähtää.

On.

Mietinkin juur, että koskas muuten sen viestin pistinkään. :LOL:

Torstai on toivoa täynnä. Kävin ostaan jo mellit, kun huominen on jo iisi päivä.
Äijä ollut aamusta vähän se8.
No sellaista sattuu kun eilen illalla tuli se Brouckback mountainkin.

Alkaahan se juoksu kulkea vähän paremmin ja running index heittää parempia lukemia! Hyvä lenkki. Alkoi jo iskeä epätoivo. Meinasin pitää lepopäivän, mutta oli löntystelyfiilis.

@Max131 ny vaihtuu LLkutoseen.

Melko edullisesti. Testaamatta. Eli jos ei soi, niin voi paiskoo seinään.
Testaa Elixirin kielillä. Mulla taitaa olla .012 setillä nyt. Toimii minusta perkeleen hyvin tuon kanssa.

Varmaan saa varautua säätämäänkin vähän. Ei nuo mitään ihan kaikkein helpposoittoisimpia ole, jos kovin kevyestä tatsista tykkää. Muutenkin se kaula vähän semmonen isokätisen kaula.

Mut komppikitarana en keksi juuri moitittavaa. Hieno ja iso sointi tommoiseksi kuitenkin budjettiluokan peliksi.

mitäs mieltä Minun ulosteen esillePanosta

#joulutuleeminäen #kaurismäki

567F3CF5-0075-4843-9BA6-B3E59156B671.webp

voiko raittiuteen kuolla, en ole nauttinut 2viikkoon

tuskin tulee nautittua nousevana kaan

Back
Ylös Bottom