Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

8F4DA7C0-5176-4398-B83C-11BEFB7AC86A.webp

Voi vitun vittu.
Sain väännettyä patterit vaakaan ja voi kuinka teinkään tyhmästi, vatsa kurnii ja syönyt kuin pikkutyttö ja aattelin että oisko alle 80kg.
No melkeen oli eli 86kg ja suoli huutaa nytkin hoosiannaa, prkl.

Voi vitun vittu.
Sain väännettyä patterit vaakaan ja voi kuinka teinkään tyhmästi, vatsa kurnii ja syönyt kuin pikkutyttö ja aattelin että oisko alle 80kg.
No melkeen oli eli 86kg ja suoli huutaa nytkin hoosiannaa, prkl.
Alappa paisteleen pannulla silputtua keräkaalia ja vihreitä pakastepapuja. Silppuat mausteeksi tuoretta chiliä, valkosipulirouhetta, mustapippuria ja suolaa. Törkeen hyvää ja voi vetäistä mahan täyteen.

Oon nyt tiputtanut vuoden alusta laskettuna parissa erässä yhteensä 14 kiloa painoa ja nuo paistetut vihannekset on ollu parhautta.

Joskus oli dietillä tapana litkiä zerocolaa mutta homma toimii paljon paremmin kun ei ruoki makeannälkää yhtään millään, siitä makeannälästä pääsee eroon suht nopeasti.

Alappa paisteleen pannulla silputtua keräkaalia ja vihreitä pakastepapuja. Silppuat mausteeksi tuoretta chiliä, valkosipulirouhetta, mustapippuria ja suolaa. Törkeen hyvää ja voi vetäistä mahan täyteen.

Oon nyt tiputtanut vuoden alusta laskettuna parissa erässä yhteensä 14 kiloa painoa ja nuo paistetut vihannekset on ollu parhautta.

Joskus oli dietillä tapana litkiä zerocolaa mutta homma toimii paljon paremmin kun ei ruoki makeannälkää yhtään millään, siitä makeannälästä pääsee eroon suht nopeasti.
Kuulostaa ihan hyvältä toi.
Ei mulla oikeastaan syömisten kanssa ole ongelmaa enkä juo mitään limpsoja enkä pahemmin syö karkkia, ruokavalio on muutenkin aika clean ja itsetehtyä vhh.
Mutta sitten toi treenitauko ja töistä lomaa ja olut on hyvää... se sen tekee. Tosin oli mulla syömisetkin ihan mitä sattuu taas tossa välillä.

Kuulostaa ihan hyvältä toi.
Ei mulla oikeastaan syömisten kanssa ole ongelmaa enkä juo mitään limpsoja enkä pahemmin syö karkkia, ruokavalio on muutenkin aika clean ja itsetehtyä vhh.
Mutta sitten toi treenitauko ja töistä lomaa ja olut on hyvää... se sen tekee. Tosin oli mulla syömisetkin ihan mitä sattuu taas tossa välillä.
Niinhän se on, reenien säännöllisyys jos rikkoontuu niin sitä repsahtaa helposti ihan höpöksi syömisetkin.

Ehtiköhän @Finnlady näkemään

Lapussa ei ole mainittu paljastelijan sukupuolta, joten luultavasti se oli itse @Finnlady .

"Tilanteen järkyttävyydestä huolimatta kannattaa pyrkiä ottamaan kaikki tarvittavat tuntomerkit tekijästä ylös, jotta tunnistaminen ja tutkinta helpottuu."

Not a problem :sneaky:

Tuijottaisin varmaan vaan pelkkää suonikasta kättä suu auki, ne ku on nii sexyjä t. finku.

Back
Ylös Bottom