Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan niillä omat siiderit mukana?Subilta tulee elokuva joka kertoo kahdestaan erämaassa retkeilevistä pojista. Tirsk.
Kai se muisti tehdä sen tärkeimmän diagnosoivan toimenpiteen, eli nännien imemisen?Kävin tänään riisumassa vaatteet ortopedin huoneessa. Lupasi leikata jos jalka lähtee alta tai kipu säteilee jalkaterään. Nice.
Antoi varuiks pääsylipun putkeen.
Sen se unohti! Nyt meni diagnoosi pieleen.Kai se muisti tehdä sen tärkeimmän diagnosoivan toimenpiteen, eli nännien imemisen?
Mulla sama, Sitten sen kuola kuivuu sinne maskiin ja lähtee hiutaleina liikkeelle ja kutittaa nenää. Siis jos ei riittävän usein pese sitä maskia.Kirjoitin jo aikaisemminkin mutta kyllä alkoi uni muuttumaan laadukkaamaksi kun sain CPAP laitteen. Ainoa negatiivinen juttu ollut, että kuola ei imeydy enää tyynyyn vaan kokomaskin kuppiin ja mulla on oikeasti älytön syljeneritys josta saanut hammaslääkäreiltä kehuja pienestä pitäen mutta ei se oikeasti kivaa ole![]()
Minä en lähetä asiakasta ortopedille noilla oireilla, ettei vaan liian innokas leikkaja pääse arvioimaan tilannetta!Kävin tänään riisumassa vaatteet ortopedin huoneessa. Lupasi leikata jos jalka lähtee alta tai kipu säteilee jalkaterään. Nice.
Antoi varuiks pääsylipun putkeen.
riisumassa vaatteet
meni diagnoosi pieleen
Eikös munkkipäivä ole perjantai?Munkkipäivä. Muistakaa, aitoa hillomunkkia ei voita mikään.
Harmi.Eikös munkkipäivä ole perjantai?
Piti ihan tarkistaa että tänään on torstai varmasti![]()