Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt jätkät perhana!
Mä olen naimisissa tän perherivarin kanssa ja se saa riittää :)
Ai niin, tänäänkin kaksi eri naista tästä taloyhtiöstä hymyili mulle ärsyttävän leveästi, melkein meinasin mennä juttelee mutta irvistin (eli koitin hymyillä) ja luikin omaan apartomentokseen nopeasti.

1603044080775.webp

Jäsen d:llä on kyllä joku perusominaisuus joka noita naisoletettuja vetää puoleensa. Olis jännä tietää miltä sellainen tilanne tuntuu.

minä olen tuumaillut, mikähän on pisin aika D:llä täysin ilman sutinaa

minä olen tuumaillut, mikähän on pisin aika D:llä täysin ilman sutinaa
Viime vuosi oli oikeasti tosi hiljainen. Keväällä yksi muutaman viikonlopun hoito ja syksyllä yksi vajaan parin kuukauden ihan hyvä suhde jonka ite sössin. En tiedä mitä tapahtui mutta tänä vuonna on ollut kyllä ollut ihan riittävästi sutinaa.

Viime vuosi oli oikeasti tosi hiljainen. Keväällä yksi muutaman viikonlopun hoito ja syksyllä yksi vajaan parin kuukauden ihan hyvä suhde jonka ite sössin.

Minä lasken hiljaiseksi jos en etes puhu yhtellekkään NAISelle vuoden aikana mitn

sillon menee jo kuhtalaisesti jos melkeen saa

Minä lasken hiljaiseksi jos en etes puhu yhtellekkään NAISelle vuoden aikana mitn

sillon menee jo kuhtalaisesti jos melkeen saa
Nyt on taas hyvä muistaa että ronkelit runkkaa.
Sitten jos palataan todelliseen elämään niin aina pitää olla ainakin pieni kipinä joka voisi johtaa hyvään oikeaan suhteeseen.

Tässä tuli mieleen että mulla oli ennen vanhaan yksi panomies jonka luokse menin aina teelle, juotiin aina ensin teet ja sitten se kantoi mut sänkyyn :nolo:
En pysty tuollaiseen.
Kokeilin moista alkuvuodesta mutta kyllä näissä jutuissa pitää olla ne tunteet mukana.

Nyt on taas hyvä muistaa että ronkelit runkkaa.

kyse ei olekkaan nyt tuosta vaan siitä, että en todellakaan ole niin sosiaalinen, että joka vuosi jaksaisin ruveta vieraalle NAISelle toimittelemaan

Back
Ylös Bottom