Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

200w.webp
Tohon kun vaihdetaan quufemma niin näytti vähän samalta kuin minä eilen Ylläksellä.

Eee siihen oksaa vaadita. Ammutaan siihen missä pulu on.

Kivääri jos pulu paikallaan ja haulikolla liikkuvaa. Tokkopa haulikko käy myös paikallaan kökkivään.

Moraalittonuudesta en ole kuullut ennen mitään asiaan liittyen.
Siis tarkoitin että linnut pitäisi joidenkin mielestä ampua ainoastaan lentoon, ei paikoiltaan oksalta kuten sorsiakaan ei ammuta veteen.

Siis tarkoitin että linnut pitäisi joidenkin mielestä ampua ainoastaan lentoon, ei paikoiltaan oksalta kuten sorsiakaan ei ammuta veteen.
Kyllähän sinne veteen voi samaan tapaan paukauttaa. Vai onko mulla mennyt jotain aikoinaan metsästyskorttia hankkiessa pahasti ohi.

Tosin, ei ole ollut tarvetta, mutta ei kai sitä mikään estä? Jos vaan tietää, että haulit jatkaa mielellään kimmokkeella etiäppäin pinnasta.

Edit, niin juu jos tuo on joku mielipide homma. Sit ymmärrän. Tai no en ymmärrä.

Kyllähän sinne veteen voi samaan tapaan paukauttaa. Vai onko mulla mennyt jotain aikoinaan metsästyskorttia hankkiessa pahasti ohi.

Tosin, ei ole ollut tarvetta, mutta ei kai sitä mikään estä? Jos vaan tietää, että haulit jatkaa mielellään kimmokkeella etiäppäin pinnasta.

Edit, niin juu jos tuo on joku mielipide homma. Sit ymmärrän. Tai no en ymmärrä.
Ei kai kukaan sorsaa veteen ammu...
En ole korttia suorittanut mutta näin olen käsittänyt.

Back
Ylös Bottom