Oisko tipsiä miten vähentää rannekipua etukyykyssä? Oon koittanut opetella nyt oikeaoppista tekniikkaa faarao-otteen sijaan ja kipiäähän tuo käy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos et harrasta painonnostoa eikä taivu venyttelyllä ja totuttelulla niin turha sitä on pakottaa. Remmit tai faarao.Oisko tipsiä miten vähentää rannekipua etukyykyssä? Oon koittanut opetella nyt oikeaoppista tekniikkaa faarao-otteen sijaan ja kipiäähän tuo käy.
Onhan se toisaalta näinkin. Sinällään ei tarviis välttämättä kyllä ees kyykätä koska en voimaile.Jos et harrasta painonnostoa eikä taivu venyttelyllä ja totuttelulla niin turha sitä on pakottaa. Remmit tai faarao.
Nyt puhut hulluja.Onhan se toisaalta näinkin. Sinällään ei tarviis välttämättä kyllä ees kyykätä koska en voimaile.
Oisko tipsiä miten vähentää rannekipua etukyykyssä? Oon koittanut opetella nyt oikeaoppista tekniikkaa faarao-otteen sijaan ja kipiäähän tuo käy.
Oon kokeillut vähän monenmoista otetta, ehkäpä paras oli että pidän tankoa etusormen, keskarin ja nimettömän sormenpäiden alla ja rannesiteet tiukalla. Faarao-otteella minusta tuntuu että tanko alkaa valua ja muutenkin painopiste tuntuu olevan pielessä kun toinen käsi on ylempänä.Peukalot tangon alle. Tai ainakin mietintään, miksi siis haluat käyttää normaali(mpa)a käsiotetta?
Mulla oli ihan samaa ongelmaa, kunnes törmäsin Oleksiy Torokhtiyn videoihin ja ymmärsin että miten päin persettä (kämmenet liian kapealla ja olkavarret ilman ulkokiertoa) olin koittanut sitä etukyykkyä tehdä. Kun lisäsin vielä liikkuvuutta parantamaan tuon videolla näkyvän (Eli remmit ihan kunnolla tangon ympärille ja etukyykkäämään) niin helpotti kummasti.Oisko tipsiä miten vähentää rannekipua etukyykyssä? Oon koittanut opetella nyt oikeaoppista tekniikkaa faarao-otteen sijaan ja kipiäähän tuo käy.
Mulla oli ihan samaa ongelmaa, kunnes törmäsin Oleksiy Torokhtiyn videoihin ja ymmärsin että miten päin persettä (kämmenet liian kapealla ja olkavarret ilman ulkokiertoa) olin koittanut sitä etukyykkyä tehdä. Kun lisäsin vielä liikkuvuutta parantamaan tuon videolla näkyvän (Eli remmit ihan kunnolla tangon ympärille ja etukyykkäämään) niin helpotti kummasti.
(helpottaa kun laittaa enkunkieliset tekstitykset päälle)
View: https://youtu.be/DvYzq36zm5s?t=133
Olen maailman kankein rintarangan ja olkapäiden osalta + mun etukyykkypainot on hyvinkin maltilliset mutta sai tuolla tavalla lyhyessä ajassa useamman kymmenen kilon lisäyksen etukyykkyyn.
Tuossa videolla taitaa sanoa että lämmittelysarjat tekee remmien kanssa, mutta itse oon tehnyt ihan työsarjojakin. Niissä pitää tosin muistaa se ettei ole kovinmontaa kierrosta remmejä tangon ympärillä jos pitää heittää tanko pois ettei lähde kädet mukana.Eli treenailee noilla remmeillä aikansa ja sitten ilman? On kyllä reilusti leveämpi ote millä ite yritin, ja myös jalat leveämmällä. Otetaan kokeiluun.
Vastaan tälleen monta vuotta jäljessä mut jis se jotain auttais. Joo matala verenpaine voi aiheuttaa huimausta. Mulle tehtiin rasituskoe ja lopettaessa alkoi huimaamaan ihan huolella, hoitaja mittas verenpaineet nii oli matalat. Raskas treeni saattaa aiheuttaa verenpaineen putoamisen treenin lopetettua, itsellä tulee myös vähän viileä olo keholle samalla. Juuri kyykkyjen jälkeen itseä alkaa huimaamaan.Eikös huimaus voi johtua myös matalasta verenpaineesta? En tiedä millanen on oma verenpaineeni, mutta itekin nään joskus tähtiä sen jälkeen kun on vetänyt kovat kyykyt, mavet tat ylätaljat (en kyllä tajua että miks ylätalja, koska teen sen kuitenkin aina melko puhtaasti).
Se ei ole polville sen haitallisempi kun kyykky reiden ojennus tai etukyykky KUNHAN kaikissa on tekniikat kunnossa. Polvessa patella jakaa tietyn alueen jälkeen kuormaa ja jos ei polvessa ole valmista vikaa että se on epästabiili niin siltikin hack on varmaan parhaita tapoja mennä kyykky asentoon kun voit keskittyä pelkästään jalkojen tunnustelemiseen kipujen jne kanssa.Osaako kukaan sanoa, että kuinka painava on hack kyykky tanko?
Millaiset riskit laitteessa on, kun olen kuullut, että se ei olisi hyväksi polville?
Itse tykkään laitteesta paljon, ja polviin ei satu, kun sillä tekee, niin kannattako siitä luopua?