BB Artturi Kallio

Ei kyllä enää ollut niin hyvä tää, kuin Jukan aiemmat. Ilmeisesti Artturi ei suostu Miken kanssa videoille tms. niin Jukka on sitten korjannut tämän "markkinaraon". Jukka ei ilmeisesti enää itse treenaile muuta kuin cassua&vodkaa niin huomaa olevan jotenkin väkinäistä. Kiva oli kuitenkin saada Artturista videota!
En oikein usko tuohon ettei, ainakaan huonojen välien takia, suostuisi. Artturi vaan on sellainen tyyppi, että tarvitsee oikeanlaisen henkilön haastattelemaan, sellaisen joka antaa tilaa ja aikaa, silloin se sanainen arkkukin saattaa avautua. Kuulustelutyyppinen haastattelu antaa vastaukseksi vain yksittäisiä sanoja ja epämukavaa kiemurtelua eikä sellaisia videoita kannata tehdä.

Ite olisin kyllä niin mulkku, että poistaisin videot. Miks jollekin PP:lle tai videoille pitäisi antaa ilmaista näkyvyyttä, kun käsittääkseni nämäkään ei anna sitä pakkikselle?

Tämän tiedon perusteella, niin vielä suuremmalla syyllä. Vittuako antaa näkyvyyttä sellaisille, jotka nauttii vain yksipuolisesti siitä näkyvyydestä. Varmaan kilpailujen mainokset kelpaa olla pakkiksella, mutta takaisin ei voi antaa siitä näkyvyydestä, että tulisi videolle.
Miten jonkun arvuuttelu muuttui sulle tiedoksi? Ja pystyit vetää aika rajut mielipiteet ja johtopäätökset tästä tiedosta. Miksi en suostuisi Miken videoihin? Joka kerta kun Mike on kuvauksiin kysynyt, oon ollut heti mukana.

Tuontapaiset haastattelut tuovat monelle mielenkiintoa ja sisältöä seurata pakkista mikä on luultavammin konkreettisin asia, mikäli nyt näitä miken hyötyjä tarvii puntaroida.
Eihän tänne sais tuolla periaatteella lähetellä ketään ulkomaisten kisaajienkaan haastatteluja jne.
tänne on tullut muutenkin varsin kummallisia vertauskuvia asiasta, imo.

Miks sulle pitäis antaa pääsy tänne, kun sä et anna pakkotoistolle näkyvyyttä?

No tämä oli tällainen kärjistetty esimerkki, mutta aika paljon täällä on videoita. Etusivukin on täynnä lajin edustajien tekemiä videoita, joita häikäilemättä käytetään hyväksi rakentamaan sitä näkyvyyttyä.
Ymmärrän toki säännöt esim tuotteiden mainostamisen suhteen, mutta perus punttivideon kielto, jos se nyt vain sen takia on kielletty, että yksinvaltiaalla on sen kanssa henk koht beeffiä, kuulostaa lapelliselta.
Kiitos. Tulin lukemaan ja oli taas tosi kivaa tekstiä.

Kiitos. Tulin lukemaan ja oli taas tosi kivaa tekstiä.

Erikoistahan tossa on vielä sekin että toi Artturin video on ollu tuolla 5.3 alkaen,ei sitä ole poistettu.Tästä huolimatta jotkut riitelee keskenään juuri tuosta videosta ja sen poistamisesta.Tulee ihan mieleen joku harhainen jolla useita nimimerkkejä ja kinastelee tulisesti omien sivupersooniensa kanssa!

Erikoistahan tossa on vielä sekin että toi Artturin video on ollu tuolla 5.3 alkaen,ei sitä ole poistettu.Tästä huolimatta jotkut riitelee keskenään juuri tuosta videosta ja sen poistamisesta.Tulee ihan mieleen joku harhainen jolla useita nimimerkkejä ja kinastelee tulisesti omien sivupersooniensa kanssa!
Eikä sitä ollakaan poistamassa, eli poistin tai en, mut haukutaan. Mua oikeesti vituttaa noi vihaajat, eikö se saatanan persereikä ylilauta riitä kun spämmäävät paskaa musta siellä? Ja Kallio classic on siirretty, näin asiaa sivuten.

Eikä sitä ollakaan poistamassa, eli poistin tai en, mut haukutaan. Mua oikeesti vituttaa noi vihaajat, eikö se saatanan persereikä ylilauta riitä kun spämmäävät paskaa musta siellä? Ja Kallio classic on siirretty, näin asiaa sivuten.
En tiedä luetaanko täällä samoja viestejä, mutta aika herkällä saa olla jos tuollaiseen lopputulemaan edellä olleista keskusteluista pääsee🤔

En tiedä luetaanko täällä samoja viestejä, mutta aika herkällä saa olla jos tuollaiseen lopputulemaan edellä olleista keskusteluista pääsee🤔
Alkaa olemaan mulle aika maksimissa jo kaikenlainen paska. Et sä osaa astua näihin saappaisiin etkä haluakaan, vaan olet mieluummin sillä puolella joka heittää kuraa, kuten nytkin. Koita edes sekunti ymmärtää.

Alkaa olemaan mulle aika maksimissa jo kaikenlainen paska. Et sä osaa astua näihin saappaisiin etkä haluakaan, vaan olet mieluummin sillä puolella joka heittää kuraa, kuten nytkin. Koita edes sekunti ymmärtää.
Kyllä luulis että vuodet olisi parkinneet jantteria, mutta ei sitten. Koitan ymmärtää. Koita säkin. Molemminpuolista.

Aina on vastaus joka oikeuttaa paskanheittämisen. Vika ei koskaan selkeesti ole paskanheittäjässä.
Entäs jos ei ole paskanheittämistä? Et ole ikinä ajatellut analysoivasi hiukka herkällä tekstejä jota tänne kirjoitetaan? Tässäkään ketjussa ei käsittääkseni kukaan ole paskaa heittänyt? Vai?

Entäs jos ei ole paskanheittämistä? Et ole ikinä ajatellut analysoivasi hiukka herkällä tekstejä jota tänne kirjoitetaan? Tässäkään ketjussa ei käsittääkseni kukaan ole paskaa heittänyt? Vai?
Mitäs jos osa ottaa vähän herkästi mun sanomiset ja analysois ne liian henkilökohtaisesti? Esim mä en tässä ketjussa ollut yhtään bensaa heittämässä liekkeihin, silti yksi syyttelee mua yksinvaltijaaksi ja blaa blaa.

Miks sulle pitäis antaa pääsy tänne, kun sä et anna pakkotoistolle näkyvyyttä?

No tämä oli tällainen kärjistetty esimerkki, mutta aika paljon täällä on videoita. Etusivukin on täynnä lajin edustajien tekemiä videoita, joita häikäilemättä käytetään hyväksi rakentamaan sitä näkyvyyttyä.
Ymmärrän toki säännöt esim tuotteiden mainostamisen suhteen, mutta perus punttivideon kielto, jos se nyt vain sen takia on kielletty, että yksinvaltiaalla on sen kanssa henk koht beeffiä, kuulostaa lapelliselta.
Minkä verran heitin bensaa liekkeihin että tämä sama kaveri muutaman viestin verran purkaa oloaan? Videota ei poistettu, eikä oltu poistamassa. Sekään ei riitä. Jos poistan, niin kitistään, jos en poista, olen lapsellinen yksinvaltias. Ja sitten sinä edelleen syytät mua.

Viimeksi muokattu:
Eikö toisaalta vois vaan antaa olla? Älä reagoi tai vastaa mitään jos on tahallista henkilökohtaista "negausta". Kyllä ne jotka sitä tahalleen ilokseen tekee joskus kyllästyy

Back
Ylös Bottom