(Finnish strength) Mathias Karjalainen

Nuori mies testoa täynnä, ei paljoo palaute kiinnosta. Muutenki ihan yläkoulutason argumentointia, anteeks vaan.

Ja siis vaikka elettäiski maailmassa, jossa vain isomunaisin saa neuvoa, niin Mikehän on ottanu kymmeniä kiloja kevyempänä isomman raudan kisoissa.

Mike eli oikeesti mika :D jos luulet olevas noin kova jätkä niin herra on hyvä ja tulee kilpailee mua vastaan, yritä nostaa pään päälle 162,5kg ja mavettaa 310kg, et muuten nostanut hevonpaskaakaan 20 vuotiaana samalla kun mä olen penkannut jo 212,5kg, ensin te auotte päätä mulle ja servaan mut sit jotenki mulla on noussut se kusi päähän :D jaahas

Mike eli oikeesti mika :D jos luulet olevas noin kova jätkä niin herra on hyvä ja tulee kilpailee mua vastaan, yritä nostaa pään päälle 162,5kg ja mavettaa 310kg, et muuten nostanut hevonpaskaakaan 20 vuotiaana samalla kun mä olen penkannut jo 212,5kg, ensin te auotte päätä mulle ja servaan mut sit jotenki mulla on noussut se kusi päähän :D jaahas
Ei vittu mut sä olet oikiasti pihalla kuin lumiukko! Sun penkkiä ei voi millään verrata miken kisapenkkiin, stopilla saat jonkun 180-190kg, mike sai 217.5. Ja vahva olet mut kannattais nyt hiukan rajottaa tota leuhotusta.

Niin teillähän on kehonpaino ihan samaa luokkaa.. voi jeesus

Sen (mätitahnatuubin) korkin voi laittaa vissiin kiinnikin välillä.

Sä olet kuin joku pikkupoika, tyyliin kenen iskän auto kulkee koviten.
Vaikka sä olisit maailman vahvin niin voi kai sua neuvoa ja kritisoida paskoja nostotekniikoita?
Tuntuu että sun mielestä tuo voima ylittää kaiken, elämässä on muutakin. Huomaat sen toivottavasti kunhan hiukan aikuistut.

Mathias on nöyrä ja nuori urheilijanalku, joka tulee vielä pääsemään pitkälle. Te muut voitte lopettaa negaamisen ja tervehenkisen urheilijan dissaamisen.

@Mathias Karjalainen Kantsii vähä miettii mitä kaikkee paskaa nettii uppaat, mitä noita sun videoitas nähnyt niin on varmaan jo joku pellen/friikim maine kylillä. + miten helvetissä edes kehtaat käyttäytyä tolleen, jotai kunnioitust sietäs vanhemmil tekijöil osottaa. Auttais ihan ylipäätään elämässäkin jos ois vähän nöyrä.

Rauhotu nyt hyvä mies. Ei tässä nyt ole kuule kyse siitä kuka on kova jätkä, vaan siitä, että teknisesti ne sun penkit on erittäin riskialttiita, eikä ne ole oikein penkkipunnertamistakaan. Ja joo, mennään treenaan, ei oteta penkkiä eikä vetoa, vaan mennään kyykkään. Katotaan vaikka kumpi pääsee pidemmälle sikayykyssä. Ja sitten mennään perse lattiaan, eikä mitään pyllistyksiä. Sopisko kuukauden päästä?

Tässä jo jonkin aikaa seurannut enemmän näitä WSM ukkoja (Shaw, Thor, Hall, Licis....jne.). Hienointa ollut nähdä kuinka järkevää porukkaa näyttää olevan. Ei mitään turhaa draamaa tai pään aukomista, ja kannustavat toisiaan. Hyvät käytöstavat siis.

Ja nyt sitten tämmönen tapaus pitikin löytyä kuin Mathias.
No, toivottavasti viisastuu joskus.

Kyllä painot aina keploteltua pois saa, paitsi jos tapahtuu joku loukki samalla. Ei Mathias tule sellaista videota meidän iloksi ikinä postaamaan.

Ei tuossa kyllä hirveästi ole tehtävissä, kun on vielä lukotkin kiinni. Selkeästi ei ole rinnalla yhtään voimaa kontrolloida tuollaista painoa niin liekö on edes voimaa estää sitä tankoa lipeämästä kaulalle. En ymmärrä tuotakaan, miksi sitä tankoa täytyy noston jälkeen turhaan pitää siellä ylhäällä sekä penkissä, että tuossa pystypunnerruksessa. Kovat paineet kropassa ja huono hengittää niin siinä kun joku kerta yhtäkkiä heittääkin vintti pimeäksi niin se on rip Mathidas.

Penkissähän se sua on neuvonut, ei maastavedossa tai työnnössä. Miten ne liittyy tähän? Pitääkö olla kokonaisvaltaisesti kovempi kaikessa, että voi antaa neuvoja? Freddi Smulter ei vois neuvoa sua penkissä, koska se (todennäköisesti) vetää vähemmän ku sä?

Vahva sä oot, mut nyt sä oot kyl se servattava täällä.

Itellä repesi rinta penkissä niin että avustaja antoi käsille ja tanko oli suorilla käsillä kun alkoi kuulua kamala rutina rinnasta,mitään ei ollut tehtävissä kun käsi petti alta ja tanko lähti tippumaan ja niin ois tanko tullu kurkulle jos ei ois ollu varmistajat hereillä.nyt oikeesti vähän järkeä tohon touhuun jos meinaa käy ninku mulle ni toi kameran takana oleva varmistaja ei välttämättä kerkee paikalle kun on jo sattunut pahasti.

Penkissähän se sua on neuvonut, ei maastavedossa tai työnnössä. Miten ne liittyy tähän? Pitääkö olla kokonaisvaltaisesti kovempi kaikessa, että voi antaa neuvoja? Freddi Smulter ei vois neuvoa sua penkissä, koska se (todennäköisesti) vetää vähemmän ku sä?

Vahva sä oot, mut nyt sä oot kyl se servattava täällä.
tässä servataan vaan ja ainoastaan mikaa :D se kato jos mä oon pelkkä läski voimamies nii sanoin et mika voi ite mennä vetää 310 ja työntää 162,5kg

kateellista porukkaa täällä pakkiksellakin on vähä niiku yliksellä, siellä ainut hyvä puoli on se et kikkeli seireeniä dissataan aivan vitusti ja ihan syystä :DD ei osaa muuta ku kiroolla

Back
Ylös Bottom