Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa veikkasin itsekin aiemmin. Ei se pomppu mitään 60 kiloa nosta tulosta. Varmaan tulee stopilla 180kg pintaan.Hyvin vaikuttaisi olevan voimaa myös stoppipenkissä. Tollasella 6x152,5 sarjalla voisi olettaa ykkösen stopilla olevan 180kg luokkaa ja se on mielestäni oikein kova tulos.
Huhujen mukaan Mathiaksen tuoreet enkat ovat vauhtipunnerrus 157.5 kg ja mave 310 kg. Laita Mathias videoo jos löytyy. Ihan järkky raudat vauhtipunnerrukseen. Vaikka olen penkki tekniikkaasi arvostellut, iso peukku voimatasoille.
Asia selvä. Mä jättäydyn tässä kohtaa keskustelusta pois, nään mihin tämä johtaa. Mun kisanostot on hyvin nopeeta arvottomampia kuin kusiset pomput salilla.Matiaksen mukaan Mikellä ei ole mitään varaa kommentoida hänen tekniikkaa, koska ei nosta lähellekään yhtä paljoa kuin hän. Melkoista settiä.
Kiinnostaisi kyllä kuulla Mathiaksen kommentit siitä, miten ihmeessä Miken nykyinen penkkikunto vaikuttaa siihen, ettei hänellä "ole varaa" kommentoida hänen tekniikkaa. Tai ylipäänsä mikä logiikka on siinä, ettei vähemmän nostavalla olisi varaa kommentoida? Kilot luo toki uskottavuutta itsessään, mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten paljon joku kommentoija ymmärtää jonkin liikkeen tekniikasta.Matiaksen mukaan Mikellä ei ole mitään varaa kommentoida hänen tekniikkaa, koska ei nosta lähellekään yhtä paljoa kuin hän. Melkoista settiä.
Tai ylipäänsä mikä logiikka on siinä, ettei vähemmän nostavalla olisi varaa kommentoida?
Matiaksen mukaan Mikellä ei ole mitään varaa kommentoida hänen tekniikkaa, koska ei nosta lähellekään yhtä paljoa kuin hän. Melkoista settiä.
Vaan minkälaisia, jos ainut veto on mike-hateNo tolla ainakin saa ison kasan faneja nyt.

Yksi varma tapa saada seuraajia ja suurta ylistystä on vittuilla mulle julkisesti. En siis ihmettele, vaikkakin mä ihan aidosti tekniikasta huomautin. Se on irvokasta ja rumaa, joka ei kyllä palvele edes tota lajia.Vaan minkälaisia, jos ainut veto on mike-hate
Vertaakohan hän johonkin oletettuun nykykuntoon, vai onko käynyt niin että ei tiedä mitkä on Miken kirjatut saavutukset?