ja btw seireeni mä käytän tässä kokoaika adblockeria ja mä pystyn silti käyttämään pakkista :D et tainnut ihan loppuun asti miettiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja btw seireeni mä käytän tässä kokoaika adblockeria ja mä pystyn silti käyttämään pakkista :D et tainnut ihan loppuun asti miettiä
Tuutko sä kyykkäämään?ja btw seireeni mä käytän tässä kokoaika adblockeria ja mä pystyn silti käyttämään pakkista :D et tainnut ihan loppuun asti miettiä
Ulosannin perusteella taitaa olla koulut käymättä.Kato nyt pelle itteäs ja juttujas. Joko sua kiusataan koulussa?
Onko jotenkin todistettu että kyseessä on aito Mathias ettei joku ole keksinyt hauskaa jeccua.
Miten se menikään? Jos kaikki ympärilläsi vaikuttavat olevan kusipäitä, niin...kateellista porukkaa täällä pakkiksellakin on vähä niiku yliksellä, siellä ainut hyvä puoli on se et kikkeli seireeniä dissataan aivan vitusti ja ihan syystä :DD ei osaa muuta ku kiroolla
tuu nummiston muistokisoihinTuutko sä kyykkäämään?
aina toi sama laulu "rikot itsesi" joo eipä edelleenkään ole paikat mennyt, tottakai riski loukkaantua on suurempi kun tulee entistä miehekkäämpiä rautoja mutta ei sitä voi ennustaa ja niin ei ole pakko käydä, TÄMÄ on faktaOlit Mathias kuudes Porin kyläkisoissa. Suomessa ei ole yhtäkään voimamiestä, joka olisi tarpeeksi vahva edes WSM-karsintoihin. Et ole todennäköisesti edes lähelle maailman top-1000 porukkaa vahvamiestouhuissa. Ehkä sinne vielä joskus voit yltää mutta nöyryyttä nyt vähän. Ja hakataan nyt vielä kuollutta hevosta sen verran, että lyhyeen jää ura noilla tekniikoilla. Faktaa.
kerro kuinka moni 20v suomes penkkaa 212,5kg ja mavettaa 310kg? minussa on aika paljon potentiaalia, äläkä selittele tätä taas jollain "noku tuli pompulla"Olit Mathias kuudes Porin kyläkisoissa. Suomessa ei ole yhtäkään voimamiestä, joka olisi tarpeeksi vahva edes WSM-karsintoihin. Et ole todennäköisesti edes lähelle maailman top-1000 porukkaa vahvamiestouhuissa. Ehkä sinne vielä joskus voit yltää mutta nöyryyttä nyt vähän. Ja hakataan nyt vielä kuollutta hevosta sen verran, että lyhyeen jää ura noilla tekniikoilla. Faktaa.
aina toi sama laulu "rikot itsesi" joo eipä edelleenkään ole paikat mennyt, tottakai riski loukkaantua on suurempi kun tulee entistä miehekkäämpiä rautoja mutta ei sitä voi ennustaa ja niin ei ole pakko käydä, TÄMÄ on fakta