Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Enpä ole aiemmin nähnyt, että 350 kiloa nousee maasta noin kevyesti
View: https://www.instagram.com/p/B7Q_w79jQyr/?igshid=1wvl4f75zqg79
Tuskin säkään olet nähnyt aiemmin, että Ruotsin suomalaiselta yleisurheilijalta irtoaa noin kevyestiOlisit lukenu voimanostovideoita-ketjua ni olisit nähny![]()
Meni vissiin läppä vähän ohi.. :DTuskin säkään olet nähnyt aiemmin, että Ruotsin suomalaiselta yleisurheilijalta irtoaa noin kevyesti
Katohan kun olin itse postannut tuon videon voimanostoketjuun jo paria päivää aiemmin. Saiks nyt kiinni ?Vai menikö?
Lähinnä tuota yleisurheilijan statuksella tehtyä mavea hain takaa. Mutta sain kiitos, voimailupuolella tulee harvoin käytyä.Katohan kun olin itse postannut tuon videon voimanostoketjuun jo paria päivää aiemmin. Saiks nyt kiinni ?
Eihän tuosta kukaan voi olla muuta mieltä kuin, että kenelle tahansa 5x 350kg on todella kova nosto ja yleisurheilijalta aivan käsittämätön.Lähinnä tuota yleisurheilijan statuksella tehtyä mavea hain takaa. Mutta sain kiitos, voimailupuolella tulee harvoin käytyä.